On toi kyllä semisti ontuva perustelu Androidin hylkäämiselle, ettei Nokia siellä pärjäis. Varsinkin, kun jos ja kun WP nousee koko ajan, niin muutkin valmistajat voi tosta vaan liittyä wp valmistajiksi. 808 asiallisella raudalla Nokia laadulla ja Androidilla = profit. Vois toimia myös se, että tekis pelkästään high end Androidin rinnalle ja sit jatkaa WP:llä alle 400€ laitteissa, koska wp tarjoaa hyvää käyttökokemusta halvemmissa vs halvat androidit. Ite näen wp:llä ok tulevaisuuden, koska päivityspolitiikka on tulevaisuudessa Applemainen (eli ei oo eri versioita juorujen mukaan, kuten Androideja on sekaisin 2x,4x) ja on muutenkin toimiva laitos.
Itse aiheeseen, mitähän toi Nokia taas tekee? 928 vissiin kuten 920 suurin pudottaja kisan jälkeen. Eli ihan jepa, koska suurin valitus ollut se paino. Se minua ihmetyttää, että mitä ihmettä se ton 928 puskee nyt markkinoille, jos kerta 14.pv on tulossa uus world wide lippulaiva? Miksi "vanhalla" sinne? Toki se pieksee nätisti S3, mutta taas S4:sta vastaan 928 on varmaan heikohkolla. Osake on noussu perinteisestä osaridipistä joku 20% kai, tietääköhän joku että olis joku hyväkin puhelin tulossa? Itsekin mietin, että pitäisikö ostaa lappua. Veikkaan että 820,920 ei myy juurikaan, mut taas 520,620,720 menee.. Sit ku tietäis mitä nappia painaa, hehe.
iWatch voi olla mielenkiintoinen. Ite tulee rannekelloa pidettyä, joten siinä ois potentiaalia. Puhelimiin toivoisin tulevaisuudessa lisää akkukestoa, iskun-ja veden kestävyyttä ja toki mä ottaisin mieluusti sen pokkarin korvikkeen (808).. Ei riitä tällänen perus lippulaivalaatu korvaa pokkariakaan