Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan toi LG G3 mistään kotoisin?

Tuossa jossain aikaisemmassa postissa kyselin samaa. Hommasin sitten ko. luurin siis duunipuhelimeksi vanhan Samsung S3:n tilalle.
Pakko sanoa, että ylivoimaisesti upein puhelin mitä olen käyttänyt. Vaikka näyttö on sangen massiivinen, niin itse vekotin ei tunnu liian suurelta - kiitos kapeiden reunojen.

Pidän tuosta LG:n versiosta Androidista. Aika lähellä "puhdasta" Andoidia. Akun kestosta olen lukenut sangen ristiriitaisia juttuja, mutta mulla se kestää helposti kaksi päivää. (vrt. S3 piti ehdottomasti ladata joka yö). Myöskin langaton lataus pitäisi olla nykypäivänä vakiona näissä kalliimmissa puhelimissa. Varsinkin töissä mainio (toimistotyö).
Pakko kyllä nillittää tuosta super-hyper-mega tarkasta näytöstä. Siitä ei ole mitään iloa. Ainakaan mun silmä ei erota eroja esim. tuohon S3:een verrattuna.

Mun G3 on siis "karvalakkimalli" (2Gb muisti ja 16Gb tallennustila), mutta ei lagaa. Eikä myöskään ole jäätynyt tai pitänyt boottailla.

En ole mikään guru näissä kännykkäasioissa, mutta LG G3 on h*lvetin laadukas vempele ja suosittelen sitä ehdottomasti.
Sitten itsestäänselvyys: kannattaa käydä hypistelemässä luuria kaupassa juurikin tuon koon takia. Mulle se ei ole liian suuri, mutta..

Nyt kun toi isoveli on mainittu, niin onko joku testannut tuota LG G3s eli sitä "mini" mallia?
siinä on vaan ilmeisesti heikompi prosessori ja vähemmän muistia (1GB) joten osaako joku sanoa minkälainen nuhapumppu tuo mahtaa olla?

käyttäjäkokemuksii kutosista?
Onks uusis iLuureis ollu naarmuuntumisongelmaa, vanhois tais niis mustissa näkyy heti naarmut ku oli avainten kaa taskus jne? Lähinnä et jos on sellanen tulossa, ni onko värillä väliä.

käyttäjäkokemuksii kutosista?
Onks uusis iLuureis ollu naarmuuntumisongelmaa, vanhois tais niis mustissa näkyy heti naarmut ku oli avainten kaa taskus jne? Lähinnä et jos on sellanen tulossa, ni onko värillä väliä.

:wtf: miten se on iluurin naarmuuntumisongelma jos sä kivipeset ne avaimien kanssa?

En ole havainnut kutosessa kuten muissakaan iphoneissa naarmuuntumisongelmaa, mutten pistä kallista älypuhelinta samaan taskuun avaimien kanssa. Kutosen ainoa ongelma tähän asti on se että pulisongit tarttuu lasin ja rungon saumaan ja että sen tuntuma kädessä on...outo.

Luulin et toi hius/parta-ongelma on vaan läppää tai tekemällä tehty uutinen.. no "onneks" ei oo partaa, mikä tarttua kiinni.
Vitosen kanssa oli naarmuuntumisongelmia (mustassa näkyi heti kaikki pienet naarmut), että jos käytti normaalisti, niin oli aika karun näkönen jo vähän ajan kuluttua, muistaaksenui tais applen palvoja Mikekin asiasta mainita. Ja tuon "ongelman" pystyi kiertämään ottamalla valkoisen tms, jossa ei naarmut samanlailla näkynyt.

Ei se ollut, mullakin on vaan muutama säälittävä haituva ja luuri epilloi ne hitaasti mutta varmasti...tosin tämä sama ominaisuus on myös galaxy s nelosessa.

En ole mikään guru näissä kännykkäasioissa, mutta LG G3 on h*lvetin laadukas vempele ja suosittelen sitä ehdottomasti.
Pienen varoituksen heitän LG:n puhelimia ostaville. Näyttö menee noissa laitteissa todella helposti paskaksi. Eli jos ei ole todella varovainen käyttäjä, kannattaa harkita kahdesti. Oman kokemuksen perusteella LG nexus 5 näyttö meni 2 kertaa paskaksi ilman että tiputin edes laitetta. Toinen taskussa, toinen kun otin latauksesta laitteen..:jahas:. Ja kun googlettaa tuloksia rikki menneistä LG:n näytöistä, on foorumit täynnä ikävää luettavaa. Tuntuu olevan samaa ongelmaa melkeinpä kaikissa LG:n puhelimissa.

Mutta, itse puhelimen sisältö on varmasti todella rautaista kamaa. Oli nexus 5:n selkeesti paras puhelin mitä ikinä käyttänyt, kaikki toimi niin smoothisti jne. Mutta, noitten tapausten jälkeen en ainakaan itse henkilökohtaisesti voi enää ostaa LG:n puhelimia, niin paljon ylimäärästä rahaa, vaivaa ja aikaa meni.

Tarkoituksena ei ole siis mitenkään yleisesti LG:n puhelimia sinänsä dissata, vaan jokaiselle niitä harkitsevalle miettimään onko varovainen käyttäjä ja onko valmis ottamaan riskin että näyttö voi mennä helposti rikki.

No eihän se oo kuin perusfysiikkaa, muodon ja materiaalin seuraus. Inssi haluaa että puhelimen runko on I-profiili ja terästä, muotoilijan mielestä pelkkä näyttö riittäisi, akkukestosta vastaava haluais liittää laitteeseen moottoripyörän akun, yhtiö taas haluaa ne kaikki mutta 30% kustannuksilla. Tiedetään et puhelin voi vääntyä mutta niitä ostetaan hullun lailla, mitä väliä

IMO puhelimet vois olla ihan hyvin paksumpia ja jämäkämpiä, isommat akut ja mini-usb takas.

Kelpais tuplaten paksumpana sekä iPad Air 2 että iPhone 6, siten että lisätilavuus ois pelkkää akkua.
Ostaisin heti.

Nyt jätän kummankin ostamatta koska ne on liian ohkasia ja ei-kestäviä. Pärjäillään entisillä vielä vuosi.

Kelpais tuplaten paksumpana sekä iPad Air 2 että iPhone 6, siten että lisätilavuus ois pelkkää akkua.
Ostaisin heti.

Nyt jätän kummankin ostamatta koska ne on liian ohkasia ja ei-kestäviä. Pärjäillään entisillä vielä vuosi.
Jenkeillä on nyt kumma patouma saada puhelin/tabletti ohuen ohueksi:jahas:
Sama ei koske sitten niiden hampurilaisia..

Ohuus ja paskat akut, siinä ne pahimmat synnit. IMO aivan liian huonosti esitetään akkujen kapasiteetti, jipa valmistajien sivuilla on vaan epämääräisiä käyttöaikoja, pitäis olla selvät mAh tai mieluiten Wh-luvut. 4, 7" Ifööni 6 on muuten säälittävä 1810mAh akku. Tollasia ei sais edew käyttää.

4, 7" Ifööni 6 on muuten säälittävä 1810mAh akku. Tollasia ei sais edew käyttää.
Mitä helvettiä? Pitääkö paikkansa? Mulla on SGS5:ssä 1000 mAh enemmän eikä tätäkään turhan kestäväksi akuksi voi haukkua. No, kaikki on suhteellista, eikä sellaista olekaan kuin kestävä älypuhelimen akku, mutta toi 1810 mAh on jo naurettava vitsi.

Mitä helvettiä? Pitääkö paikkansa? Mulla on SGS5:ssä 1000 mAh enemmän eikä tätäkään turhan kestäväksi akuksi voi haukkua. No, kaikki on suhteellista, eikä sellaista olekaan kuin kestävä älypuhelimen akku, mutta toi 1810 mAh on jo naurettava vitsi.

Onko kaikki sijainnit, googlen palvelut, yms. päällä vai oletko karsinut jotain veke? Kaikissa arvosteluissa tuota S5:n akunkestoa on kehuttu, kiinnostaa siksi että active-malli olisi tarkoitus hankkia heti kun ilmestyy, ellei käyttis ole samanlaista ripulia kuin S4:n osalta. Tai, no lähinnä siinä tuli ähky kaikesta turhasta.

Onko kaikki sijainnit, googlen palvelut, yms. päällä vai oletko karsinut jotain veke? Kaikissa arvosteluissa tuota S5:n akunkestoa on kehuttu, kiinnostaa siksi että active-malli olisi tarkoitus hankkia heti kun ilmestyy, ellei käyttis ole samanlaista ripulia kuin S4:n osalta. Tai, no lähinnä siinä tuli ähky kaikesta turhasta.
Ei mulla ole ikinä mitään sijainteja ja bluetootheja päällä. Netti on koko ajan. Ja onhan tässä älypuhelimeksi ihan ok akku ja kestoltaan paras mitä mulla on ollut , mutta ihan kamala paskahan se on silti. Kaikki on suhteellista, kuten sanoin.

Ok, samanlaista käyttöä kuin itsellänikin. Vielä kun Samppa tekisi Sonyt, eli sama laite pienempänä niin se olisi siinä, tuo S5 mini on kokonsa puolesta ihanteellinen, mutta liian karsittu

Mulla on nyt dilemma. Iphone 6+ vai Note 4. Oon katsonut puolen tusinaa vertailuvideota tubesta enkä vieläkään osaa päättää. Olen ollut omppuleirissä alusta asti ja Android on vieras alusta. Vaihtaakko leiriä vai ei? Kaikki talouden tietokoneet tulee kuitenkin pysymään Applena.

Jossain kohtaahan se on pakko aikuistua ja luopua noista iTakeyourmoney laitteista. Mikset aloittaisi jo nyt?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom