Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös Sonyn lippulaiva ole? Vai eikö se ollutkaan lippulaiva malli? En oo kyl varma.

Koskas toi HTC One oikeen tulee myyntiin? Vai joko niitä on paljonkin kadulla? On kyl meinaan aika makia.. Vois melkein harkita jos siinä olis WP.

Todella mielenkiintoista ois räpeltää. Äkkiseltään näytti kunnon "tehokäyttäjän/taitokäyttäjän" käyttikseltä - onkohan niin että tavan Maija Meikäläinen ei jaksa opetella noinkin intuitiivista käyttistä? Käyttiksen puolesta näytti mielenkiintoiselta, mutta sit taas onko itse puhelimella mahdollisuuksia, kun shipataan noin myöhään. Ostaakohan kukaan tota firmaa? Siinä vois Nokiakin harkita ostoa jopa takaisin, saisivatpahan softaa tarjolle ja mutulla varmaan saattaisivat saada kunnon rautaakin alle. Tsemppiä vaan jollalle, mut haasteellista tulee olemaan ei niinkään käyttiksen, vaan puhelimen osalta.
Ton videon perusteella voisin kuvitella ostavani tuolla hinnalla, mikäli olis tarvetta vaihtaa.

Pärjäät siis iphone ykkösellä, hyvä. Itselleni teho on tärkeä, haluan että raudasta löytyy tehoja ja jos katson penskoja nukuttaessa videoita niin kuvanlaatu merkkaa jotain ja se ruudun koko.

Pärjään siis Lumia kasisatasella. Millä pystyy myös penskoja nukuttaessa katselemaan videoita, hyvällä kuvanlaadulla.

(tai vaikea sanoa millainen kuvanlaatu on penskoja nukuttaessa, kun ei ole lapsia. Mutta oletan ettei se ipana vaikuta siihen kuvanlaatuun...)

Pärjäät siis iphone ykkösellä, hyvä. Itselleni teho on tärkeä, haluan että raudasta löytyy tehoja ja jos katson penskoja nukuttaessa videoita niin kuvanlaatu merkkaa jotain ja se ruudun koko.

Ei kai tuohon mitään tuhnusia kännyköitä käytetä, tabletit on sitä varten.

Lapsia nukuttaessa räplätään kännykkää:wtf:
Meillä kasvatetaan lapset vielä "vanhan" kaavan mukaa mm nukkumaanmenoaikoja käyttäen ja myös tälläisiä löytyy taloudesta todella paljon joita lapsille luetaan!
suuri_satukirja-14286267-frnt.jpg

Meillä kasvatetaan lapset vielä "vanhan" kaavan mukaa mm nukkumaanmenoaikoja käyttäen ja myös tälläisiä löytyy taloudesta todella paljon joita lapsille luetaan!
Mä oon ainakin saanut sellaisen käsityksen, että tuossa taloudessa taidetaan arvostaa omaa Korean rakasta lasta vähintään omien verran. ;)

Japi kertoo lapsille kännykkäaiheisia satuja kauniista (tosin vähän muovisesta) prinsessa Samsungista ja häijystä kreivi Nokiasta, joka punoo juonia prinsessan päänmenoksi.

Ei kai tuohon mitään tuhnusia kännyköitä käytetä, tabletit on sitä varten.

Niinno mun kännykkä on samankokoinen kuin nokian tabletit.. :/

Jos noksumiehet on tyytyväisiä noihin kasisatasiin ja niiden vähänpäälle 3 tuuman näyttöihin ni ei voi mitään. Kai ne tuhnusilta tuntuu.

- - - Updated - - -

Kyllä mä niille sadun luen, mutta kun on kaksi niin rasavilliä niin ei ne pysy hiljaa jos ne jättää keskenään sinne huoneeseen, istun siellä 10-15 min pimeässä etteivät häslää ja uni tulee, sen aikaa räplään sitä kännykkää. Mut hyvä että teillä toimii toisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom