Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Insinöörejä riittää, joten Nokialla ei ole huolta. Aina on miljoona tyyppiä, jotka haluaa mahdollisimman hankalan käyttöliittymän, se säätäminen on osalle kivaa. Jos jotain luuria ei voi säätää, niin se ei silloin passaa. Ne jotka taas eivät halua säätää, noi valikkohelvetit on vitusta.

, kuten tekivät jotkut apple vihaajatkin tälläkin palstalla,

No LOL, voitko sinä ihan oikeasti pokkana puhua jostain apple vihaajista kun mietit omia viestejäsi palstalla? Kukakohan se vihaaja oikein mahtaa olla? Sinun Nokia-vihasi on kuitenkin sanoisinko jopa melko intensiivistä.

Todella huvittavaa, että tällainen aihe saa aikaan todella tunnepitoista viestintää. En ikinä voisi kuvitella rakastavani kännykkääni niin paljon, että jaksaisin vääntää sellaisia viestejä kuin tässä ketjussa jotkut tekevät. Faktat ja maalaisjärki heitetään jorpakkoon, kunhan mollataan oman kännykän kilpailijoita.

Merkillistä.

edit: ja oma känny on Nokia, kotona on iMac, joka on mahtava laite, joten mitään haterz gonna hate - asennetta ei ole mihinkään suuntaan

...
Merkillistä.

Juu niin on. Hauskaa että lisäksi arvostellaan puhelimia mitkä eivät ole edes vielä ilmestyneet. Mutta ilmeisesti aikuiset miehet voivat rakastua myös kännyköihin.

Btw, saako tuota iPhone 4 ilman omenalogoa. Vähän niinkuin auto ilman turbo merkkejä. Ois varmaan mukava vehje mutta en halua leimaantua :) (koska kyllä nyt tuota iPhonea eniten fanitetaan, yhtä fanaattisia faneja ei löydy miltään muulta merkiltä)

Mutta eihän noi analyytikot mitään tiedä kun väittävät iPhonen olevan parempi kuin Samsung, selkeitä mac fani poikia ihan varmana, Samsungis on paremmat värit!

Itse olen ison dinon ja japin kanssa samaa mieltä, analyytikot ja blogistit tietävät käytännössä aina paremmin. Tässä olisi mukaansa tempaava kirjoitus Tietokone-lehden "analyytikolta": http://blogit.tietokone.fi/ossi/2010/06/iphone-4-tylsa-ja-tarpeeton-pikkupaivitys/

Siinä missä Apple-fanit ovat läikyttäneet mehulasinsa näppäimistölle jälleen kerran, minua iPhonen tuoreimman version uudistukset lähinnä pitkästyttävät.

Tuota "analyysia" voidaan sitten yhdessä tavata ainakin siihen asti, kunnes Japi saa kaivatun ja hypetetyn analyysinsa matkapuhelinalan tilanteesta valmiiksi.

Itse olen ison dinon ja japin kanssa samaa mieltä, analyytikot ja blogistit tietävät käytännössä aina paremmin. Tässä olisi mukaansa tempaava kirjoitus Tietokone-lehden "analyytikolta": http://blogit.tietokone.fi/ossi/2010/06/iphone-4-tylsa-ja-tarpeeton-pikkupaivitys/

Siinä missä Apple-fanit ovat läikyttäneet mehulasinsa näppäimistölle jälleen kerran, minua iPhonen tuoreimman version uudistukset lähinnä pitkästyttävät.

Tuota "analyysia" voidaan sitten yhdessä tavata ainakin siihen asti, kunnes Japi saa kaivatun ja hypetetyn analyysinsa matkapuhelinalan tilanteesta valmiiksi.

Selkeästi tuo "analyytikko" on joku insinörttismiäs kun arvostaa nokian yli muiden ja haluaa kaikkiin sen fyysisen näppäimistön, täydellinen asiakas Nokialle. Mitään analyysia en ole tekemässä turhaan odotatte. N8 haukuttiin jo ensimmäisien testaajien toimesta kun sen käsiinsä saivat, se että palstalla esiintyy rakkautta kotimaiseen puhelinvalmistajaan ei sen arvoa mielestäni nosta. Mutta jokainen saa olla ihan mitä mieltä haluaa, Minä olen sitä mieltä että tulevaisuudessa taskustani ei löydy Nokiaa, seuraava puhelimeni ei välttämättä ole iPhone, se ratkeaa vasta sillä hetkellä kun uutta puhelinta tarvitsen, mutta iPhone oli se silmän avaaja sen suhteen kuinka paskoja Nokialaiset ovat minulle, ja jaksankin naureskella niille jotka välttämättä sen Nokialaisen haluavat, kun sellainen on ennenkin hankittu. Voin kokeilematta uskoa että jokainen android puhelin on parempi kuin Nokialaiset keskimäärin arvottuna, ja jos vertaa viimeisimpiin android puhelimiinkin tulevaa n8sia, uskon että n8 repii lyhyemmän korren...

No tossa tuli silti jonkunlainen arvio, jokainen arvostakoon sitä juuri sen verran kuin minä käytin aikaa sen kirjoittamiseen, se ei ole ehdoton totuus, eikä välttämättä oikeakaan, mutta se on totuus jolla minä peilaan puhelinmarkkinoita ATM.

Itse en vaikkapa N8:sta odota mitään käänteentekevää luuria eli minkään muun luurin "tappajaa" tjsp, lähinnä sen lupaava multimeediopuoli kiinnostaa. Jos soittaminen ja surffailu yms. sujuvat siinä ohessa ok eli ei töki mitenkään ihmeemmin niin voipi olla seuraava kapula itsellä, varsinkin jos hintapolitiikka pysyy kohtuullisena. Mutta katsotaan nyt kun kapula tulee markkinoille, onko lastentauteja, vaatiiko softapäivityksiä miten monta että toimii täysin ja vakaasti jnejne..

- H

En tiedä ovatko sanoneet lippulaivasta jotain, mutta n900sesta sanoivat ja kehuivat maasta taivaaseen, kuten tekivät jotkut apple vihaajatkin tälläkin palstalla, mutta tosiaan kehuvat n8:n olevan paras nokia koskaan, joten eikö sen voi ymmärtää silloin olevan "lippulaiva"? Ja johan tuota n8kin täällä hehkutetaan eräiden toimesta, ja kun se on jouluun mennessä flopannut niin vaihdetaan tähän -11 alkuvuodesta ilmestyvään malliin, mikä se sitten onkaan..

haha :D mr pihalla taas nolaa itseään....

(vinkki: oiskohan se itse tavarantoimittajan osa nimetä ne lippulaivansa? eikö hinta oikeasti anna sulle vinkkiä ettei painita läheskään lippulaivasarjassa?!?!)

e: n900 on vieläkin kuningas. mutta ei siinä segmentissä jossa omistajat tykkää kaivaa nenäänsä ja hiplata mahdollisimman yksinkertaista käyttöliittymää tyytyen samalla naurettaviin kompromisseihin.

haha :D mr pihalla taas nolaa itseään....

(vinkki: oiskohan se itse tavarantoimittajan osa nimetä ne lippulaivansa? eikö hinta oikeasti anna sulle vinkkiä ettei painita läheskään lippulaivasarjassa?!?!)

e: n900 on vieläkin kuningas. mutta ei siinä segmentissä jossa omistajat tykkää kaivaa nenäänsä ja hiplata mahdollisimman yksinkertaista käyttöliittymää tyytyen samalla naurettaviin kompromisseihin.

Se on kuningas siinä samassa ryhmässä joka varmaan poistaisi autosta pyörät jos itse osaisi jotain tehdä, olisihan autolla ajo paljon siistimpää ja vaikeampaa kun ne pyörät olisivat poissa, hyvin pientä ryhmää tuo n900 houkuttaa ja vaikka se kuinka on siinä ryhmässä kuningas, niin ei se tee siitä suosittua puhelinta. veikkaisin että iPhone 4 myi ekalla viikolla enemmän kappalemäärällisesti kuiin mitä n900 on vielä tähänkään päivään menessä myynyt.

Voit tietenkin perustella sitä millä tavalla vaan, mutta sanoisin että se iPhone 4 on useamman mielestä kuningas kuin sinun n900nen. Eli apple osuu omalla älypuhelimellaan sellaiseen asiakasryhmään joka on paljon isompi kuin n900. Antaa nokian tehdä hankalille ihmisille hankalat puhelimensa, ei se ole minulta pois.

iPhonehan on pelkkää kompromissejä. Flashit ei toimi, salasanaa kysytään joka välissä, armaan kysyy salasanaa jos haluaa soittaakin. On se niin kätevää.

Se on kuningas siinä samassa ryhmässä joka varmaan poistaisi autosta pyörät jos itse osaisi jotain tehdä, olisihan autolla ajo paljon siistimpää ja vaikeampaa kun ne pyörät olisivat poissa, hyvin pientä ryhmää tuo n900 houkuttaa ja vaikka se kuinka on siinä ryhmässä kuningas, niin ei se tee siitä suosittua puhelinta. veikkaisin että iPhone 4 myi ekalla viikolla enemmän kappalemäärällisesti kuiin mitä n900 on vielä tähänkään päivään menessä myynyt.

Voit tietenkin perustella sitä millä tavalla vaan, mutta sanoisin että se iPhone 4 on useamman mielestä kuningas kuin sinun n900nen. Eli apple osuu omalla älypuhelimellaan sellaiseen asiakasryhmään joka on paljon isompi kuin n900. Antaa nokian tehdä hankalille ihmisille hankalat puhelimensa, ei se ole minulta pois.

Kerrotko vielä missä kohdassa ossipena puhui jotain N900:n myyntimääristä? Ja kerrotko vielä miten myyntimäärillä mitataan laitteen hyvyyttä/huonoutta?

Tänään räpeltelin Android puhelinta. Se oli nopea. Todella nopea. Hiukan laittoi mietityttämään kannattaako jo tilattua iphööniä sittenkään odotella Soneralta. Uskomattoman siistin oloinen peli, plussana vielä kytkyttömyys, hinta ja vapaat sovellukset ilman mitään helvetin JailBreik kikkailuja..

Ei kannata, eipä tossa iluurittimessa ole mitään spessua jota ei olisi vaikka Sampan Galaxy S:ssä tai Desiressa. Tai no on tietty 30% korkeampi hinta. :)

Tänään räpeltelin Android puhelinta. Se oli nopea. Todella nopea. Hiukan laittoi mietityttämään kannattaako jo tilattua iphööniä sittenkään odotella Soneralta. Uskomattoman siistin oloinen peli, plussana vielä kytkyttömyys, hinta ja vapaat sovellukset ilman mitään helvetin JailBreik kikkailuja..
Koitappa iPhonea. Mä voin pistää koska vain vetoa 50 euroa siitä, kumpi luuri on nopeampi. Otetaan vaikka suljetusta puhelimesta siihen saakka kun kuva on otettu kameralla ja upattu facebookkiin ja suljettu puhelin takaisin. Vois ottaa videon vittuillakseen miten nopea iPhone nelonen on.

Kerrotko vielä missä kohdassa ossipena puhui jotain N900:n myyntimääristä? Ja kerrotko vielä miten myyntimäärillä mitataan laitteen hyvyyttä/huonoutta?

Tarkoitus varmaan laitteista on tehdä niin hyviä että ne käy kaupaksi massoille, ei ne nokialla varmaan yritä päästä johonkin pieneen kohderyhmään, vaan myydä mahdollisimman paljon älypuhelimiaan hyvällä katteella. Applella ainakin on tämä pyrkimys. Tiedä sitten jos nokialla ei ole, siinä tapauksessa olin vertauksessani väärässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom