Ketjun otsikossa esitettyyn kysymykseen on saatu vastaus, joka tuskin tuli kenellekään yllätyksenä: http://awards.t3.com/the-categories/phone-of-the-year. Ketju voidaan sulkea. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Japi, onko sun mielestä Nokian laturit jotenkin harvinaisia?
Kaikissa tulevissa puhelimissa pitäisi olla universaali laturi, joten tuskin on ihmeellinen. Kunhan totesivat että oli mukana.
Viime aikoina ollut itsellä suunnitelmissa paluu Android-leiristä Nokiaan oman rahan luurissa, sen verran kankealta tuntuu tuo puhelimena toimiminen näissä. Kunhan saisivat selaimen Nokialla kuntoon tahi Meegon ulos, niin harkitsen asiaa.
Mitä tarkoitat kun sanot että toimi jähmeesti?
Android kankea puhelinkäytössä? Ehkä olen vain sitten niin järkyttävän digi että en huomaa.
Itse vain nautin Androidin muokattavuudesta ja muutenkin erinomaisesta toimimisesta mielettömästi. Ymmärrän toki jollain tasolla pointin, tosin olisiko tuossa tilanteessa paras vaihtoehto jokin Nokian peruskapula eikä älypuhelin? Älypuhelimessa sakkaa kyllä koko idea jos puhelintoiminnnot ovat kunnos mutta kaikki "äly" on hankalaa.
Tuomas H:n kanssa olen samaa mieltä että sidonnaisuus tiettyyn valmistajaan/OS:ään on hyvin löysää, paitsi Applen kohdalla. Tosin olen esim. HTC/Samsung Android puhelimien myötä nähnyt tuossa uskonnossa rakoilua.
Noi esittelypuhelimet on aina vähän tahmean oloisia. Mulla tuli kanssa aika hidas vaikutelma tosta desirestä, kun gigantissa kävin kokeilemassa. Seuraavana päivänä kokeilin kaverin rootattua desireä, niin oli kyllä aivan eri puhelin käyttää.Ohjelmat käynnistyivät hitaasti, selain toimi hitaasti (ei nyt mitään N8 luokkaa silti) ja työpöytä skrollaus oli nihkeän oloista. Sitähän ei tiedä missä kunnossa liikkeiden esittelyluurit on kun koko kylä niitä käy läästimässä, siksi se Desirekin oli nurin. Tosin N8:sin selain kaatui youtubea avatessa, vika ehkä jossain muualla kuin käyttäjissä... Kaikenkaikkiaan käyttökokemus verrattuna N900:siin ei ollut niin huikaiseva että olisin halunnut vaihtaa.
Tuo taitaa se ero olla, jos siinä oli custom rom. Tietääkseni useinkin hyvin nopeita normiin verrattuna, ei siinä etteikö kaupan hyllyn mallit voisi olla jumissa.Seuraavana päivänä kokeilin kaverin rootattua desireä, niin oli kyllä aivan eri puhelin käyttää.