Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Kestävää laatua tää iPhone 6:

InsecureUnrulyArmadillo.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka en ole applefanipoika niin en kyllä ymmärrä että mitä ihmeellistä siinä on että puhelimen saa väkisin vääntämällä hajalle?

Vasta oli uutinen että jollain suomalaisella oli ollut ihan uus puhelin 2h taskussa ja samantien mutkalla. Itse en vain ymmärrä kuka pistää vartavasten rahaa 800 euroa puhelimeen jota ei voi pitää taskussa.

Pitää kyllä olla tyhmä jos ostaa muita ku Applen tabletteja tai puhelimia.

4309230175_6b3417d720.jpg

On kyllä juttujen perusteella hävettävän paskaa laatua nuo uudet applen luurit. Miten helvetissä lähes tuhatta euroa maksavat luurit voivat kärsiä ongelmista joista eivät kärsi edes halvat kiinanpaskat? On varmasti hyvä fiilis kun uusi puhelin vääntyy ja takuu ei korvaa. Voihan sitä koettaa vakuutusyhtiöltä ruinata korvausta, tai sitten vetää jesarilla pari harjateräksen pätkää puhelimen ympärille vahvikkeeksi. :rolleyes:

No eihän se oo kuin perusfysiikkaa, muodon ja materiaalin seuraus. Inssi haluaa että puhelimen runko on I-profiili ja terästä, muotoilijan mielestä pelkkä näyttö riittäisi, akkukestosta vastaava haluais liittää laitteeseen moottoripyörän akun, yhtiö taas haluaa ne kaikki mutta 30% kustannuksilla. Tiedetään et puhelin voi vääntyä mutta niitä ostetaan hullun lailla, mitä väliä

IMO puhelimet vois olla ihan hyvin paksumpia ja jämäkämpiä, isommat akut ja mini-usb takas.

Kyllä minun mielestä olisi aika päheetä jos luurit olisivat taipuisia. Olisi aivan erilaista kapulan käsittelyä kun ei tarvisi stressata lasista tms. tunkisi vain taskuun tai peppuvakoon. Nyt tuo korumaisuuden arvostaminen on ihan höpöhommaa, kunnon ämpärimuovia pitäisi luurit olla. Jos ruutu on superhyvä niin sen pitäisi riittää. Korut ja kellot erikseen.

Kyllä minun mielestä olisi aika päheetä jos luurit olisivat taipuisia. Olisi aivan erilaista kapulan käsittelyä kun ei tarvisi stressata lasista tms. tunkisi vain taskuun tai peppuvakoon. Nyt tuo korumaisuuden arvostaminen on ihan höpöhommaa, kunnon ämpärimuovia pitäisi luurit olla. Jos ruutu on superhyvä niin sen pitäisi riittää. Korut ja kellot erikseen.

Samaa mieltä sanoin tässä ketjussa jo vuosi sitten että seuraava suuri mullistus on taipuvat näytöt, luurithan taipuvat jo ihan helposti. Ei tarvitsisi pelätä sitä hajoamista senkään vertaa. Applehan nyt toki teki tuon taipuvan luurin, unohtivat vain että sen näytönkin pitäisi taipua ja olisi hyvä jos sen voisi taivuttaa takaisinkin. Eiköhän vuoden vaihteessa ala olla jo aika iso kasa kutosia mutkalla ja asialle oikeasti tapahtuu jotain. En oikein usko noihin applen julkaisemiin huhuihin että noin kymmenne on taipunut. Pimittiväthän sitä antennagateakin pitkään kunnes sitten joutuivat puuttumaan siihen.

Jostain luin että se paine mikä riittää taivuttamaan sen luurin oikeasta kohtaa on alle 10kg, ei tarvitse kauhean painava olla että tollainen paine taskussa luuriin tulee kun istahtaa.

IMO puhelimet vois olla ihan hyvin paksumpia ja jämäkämpiä, isommat akut ja mini-usb takas.

Nykyiset usb:t ovat mun mielestä aika huonoja liittimiä. Tuntuma on umpisurkea, asento pitää pyöritellä oikeaksi ja teräväkulmaiset liittimet kylmineen ohjautuvat heikosti.

Tuo ulkonäön hiominen menee kyllä siinä vaiheessa liian pitkälle, kun puhelimen päälle pitää ostaa suojakuori ihan jo puhelimen liukkauden vuoksi. Ulkonäkö kuitenkin myy, vaikka sen hienon designin joutuisi heti ensi töikseen kätkemään maksimaalisen ruman suojamuovin alle.

Vasta oli uutinen että jollain suomalaisella oli ollut ihan uus puhelin 2h taskussa ja samantien mutkalla. Itse en vain ymmärrä kuka pistää vartavasten rahaa 800 euroa puhelimeen jota ei voi pitää taskussa.
Mulla on ihan suora ja taskussa on ollut aina kun jossain meen. Mut mä en ole sitä yrittänyt vääntää mutkalle. On se kumma kun 200 euron Samsung hajoaa kun sen heittää seinään.

Mulla on ihan suora ja taskussa on ollut aina kun jossain meen. Mut mä en ole sitä yrittänyt vääntää mutkalle. On se kumma kun 200 euron Samsung hajoaa kun sen heittää seinään.

Ei sen tarvii kuin kerran vääntyäkkään. Ilmeisesti kaikilla ei ole vääntynyt, kuten sanoin katsotaan jouluun mennessä monellako on vääntynyt 3kk aikana.

Eiköhän tuota vääntymisjuttua nyt vaan vähän paisutella. Apple on kuitenkin sen verran iso pulju ja Iphone yksi tärkeimmistä tuotteistaan, etten jaksa ihan helpolla uskoa noin ronskin mokan päätyneen kuluttajalle asti tuotteeseen. Mutta aika näyttää...

Eiköhän tuota vääntymisjuttua nyt vaan vähän paisutella. Apple on kuitenkin sen verran iso pulju ja Iphone yksi tärkeimmistä tuotteistaan, etten jaksa ihan helpolla uskoa noin ronskin mokan päätyneen kuluttajalle asti tuotteeseen. Mutta aika näyttää...
Ai vähän niinkuin se antenniongelma.

Onkohan toi LG G3 mistään kotoisin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom