Deleted member 48743
Pistän kohta videon siitä kuvan uppaamisesta naamakirjaan, ei minun mielestä ainakaan ole kovin pitkäkestoinen toimenpide.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luitko mitä aikaisemmin sanoin? Otetaan joku sama työnkulku ja katotaan miten nopeaan se menee. Vaikka nyt sitten kuvan ottaminen ja mailaaminen. Jos kerran sulla on optiona suoraan faceen, kun iphonessa on mms, Mobile-me, maili jne, mutta ei Facea, niin ei se ole vertailukelpoista.Pistän kohta videon siitä kuvan uppaamisesta naamakirjaan, ei minun mielestä ainakaan ole kovin pitkäkestoinen toimenpide.
En nyt mitään sekuntiaikoja aikonutkaan kellottaa, koska se on turhaa. Tuo oli vaan havainnollistava esimerkki siitä, että kyllä nuo asiat tapahtuu yksinkertaisesti ja nopeasti muissakin laitteissa kuin iPhonessa.
Mitä sä horiset? Se sun ottama kuva oli aivan vitun hirvee ja se kamera on susipaska verrattuna tämän hetken Androidin ja iPhonen kameraan. Et sä saa sitä millään paremmaksi. Ja kerro nyt kaikille mikä iPhonessa on hidasta? Sä vain selität jotain omaa juttua, etkä kerro suoraan. Kerro nyt ihmeessä muillekin mikä siinä on hidasta? Millä silmänkääntötempulla safari rendaa nopeasti? Millä silmänkääntötempulla multitasking on nopea? Entäs kamera? Eli selitäppä nyt kädestä pitäen. Ja miten ihmeessä sä voit selittää iPhonen hitautta kun itse selität miten mahtava N900 on, sitä käytetään vittu tikulla!
Luitko mitä aikaisemmin sanoin? Otetaan joku sama työnkulku ja katotaan miten nopeaan se menee. Vaikka nyt sitten kuvan ottaminen ja mailaaminen. Jos kerran sulla on optiona suoraan faceen, kun iphonessa on mms, Mobile-me, maili jne, mutta ei Facea, niin ei se ole vertailukelpoista.
Mitäs nuo datapalvelut tarkemmin ovat? Miksi ne tarvitsevat erikseen operaattorin tukea, eikä pelkkä datayhteys vaikka sitte RIMin palvelimille riitä? Ilmiselvää on tietenkin se, että suomalaiset operaattorit eivät ole jälkeenjääneitä, vaan BlackBerry on niin marginaaliryhmä että ei niille erillisten tukien rakentaminen ole järkevää.
BlackBerry Torch. Seksikäs peli, itelläni ko. lafkan Storm 2 käytössä ja eipä juuri muuta valitettavaa kuin jälkeenjääneiden suomalaisten operaattoreiden puuttuva tuki Blackberryn datapalveluille. Pienellä kikkailullahan tossa saa kyllä Operan ja meilitkin kulkemaan Suomessakin...
BlackBerry Torch. Seksikäs peli, itelläni ko. lafkan Storm 2 käytössä ja eipä juuri muuta valitettavaa kuin jälkeenjääneiden suomalaisten operaattoreiden puuttuva tuki Blackberryn datapalveluille. Pienellä kikkailullahan tossa saa kyllä Operan ja meilitkin kulkemaan Suomessakin...
Tämä thread on kyllä mun uusi suosikki. Suurin osaa kehuu omaa puhelintaan ja haukkuu muita, eikä ole edes oikeasti kunnolla vertaillut luureja keskenään käytössä :D
Mun suosikki kanssa. Enkä edes tajua kuin prosentin mistä puhutaan (eikä oikeastaan kiinnostakkaan) mutta äijien vääntämistä on hauska seurata. Toivottavasti Mike ja ossipena ei lopeta koskaan...