Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin on. Mun nykyisen kämpän Ido on luksusta kun vertaa vanhan kämpän Arabiaan. Arabia on ihan kuin jotain hemmetin kukkaruukkukeramiikkaa, kun taas Ido on kuin hieno ming-vaasi. Siinä istuessa tulee oikein kuninkaallinen olo. Mä vietänkin paljon aikaa vessassa ihan vain ihaillakseni rakasta Idoani. Silittelen ja pusuttelen sitä ja vittulen kavereille joilla on vessanpöntössä joku väsynyt vetonupppi. Mulla on high endiä ja pitkälle kehitetty käyttöliittymä painonappeineen ja isoine ja pienine huuhteluineen. Imekää siitä.Offtopic: vessanpöntöissä on paljon eroja, sekä teknisissä ratkaisuissa että designissa.
Tuo käänteinen ajatusmalli auttaa varmaan selviämään asioista paremmin ja varsinkin näinkin tärkeän asian tiimoilta, kuin puhelin!Joo ei paljoa haittaa onko vaikka kääritty takit käsien ympärille niin voi käyttää puhelinta pakkasella. Kyllä Samppa vaan rokkaa. Mut hei, noksulta on tulossa jotain uutta taas, mainostavat että siinä tulee olemaan paras pimeäkuvaus, se menee varmaan lumiafaneilla 920 puhelimet vaihtoon ku se piti ostaa sen pimeäkuvauksen takia ja nyt tulee parempaa pimeäkuvaajaa. Innovaatioita nääs. Ämpärimuovinen yökuvauspuhelin.
Lumiat kiinnostavat, mutta saako niihin live-tileseihin (vai mitä ne ovat) tällaista isoa kalenteria josta näkee kalenteria avaamatta kerralla monta tapahtumaa ja edelleen vierittämällä monen viikon kalenterin?
Onkos porukka yhtään tutustunut Jollan Sailfish käyttikseen? Näyttäis esittelyvideoiden perusteella ihan mielenkiintoiselta. Tässä kuussa niiden pitäis esitellä ensimmäinen laite.
Onkos porukka yhtään tutustunut Jollan Sailfish käyttikseen? Näyttäis esittelyvideoiden perusteella ihan mielenkiintoiselta. Tässä kuussa niiden pitäis esitellä ensimmäinen laite.
Aikaisempi puhelin oli Android, nykyinen on Iphone ja nyt sain työpuhelimeksi Lumian. Jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolensa.
Onkohan minussa jotain vialla kun en osaa valita mitä leiriä kannatan?
Eikös se nenällä ohjattava käyttöliittymä ollutkaan se ultimateparas? En mä kyllä lähtis tuota samsungin yökuvausta kehumaan miksikään innovaatioksi, taitaa Nokialla olla tuolla saralla ylivoimainen etumatka muihin nähden.
http://www.tietokone.fi/uutiset/samsung_kasvattaa_voittoja_applen_kustannuksellaPelkkä "rivisotilas"? Nokian Android-kammon perustelut ovat edelleen ontuvia
Nokia 0%Samsung kasvattaa voittoja Applen kustannuksella
Tokihan Android voisi olla Nokialle hyvä valinta, kukaan ei voi varmaksi sanoa. Sinänsä jossain vaiheessa, jos WP strategia ei vaikuta onnistuvan, niin Nokian täytyy jotain vaihtoehtoa ainakin rinnalle miettiä.
Nokia-MS soppari vaan taisi olla sellainen, että ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin WP only. Olisi silti mielenkiintoista tietää kuinka olisi käynyt, jos WP:n sijasta olisikin ollut Android.