Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kestävää laatua tää iPhone 6:
Kyllä minun mielestä olisi aika päheetä jos luurit olisivat taipuisia. Olisi aivan erilaista kapulan käsittelyä kun ei tarvisi stressata lasista tms. tunkisi vain taskuun tai peppuvakoon. Nyt tuo korumaisuuden arvostaminen on ihan höpöhommaa, kunnon ämpärimuovia pitäisi luurit olla. Jos ruutu on superhyvä niin sen pitäisi riittää. Korut ja kellot erikseen.
IMO puhelimet vois olla ihan hyvin paksumpia ja jämäkämpiä, isommat akut ja mini-usb takas.
Kyllä minun mielestä olisi aika päheetä jos luurit olisivat taipuisia. Olisi aivan erilaista kapulan käsittelyä kun ei tarvisi stressata lasista tms. tunkisi vain taskuun tai peppuvakoon. Nyt tuo korumaisuuden arvostaminen on ihan höpöhommaa, kunnon ämpärimuovia pitäisi luurit olla. Jos ruutu on superhyvä niin sen pitäisi riittää. Korut ja kellot erikseen.
Nykyiset usb:t ovat mun mielestä aika huonoja liittimiä. Tuntuma on umpisurkea, asento pitää pyöritellä oikeaksi ja teräväkulmaiset liittimet kylmineen ohjautuvat heikosti.
Mulla on ihan suora ja taskussa on ollut aina kun jossain meen. Mut mä en ole sitä yrittänyt vääntää mutkalle. On se kumma kun 200 euron Samsung hajoaa kun sen heittää seinään.Vasta oli uutinen että jollain suomalaisella oli ollut ihan uus puhelin 2h taskussa ja samantien mutkalla. Itse en vain ymmärrä kuka pistää vartavasten rahaa 800 euroa puhelimeen jota ei voi pitää taskussa.
Mulla on ihan suora ja taskussa on ollut aina kun jossain meen. Mut mä en ole sitä yrittänyt vääntää mutkalle. On se kumma kun 200 euron Samsung hajoaa kun sen heittää seinään.
Ai vähän niinkuin se antenniongelma.Eiköhän tuota vääntymisjuttua nyt vaan vähän paisutella. Apple on kuitenkin sen verran iso pulju ja Iphone yksi tärkeimmistä tuotteistaan, etten jaksa ihan helpolla uskoa noin ronskin mokan päätyneen kuluttajalle asti tuotteeseen. Mutta aika näyttää...
Jaa tuollainenkin on ollut. Piti ihan googlettaa, että mistä on kyse. Ollut itselläni useampi Iphone4 ja tuttavilla myös, mutta en ole koskaan kuullutkaan koko antenniasiasta.Ai vähän niinkuin se antenniongelma.