mikä peli on tämän hetken IN?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dungeon Siegen hakkailin tuossa läpi. Gta 3 on kesken sikäli että 100 % ei ole täynnä, eikä varmaan niiden 4x4 tehtävien takia ikinä täytykään. Vice city on tökänny siihen aivan saatanan vaikeaan pienoishelikopteritehtävään. Vallan mukava tehtävä näppiksellä...

Puusee:
Raven Shield

Aah, mikään ei rentouta raskaan työpäivän jälkeen niin kuin pieni terrorist hunt with Light Machinegun: M249 5.56mm! Vaikuttaa hyvin myös muutaman puuoven läpi.

Muutaman räiskintä tehtävä ja sitten voi taas aloittaa "oikeat" Rainbow hommat.

Call of Duty on aivan tajuttoman hyvä! Pienen pettymyksen joutui kyllä kokemaan kun peli yllättäen sitten päättyikin ja aivan liian lyhyeen.

Jagged Alliance 2, maailman paras peli aina ja ikuisesti! Rupesin juuri tahkoamaan uutta Urban Chaos -modia.

Star Wars- Knights of the old republic

Se on se juttu just nyt mulle, tosin kohta puoliin läpi, mutta kivaa oli. Kummalles puolelle voima poikia veti? Täytyy myöntää et mun hahmo on aikas paha...:piis:

Need for speed : underground netissä ehottomasti. Olo on ku :david: :illä ku pieksee muut ylivoimasesti:lol2:
Kotona operation flashpoint lisäosineen.

Battlefieldin secret weaponssin demoa tulee hakattu servuilla.

Mun mielestä pop. Aivan älyttömän hyvä nettipelinä, muita olen kyllä testaillut nivaskan.

t. WBaum[Finnish Killer]

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Eilen illalla sain läpi. Hieno peli vaikka loppu oli antikliimaksi. Oisko pimeellä puolella makeempaa?

Täytyy hakee GTA ja Vice city kun ne nyt on tullu Xboxille.

XBoxille ostelin Medal of Honour: Rising Sunin. PCn ykköshitti on tällä hetkellä Silent Storm.

Kunhan vaan kerkeis työkiireiltä kunnolla pelailemaan ... :rolleyes:

Originally posted by jambo

Eilen illalla sain läpi. Hieno peli vaikka loppu oli antikliimaksi. Oisko pimeellä puolella makeempaa?

Pimeällä puolella loppu vähän erityylinen. Kesken pelin plussana pimeällä puolella on se, että aina välillä voi keskustelun ohessa vetästä repusta "dath vader death-choken" :lol2:

Niin SW KoTOR ja Call of Duty aika kurkoja tällä hetkellä :thumbs:

Sale, Ensi viikon puolelle menee niin otetaan sitten puuceellä ceeässässä matsia. Pistän viestiä ircissä

Tom Clancy's Splinter Cell ja Rainbow Six 3: Raven Shield; America's Army; joskus harvoin vielä Action Quake2.

Jos näette FIN^SUMERIAn tai [FIN]SUMERIAn, moikatkaa. :)

Mä tykkään pelata PC:n haloa. Tehokoneella varsin mukava peli. Nyt odottelen mela pystyssä PC:lle HL2:sta!!!!!!

Jakob sanoi:
pc: Desert Combat(battlefield 1942 modi). Verkossa tietenkin. Yksinpelit ei oikein jaksa enää kiinnostaa.

Jep, yksinpelit on surkeita ja Desertti on paras online-peli. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom