Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen tykästynyt Sonyn puhelimiin, nyt jo toinen menossa. Kaikki nuo vähänkään kalliimmat android puhelimet toimivat nykyään ihan tarpeeksi hyvin mutta Sonyllä on mielestäni hyvä paketti kun melkein kaikki luurit ovat veden pitäviä ja silti siedettävän kokoisia. Esimerkiksi Samsungin veden kestävät mallit ovat joka suuntaan helvetisti isompia kuin saman kokoisella näytöllä varustetut sonyt.

Mikäs sonyn vastine on S4 activelle?

Mikäs sonyn vastine on S4 activelle?

Niih, vaikka olisikin pienempi niin ei varmasti voita s4 activea lagauksen määrässä. Samsung on kuitenkin vuosien saatossa hankkinut sellaisen tietotaidon lagauksen maksimoinnissa että muut valmistajat eivät pääse lähellekään edes tuplasti hitaammilla luureilla.

Itseasiassa toi Z1 on paljon isompi kuin s4 active. Muuten kelpo luuri. Kohta tulee tuosta se miniversio missä pitäisi olla speksit muuten about samaa tasoa, mutta 4.3 tuumanen 720p näyttö viisituumaisen 1080p näytön sijaan. Ulkomitoiltaan tuo olikin sitten todella paljon pienempi.

Mutta sampan active on kapeampi lyhyempi ja kevyempi vaikka näytön koko on sama, siksipä ihmetyttää tämä taas kerran.

- - - Updated - - -

Niih, vaikka olisikin pienempi niin ei varmasti voita s4 activea lagauksen määrässä. Samsung on kuitenkin vuosien saatossa hankkinut sellaisen tietotaidon lagauksen maksimoinnissa että muut valmistajat eivät pääse lähellekään edes tuplasti hitaammilla luureilla.

Sinä raukka se et näköjään puhelimista taas ymmärrä mitään, sampat ei ole laganneet pitkiin aikoihin, jopa silloin vielä kun nokia oli kännybisneksessä mukana vuosia sitten, Samsung oli lagiton. Suosittelisin sinullekkin Samsungia se on yksinkertaisempi kuin sun Lumppu.

Sinä raukka se et näköjään puhelimista taas ymmärrä mitään, sampat ei ole laganneet pitkiin aikoihin, jopa silloin vielä kun nokia oli kännybisneksessä mukana vuosia sitten, Samsung oli lagiton. Suosittelisin sinullekkin Samsungia se on yksinkertaisempi kuin sun Lumppu.
Tuossahan mulla on sohvalla vieressä samsung galaxy s3 ja s4, lumia 800 ja iphone 5. Mitä samsungia sä suosittelisit noiden tilalle? Isompaa en enää halua, koska nuokin ovat hieman turhan isoja.

Meikäläisen isoisä on aina ollut Nokia miehiä ja aina vannonut niiden nimeen. Yli 10 vuotta pelkkiä Noksuja eikä mitään vinosilmien muovipaskaa. No nytten päätti ostaa Samsungin koska Nokia möi itsensä Microsoftille. Kysyin papalta, että mitä mieltä on uudesta puhelimesta johon pappa tokas "Nokia on täyttä paskaa tähän verrattuna"

Mutta sampan active on kapeampi lyhyempi ja kevyempi vaikka näytön koko on sama, siksipä ihmetyttää tämä taas kerran.

Muutama juttu mikä kokoon ja painoon vaikuttaa:
-Sony ei ole ämpärimuovia
-Sonyn akku on 3000mAh vs Sampan 2600 mAh
- 20MPix vs 8 MPix

Speksinnälkäiselle nuorukaiselle on varmasti myös tärkeää, että Sonyssa on tehokkaampi prossu&näyttis verrattuna Samppaan.

Väärin. Sampat on lagannut ja lagaa aivan perhanasti.

Muutama juttu mikä kokoon ja painoon vaikuttaa:
-Sony ei ole ämpärimuovia
-Sonyn akku on 3000mAh vs Sampan 2600 mAh
- 20MPix vs 8 MPix

Speksinnälkäiselle nuorukaiselle on varmasti myös tärkeää, että Sonyssa on tehokkaampi prossu&näyttis verrattuna Samppaan.

Ihan sama mikä kokoon ja painoon vaikuttaa, joku tossa selvitti että sonyt ovat pienempiä, todistin toisin niin eiköhän lainemies jolla ei ole ikinä mistään mitään käryä käännä koko jutun päälaelleen. Ja kuten tiedät mua kiinnosta vittujakaan noi kamerat, akusta plussaa mutta sitäkään ei mietitty alunperin, eikä materiaaleja, jotka eivät myöskään kiinnosta esim mua yhtään. Se ei ole mulle näyttelyesine, vaikka tosin onhan sampat tyylikkäämpiä kuin esim lumput.

- - - Updated - - -

Tuossahan mulla on sohvalla vieressä samsung galaxy s3 ja s4, lumia 800 ja iphone 5. Mitä samsungia sä suosittelisit noiden tilalle? Isompaa en enää halua, koska nuokin ovat hieman turhan isoja.

Pistä kuva ihmeessä kun ovat vierekkäin. Ai ei pysty?

Ihan sama mikä kokoon ja painoon vaikuttaa, joku tossa selvitti että sonyt ovat pienempiä, todistin toisin niin eiköhän lainemies jolla ei ole ikinä mistään mitään käryä käännä koko jutun päälaelleen. Ja kuten tiedät mua kiinnosta vittujakaan noi kamerat, akusta plussaa mutta sitäkään ei mietitty alunperin, eikä materiaaleja, jotka eivät myöskään kiinnosta esim mua yhtään. Se ei ole mulle näyttelyesine, vaikka tosin onhan sampat tyylikkäämpiä kuin esim lumput.

- - - Updated - - -

Siinä tuli standartit. R.O.C.K

- - - Updated - - -

Teeppä muuten lista, vaikka Top5-ominaisuudet, jotka ovat sulle puhelimessa tärkeitä.

Aika rohkeata syytellä teikäläisen asemassa, että jollakin ei ymmärrys riitä :)

Itseasiassa toi Z1 on paljon isompi kuin s4 active. Muuten kelpo luuri. Kohta tulee tuosta se miniversio missä pitäisi olla speksit muuten about samaa tasoa, mutta 4.3 tuumanen 720p näyttö viisituumaisen 1080p näytön sijaan. Ulkomitoiltaan tuo olikin sitten todella paljon pienempi.

Toi pienempi versio kuulostaa houkuttelevalta! Paljonkohan tulee hinta oleen..

Taisin linkittää tän jo aiemminkin: Sony Xperia Z1 vs Samsung Galaxy S4 - Call quality, Battery and Conclusion
Sony voittaa Samsungin.

Ensinnäkin, minulla on elämää, joten en ole viitsinyt maksaa siitä, että voin kirjoitella netin keskustelupalstoilla. Eli en ole vippi, joten kuvien liittäminen ei onnistu.

Toiseksi, minulla ei ole tarvetta todistella netin keskustelupalstoilla minulle täysin tuntemattomille ihmisille mitä tavaroita omistan. Olen pahoillani jos aiheutin sinulle alemmuuden tunnetta, kun et voi uskoa, että ihminen voi omistaa useamman kuin yhden puhelimen.

Samsung Galaxy Round - Cell Phones - CNET Reviews

Noniin, kaarevaa näyttöä kehiin. SK Telecomilta irtoais n. 750 eurolla täällä.

Kas, samsungin uusi lippulaiva! Huikeaa! Hämmästyttää vähintään yhtä paljon kuin ne taskuun rullattavat näytöt mitä täällä jo ideoitiin. :)

samsung-galaxy-round,Y-H-404297-13.jpg

galaxyround.jpg

Nyt ei kukaan voi valittaa siitä, että Lumia 920 takapinta on kaareva ja se heiluu pöydällä. Eikä myöskään siitä 1020:n kameramoduulista, joka saa sen keikkumaan tasaisella alustalla. Näytössä olevaa kelloa katsoakseen Lumioita ei tosin tarvitse heilutella. Se kellonaika näkyy muutenkin siinä ruudulla.

Muuten olin muutama sivu sitten oikeassa siinä, että arvelin ensimmäiseksi tulevan kaarevanäytölliset puhelimet aivan kuten telkkareissa. Olen varmaan guru näissä asioissa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom