Deleted member 48743
OT: Ei voi käsittää miksi jotku toivovat että nokia kusisi kaiken. Suomalainen megayhtiö joka maksaa ison mällin veroja suomeen.
Sen takia, että esimerkiksi Japin mielestä on vaan niin coolia olla applen kelkassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OT: Ei voi käsittää miksi jotku toivovat että nokia kusisi kaiken. Suomalainen megayhtiö joka maksaa ison mällin veroja suomeen.
Ne jotka taas eivät halua säätää, noi valikkohelvetit on vitusta.
, kuten tekivät jotkut apple vihaajatkin tälläkin palstalla,
...
Merkillistä.
Mutta eihän noi analyytikot mitään tiedä kun väittävät iPhonen olevan parempi kuin Samsung, selkeitä mac fani poikia ihan varmana, Samsungis on paremmat värit!
Itse olen ison dinon ja japin kanssa samaa mieltä, analyytikot ja blogistit tietävät käytännössä aina paremmin. Tässä olisi mukaansa tempaava kirjoitus Tietokone-lehden "analyytikolta": http://blogit.tietokone.fi/ossi/2010/06/iphone-4-tylsa-ja-tarpeeton-pikkupaivitys/
Siinä missä Apple-fanit ovat läikyttäneet mehulasinsa näppäimistölle jälleen kerran, minua iPhonen tuoreimman version uudistukset lähinnä pitkästyttävät.
Tuota "analyysia" voidaan sitten yhdessä tavata ainakin siihen asti, kunnes Japi saa kaivatun ja hypetetyn analyysinsa matkapuhelinalan tilanteesta valmiiksi.
En tiedä ovatko sanoneet lippulaivasta jotain, mutta n900sesta sanoivat ja kehuivat maasta taivaaseen, kuten tekivät jotkut apple vihaajatkin tälläkin palstalla, mutta tosiaan kehuvat n8:n olevan paras nokia koskaan, joten eikö sen voi ymmärtää silloin olevan "lippulaiva"? Ja johan tuota n8kin täällä hehkutetaan eräiden toimesta, ja kun se on jouluun mennessä flopannut niin vaihdetaan tähän -11 alkuvuodesta ilmestyvään malliin, mikä se sitten onkaan..
haha :D mr pihalla taas nolaa itseään....
(vinkki: oiskohan se itse tavarantoimittajan osa nimetä ne lippulaivansa? eikö hinta oikeasti anna sulle vinkkiä ettei painita läheskään lippulaivasarjassa?!?!)
e: n900 on vieläkin kuningas. mutta ei siinä segmentissä jossa omistajat tykkää kaivaa nenäänsä ja hiplata mahdollisimman yksinkertaista käyttöliittymää tyytyen samalla naurettaviin kompromisseihin.
Se on kuningas siinä samassa ryhmässä joka varmaan poistaisi autosta pyörät jos itse osaisi jotain tehdä, olisihan autolla ajo paljon siistimpää ja vaikeampaa kun ne pyörät olisivat poissa, hyvin pientä ryhmää tuo n900 houkuttaa ja vaikka se kuinka on siinä ryhmässä kuningas, niin ei se tee siitä suosittua puhelinta. veikkaisin että iPhone 4 myi ekalla viikolla enemmän kappalemäärällisesti kuiin mitä n900 on vielä tähänkään päivään menessä myynyt.
Voit tietenkin perustella sitä millä tavalla vaan, mutta sanoisin että se iPhone 4 on useamman mielestä kuningas kuin sinun n900nen. Eli apple osuu omalla älypuhelimellaan sellaiseen asiakasryhmään joka on paljon isompi kuin n900. Antaa nokian tehdä hankalille ihmisille hankalat puhelimensa, ei se ole minulta pois.
Koitappa iPhonea. Mä voin pistää koska vain vetoa 50 euroa siitä, kumpi luuri on nopeampi. Otetaan vaikka suljetusta puhelimesta siihen saakka kun kuva on otettu kameralla ja upattu facebookkiin ja suljettu puhelin takaisin. Vois ottaa videon vittuillakseen miten nopea iPhone nelonen on.Tänään räpeltelin Android puhelinta. Se oli nopea. Todella nopea. Hiukan laittoi mietityttämään kannattaako jo tilattua iphööniä sittenkään odotella Soneralta. Uskomattoman siistin oloinen peli, plussana vielä kytkyttömyys, hinta ja vapaat sovellukset ilman mitään helvetin JailBreik kikkailuja..
Kerrotko vielä missä kohdassa ossipena puhui jotain N900:n myyntimääristä? Ja kerrotko vielä miten myyntimäärillä mitataan laitteen hyvyyttä/huonoutta?