yusuplus
Banned
- Ikä
- 41
Kuinka kauan puhelinten kokoa voi kasvattaa?
Jos kysyntää riittää, nii mikä jottei? Eiköhän se jossain vaiheessa lopu, kun jengi ei enää osta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka kauan puhelinten kokoa voi kasvattaa?
Itse olen tykästynyt Sonyn puhelimiin, nyt jo toinen menossa. Kaikki nuo vähänkään kalliimmat android puhelimet toimivat nykyään ihan tarpeeksi hyvin mutta Sonyllä on mielestäni hyvä paketti kun melkein kaikki luurit ovat veden pitäviä ja silti siedettävän kokoisia. Esimerkiksi Samsungin veden kestävät mallit ovat joka suuntaan helvetisti isompia kuin saman kokoisella näytöllä varustetut sonyt.
Mikäs sonyn vastine on S4 activelle?
Mikäs sonyn vastine on S4 activelle?
Oliskohan Xperia z1 lähimpänä Sony Xperia Z1 - Full phone specifications
Niih, vaikka olisikin pienempi niin ei varmasti voita s4 activea lagauksen määrässä. Samsung on kuitenkin vuosien saatossa hankkinut sellaisen tietotaidon lagauksen maksimoinnissa että muut valmistajat eivät pääse lähellekään edes tuplasti hitaammilla luureilla.
Tuossahan mulla on sohvalla vieressä samsung galaxy s3 ja s4, lumia 800 ja iphone 5. Mitä samsungia sä suosittelisit noiden tilalle? Isompaa en enää halua, koska nuokin ovat hieman turhan isoja.Sinä raukka se et näköjään puhelimista taas ymmärrä mitään, sampat ei ole laganneet pitkiin aikoihin, jopa silloin vielä kun nokia oli kännybisneksessä mukana vuosia sitten, Samsung oli lagiton. Suosittelisin sinullekkin Samsungia se on yksinkertaisempi kuin sun Lumppu.
Mutta sampan active on kapeampi lyhyempi ja kevyempi vaikka näytön koko on sama, siksipä ihmetyttää tämä taas kerran.
Sinä raukka se et näköjään puhelimista taas ymmärrä mitään, sampat ei ole laganneet pitkiin aikoihin, jopa silloin vielä kun nokia oli kännybisneksessä mukana vuosia sitten, Samsung oli lagiton. Suosittelisin sinullekkin Samsungia se on yksinkertaisempi kuin sun Lumppu.
Muutama juttu mikä kokoon ja painoon vaikuttaa:
-Sony ei ole ämpärimuovia
-Sonyn akku on 3000mAh vs Sampan 2600 mAh
- 20MPix vs 8 MPix
Speksinnälkäiselle nuorukaiselle on varmasti myös tärkeää, että Sonyssa on tehokkaampi prossu&näyttis verrattuna Samppaan.
Tuossahan mulla on sohvalla vieressä samsung galaxy s3 ja s4, lumia 800 ja iphone 5. Mitä samsungia sä suosittelisit noiden tilalle? Isompaa en enää halua, koska nuokin ovat hieman turhan isoja.
Ihan sama mikä kokoon ja painoon vaikuttaa, joku tossa selvitti että sonyt ovat pienempiä, todistin toisin niin eiköhän lainemies jolla ei ole ikinä mistään mitään käryä käännä koko jutun päälaelleen. Ja kuten tiedät mua kiinnosta vittujakaan noi kamerat, akusta plussaa mutta sitäkään ei mietitty alunperin, eikä materiaaleja, jotka eivät myöskään kiinnosta esim mua yhtään. Se ei ole mulle näyttelyesine, vaikka tosin onhan sampat tyylikkäämpiä kuin esim lumput.
- - - Updated - - -
Pistä kuva ihmeessä kun ovat vierekkäin. Ai ei pysty?
Ihan sama mikä kokoon ja painoon vaikuttaa, joku tossa selvitti että sonyt ovat pienempiä, todistin toisin niin eiköhän lainemies jolla ei ole ikinä mistään mitään käryä käännä koko jutun päälaelleen. Ja kuten tiedät mua kiinnosta vittujakaan noi kamerat, akusta plussaa mutta sitäkään ei mietitty alunperin, eikä materiaaleja, jotka eivät myöskään kiinnosta esim mua yhtään. Se ei ole mulle näyttelyesine, vaikka tosin onhan sampat tyylikkäämpiä kuin esim lumput.
- - - Updated - - -
Itseasiassa toi Z1 on paljon isompi kuin s4 active. Muuten kelpo luuri. Kohta tulee tuosta se miniversio missä pitäisi olla speksit muuten about samaa tasoa, mutta 4.3 tuumanen 720p näyttö viisituumaisen 1080p näytön sijaan. Ulkomitoiltaan tuo olikin sitten todella paljon pienempi.
Kuvien lisäämiseen ei tarvitse olla vippi.Ensinnäkin, minulla on elämää, joten en ole viitsinyt maksaa siitä, että voin kirjoitella netin keskustelupalstoilla. Eli en ole vippi, joten kuvien liittäminen ei onnistu.
Samsung Galaxy Round - Cell Phones - CNET Reviews
Noniin, kaarevaa näyttöä kehiin. SK Telecomilta irtoais n. 750 eurolla täällä.