- Ikä
- 39
Androidistahan saa ihan sen näköisen kuin haluaa vaikka sen iossin näköisen tai WPn näköisen, erona on vain että se toimii sulavammin kuin kumpikaan niistä, se on ihan omasta viitseliäisyydestä kiinni ja osaamisestaan. Tietenkin jos ei osaa käyttää mitään niin kehittynyttä kuin androidit ovat niin se iPhone on hyvä vaihtoehto kun se on tehty jenkeille, se on ns.idioottivarma. Vähän sama ku fillarissa ne apupyörät, hankalaahan se on ensiksi kun ne jättää pois, osa oppii ajamaan ilmankin.
Joo kyllähän tätä tuunata voi vaikka kuinka jos on aikaa ja viitseliäisyyttä kokeilla kaikki maailman ohjelmat. Mutta kun maailmassa on niitä jotka tykkää tuunata autoja ja sitten niitä jotka tykkää tuunata kännyköitä. Minä taasen lukeudun niihin ihmisiin jotka menee kauppaan ja ostaa auton mitä ei tarvitse räpeltää. Sama pätee kännykkään. Se on aivan yksi lysti että maksaako se kännykkä 500 vai 2000€ kunhan se toimii siinä tarkoituksessa mihin sen olen ostanut. Puhelimista jos on kyse niin voin tunnustaa olevani idiootti. Sillä tosin ei ole paskankaan väliä jos ei työskentele puhelinbisneksen parissa.
iPhonessa kaikki toimi kun rasvattu ja siinä ei ollut mitään muuta vikaa kun liian pieni näyttö. Ei mulla ole aikaa kikastella ja ihmetellä jotain kännykkää sen enempää, se on lähinnä teinien hommaa elvistellä jollain matkapuhelimilla. Kännykkä on työkalu siinä missä tietokonekkin. Jopa Noksutkin tuntuu paremmalta kädessä ja käytössä kun samppaluuri.
Paljon mielekkäämpää tuunata esim kämppää tai vaapaa-ajan asuntoa ja miettiä että ostanko kruunukalusteesta 2000 vai 3000€ sohvaryhmän terassille harmaana vai mustana.
Käynnyköistä vääntäminen jääköön niille joilla juuri maitoparta alkaa kasvamaan. Omasta mielestäni Samsungin note 2 on paskempi älypuhelin kun iPhone 4, 5 ja Nokia lumia 800 ja 920 (kaikki on ollut käytössä vähintään viikon) eikä sitä muuta mihinkään se mitä muut ajattelee mistäkin puhelimesta.