Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
2000mAh on varmaan 1020:lle ihan siedettävä akun koko.

Nokian tapaan siinä tuskin on mitään monsterisuoritinta, sen tarkkuus ei ole edennyt 1080p tasolle, ja eikös Noksulla ole AMOLED näytöt eli akkuakin kuluu vähemmän vs. muut näyttötekniikat etenkin jos teemat ovat pitkälti mustataustaisia mutta muutenkin.

En tiedä, että onko virransäästöä tai jotain muuta kehitetty, mutta esim 808 kestää helpolla 2-3päivään ja akku on vain 1400 mAh:jahas:
Tosin näyttö on pienempi ja tarkkuuskaan ei ole kovin korkea.
Pieni näyttö matalalla tarkkuudella, single-core suoritin, ja semi-älypuhelinkäyttöjärjestelmä Symbian. Kyllähän tuo leikkaa akkukestoa aika paljon. Käyttötesteissähän tosin tuon akkukesto häviää eri osa-alueilla mm. HTC One X ja SGS III luureille, joissa on kuitenkin hiukan eri näytöt ja tehot. :)

Taitaa 808 vetää pitemmän korren jos on ns. idlenä, siis kun kerta sulla kestää akku helposti 2-3 päivää? Testeissä mun HTC One X kun kestää nettiselailua pidempään kuin 808, niin en kyllä puhelin idlenä pääse juuri edes kahteen päivään, niin että on toki netti ja syncit päällä yms eikä mitään totaali-idleä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla menee 808 semmonen puoltoista päivää keskimäärin. Käytän työmatkoilla spotifyä, sähköpostit ja facebookit on päällä. Soittelen kyllä aika helvetin vähän. Netissä käyn aika harvoin kun on noita pöytäkoneita jokapaikassa niin lähellä. Sanotaanko kerran päivässä ehkä jotain pitää tarkistaa netistä.

Jaahas, se ois sitten kaks vuotta kohta täynnä HTC Desire-Z kanssa, joka on ollut ihan käypä peli. Kytky loppuu ja uuden voisi hankkia perään kun alkaa tää oleen jo vähän väsähtänyt tapaus. Ei nää paljon yli sen kahden vuoden jaksa. No mutta joo, mikähän tänä päivänä ois hyvä peli? Qwerty sais olla tai sitten oikeasti sellainen jolla oikeasti pystyy kirjoittamaan kunnolla. Paljon tulee luurillakin kirjoitettua eikä siitä tule paskalla kosketusnäppiksellä kyllä yhtään mitään.

Enkä nyt pistä pahakseni jos ois Android edelleen...

Jaahas, se ois sitten kaks vuotta kohta täynnä HTC Desire-Z kanssa, joka on ollut ihan käypä peli. Kytky loppuu ja uuden voisi hankkia perään kun alkaa tää oleen jo vähän väsähtänyt tapaus. Ei nää paljon yli sen kahden vuoden jaksa. No mutta joo, mikähän tänä päivänä ois hyvä peli? Qwerty sais olla tai sitten oikeasti sellainen jolla oikeasti pystyy kirjoittamaan kunnolla. Paljon tulee luurillakin kirjoitettua eikä siitä tule paskalla kosketusnäppiksellä kyllä yhtään mitään.

Eiköhän se sitten Sg3 ois:jahas:

1020ssa on 1.5 G dualcore snapdragon ja tarkkuus näytössä on, 1280*768 eli eihän se ihan huipputehoinen ole, mutta kyllähän tuo 4.5 näyttö syö kuitenkin akkua.

Sgs4? Itse olen ollut tähän tyytyväinen. Ei tässäkään näppistä ole, mutta Swypellä pystyy kirjoittaa nopeasti kun harjoittelee.

Edit: tarkoititkin kosketusnäppistä. :D

Kyllähän se riittää että kestää sen about päivän satunnaisella käytöllä. Joka yöksi tulee kuitenkin laitettua lataukseen. Jos pitäisi enemmän kestää, niin vastaavalla käytöllä pitäisi sitten vähintään sen kaksi päivää kestää että siitä olisi jotain iloa. Voisi sitten laittaa vaan joka toinen yö lataukseen.

se on nokialle aivan se ja sama milloin tuovat tänne perähikiälle minkäkin luurin, tulokset tehdään myynnillisesti jossain aivan muualla kuin täällä, suomen myynti voidaan laskea vaikka pikku bonukseksi tai jotain :D

Lieköhän noita uusia Lumioita saa tämän vuoden puolella vielä Suomesta? :jahas: "Kerromme vasta kun julkaisu on lähempänä" jäi vähän sellanen maku että niillä ei oo hajuakaan koska ne kerkee tänne niitä saamaan.

Enpä ois uskonu näkeväni tätä päivää et ne sai tuotuu "monsterin" lumiaan.. ja viel kuvanvakaimella.. (808:ssa sitä ei taida olla)
Pankinräjäyttäjä.. hieno juttu.. kiinnostais kyl, jos ei ois 920:stä..

Mitäs mieltä pakkiksen poppoo Huawein uudesta Ascend P6? Ite oon keinunu P6 ja Nexus 4 välillä kun vanha SGS2 sano itsensä irti, enkä vieläkää oikeen tiiä kummanko sitä ostas.

Itse olen todella tyytyväinen tohon Lumia 1020. Kaikki mitä tarviin, niin samassa paketissa. En keksi kummosemmin valitettavaa, toki akku vois ehkä olla isompi. Kiva toi 3000 mAh akkukahva, jos joskus reissuun lähtee niin mullakun ei oo mukana kuin GoPro ja sit toi "kamerakänny". En henkilökohtaisella tasolla keksi sen kummosemmin valitettavaa, full hd näyttöäkään tuskin tarvitsee ennen kuin joskus päästään S4 kokoon. Toki kiva ois toikin olla Nokian kannalta myös Androidilla, koska nyt kun räpeltäny tota S3 niin jotkut WP:n pikkupuutteet "haittaa" tälläistä "tehokäyttäjää". Akkukesto on se tossa, joka on ainut miinus verrattuna S4, jonka akkukesto on aika mainio. Muuten ei valittamista, toi pysyy pitkään teknologian kärjessä kuvauksen puolelta. Toki Nokiakin joskus ensi vuonna sit tuonee saman kameran full hd laitteisiin. Kiva päivä, ei voi enää itse puhelimesta valittaa erikoisemmin, mut käyttiksestä toki voi..

Back
Ylös Bottom