Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Sulla on nyt vähän väärä käsitys miten nopein älypuhelin määritellään, joku javatestin kakkossija ei sitä titteliä tuo. Ei edes ykköstila. Googlaa huviksesi fastest smartphone, siellä ei paljon lumia teksti vilku.

On toki hienoa jos perustelee oman puhelimen nopeuden javatestin kakkossijalla vakuutellen itselleen että se on silloin markkinoiden nopein, kannattaa tosin pitää ne mietteet itsellään joku saattaa naurahtaa.

http://www.pakkotoisto.com/tietotekniikka-tele/93689-mikae-paras-aelypuhelin-joukkotappelu-kaikki-kaikkia-vastaan-139/#post3855500
Tyyppi itse pastailee jotain browsermarkkeja kertoen laitteiden suorituskyvystä. Ei sitten toteutunut tuossa postissasi oleva huoli.

Testit merkkaa silloin kun Nokia ei pärjää ja jos pärjää niin ei merkkaan. Kannattaisi jo päättää.

Mulle itselle on tärkeintä ettei käyttö töki ja Androidissa nyt se vaan tahtoo tökkiä oli mitä tahansa rautaa sitten takana. Siinä voi sitten ei niin valveutunut käyttäjä ajatella benchmarkkien ykköstiloja: kyllähän tämä nyt markkinoiden nopein luuri on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On toki hienoa jos perustelee oman puhelimen nopeuden javatestin kakkossijalla vakuutellen itselleen että se on silloin markkinoiden nopein, kannattaa tosin pitää ne mietteet itsellään joku saattaa naurahtaa.

On toki hienoa, jos joku perustelee puhelimien paremmuutta jollain benchmarkeilla. Uskomatonta kyllä, näitäkin luupäitä löytyy yllättävän paljon.

http://www.pakkotoisto.com/tietotekniikka-tele/93689-mikae-paras-aelypuhelin-joukkotappelu-kaikki-kaikkia-vastaan-139/#post3855500
Tyyppi itse pastailee jotain browsermarkkeja kertoen laitteiden suorituskyvystä. Ei sitten toteutunut tuossa postissasi oleva huoli.

Testit merkkaa silloin kun Nokia ei pärjää ja jos pärjää niin ei merkkaan. Kannattaisi jo päättää.

Mulle itselle on tärkeintä ettei käyttö töki ja Androidissa nyt se vaan tahtoo tökkiä oli mitä tahansa rautaa sitten takana. Siinä voi sitten ei niin valveutunut käyttäjä ajatella benchmarkkien ykköstiloja: kyllähän tämä nyt markkinoiden nopein luuri on.

Niin sanoin tuolloin että noiden testien mukaan iphone 5 oli suorituskyvyiltään paras tuohon aikaan, edelleen se ip5 on ton sunspiderin mukaan vauhdikkain, tosta toisesta en löytänyt uudempaa, miten se tekee lumiasta nopeimman jos se on iphonen takana? Häiriintynyttä logiikkaa nokiafanboylaumalta. Ja edelleen jatkaen pelkkä sunspiderin java testi ei kerro kokonaisuutta, siksi on hyvä olla muitakin testejä mukana, lumia ei ole tainnut muissa testeissä pärjätä kun tuo sunspider on ainoa joka pomppii esille.

Vaikka olisi Samsung kaikkien testien ykkönen se ei poista sitä faktaa että Android tuppaa lagaamaan silloin tällöin. Katselin kun kaveri käytti hänen omaa S3:sta niin sehän lagas aika pahastikin välillä. Jos tuo on yleistä ei ole hevenpaskanmerkistystä jollain benchmarkeilla.

Nopeustesteistä en sen taivaallista tiedä, kun mulla rajoittaa Soneran yhteydet:D
Jopa vanhalla Anterollani pärjäsin tässä "äly"ajassa.
Puhelimet viisastuu, mutta käyttäjät ei:D

Niin sanoin tuolloin että noiden testien mukaan iphone 5 oli suorituskyvyiltään paras tuohon aikaan, edelleen se ip5 on ton sunspiderin mukaan vauhdikkain, tosta toisesta en löytänyt uudempaa, miten se tekee lumiasta nopeimman jos se on iphonen takana? Häiriintynyttä logiikkaa nokiafanboylaumalta. Ja edelleen jatkaen pelkkä sunspiderin java testi ei kerro kokonaisuutta, siksi on hyvä olla muitakin testejä mukana, lumia ei ole tainnut muissa testeissä pärjätä kun tuo sunspider on ainoa joka pomppii esille.
Kuka täällä nyt edes mainitsi Lumian olevan nopein? Kuten sanoin niin itselleni nuo benchmarkit on nyt ihan tyhjän kanssa. Jos käyttö tökkii niin siinä ei benchmarkkien kärkisijat auta. Joitakin ilmeisesti auttaa.

Mua on alkanut nyt ihan liikaa himottaa tuo Lumia 920, mutta jos sen nyt ostan, niin kuukauden päästä se on jo 100e halvempi.

Mua on alkanut nyt ihan liikaa himottaa tuo Lumia 920, mutta jos sen nyt ostan, niin kuukauden päästä se on jo 100e halvempi.

Ei ois välttämättä paskempi vaihtoehto: http://www.huuto.net/kohteet/nokia-lumia-920-valkoinen-lahes-kayttamaton/262345717 (ei oma ilmoitus, mutta tunnen myyjän, joten luotettava, nii mikäli mun "todistelut mitään painaa)
Lähinnä esimerkkinä eiköhän noita muitakin ole että melkein pakasta vedetty luuri ja hinta tuntus olevan ihan mielenkiintoinen.

Olen vaihtamassa luuria, nykyinen Motorola Defy on aika nuhapumppu ja kaatuilee aika ajoin.
Haussa on puhelin joka kestää vähintäänkin kosteutta, ja pieni iskunkestävyyskään ei olisi pahitteeksi (jos sellaisia älypuhelimia ylipäätään on olemassa). Ei tarvitse olla suorituskyvyltään huippupuhelin, vaan sellainen keskitason suorituskyky riittää. Kokoa saisi olla sen verran vähän, että mahtuu taskuun. Paino ei ole ongelma; jaksan kantaa jopa 300 grammaa painavaa esinettä :)

Käyttöjärjestelmä ei tarvitse välttämättä olla Android, vaikka siitä tykkäänkin enemmän kuin ompusta. Windows-luureista ei ole kokemusta, mutta olen kuullut niistä hyvää. Tärkeintä olisi, että Google kalenteri ja kontaktit olisivat helposti / automaattisesti päivitettävissä puhelimeen.

Olen vaihtamassa luuria, nykyinen Motorola Defy on aika nuhapumppu ja kaatuilee aika ajoin.
Haussa on puhelin joka kestää vähintäänkin kosteutta, ja pieni iskunkestävyyskään ei olisi pahitteeksi (jos sellaisia älypuhelimia ylipäätään on olemassa). Ei tarvitse olla suorituskyvyltään huippupuhelin, vaan sellainen keskitason suorituskyky riittää. Kokoa saisi olla sen verran vähän, että mahtuu taskuun. Paino ei ole ongelma; jaksan kantaa jopa 300 grammaa painavaa esinettä :)

Käyttöjärjestelmä ei tarvitse välttämättä olla Android, vaikka siitä tykkäänkin enemmän kuin ompusta. Windows-luureista ei ole kokemusta, mutta olen kuullut niistä hyvää. Tärkeintä olisi, että Google kalenteri ja kontaktit olisivat helposti / automaattisesti päivitettävissä puhelimeen.

Eikös justtiinsa tullut markkinoille Galaxy Xcover 2? Sen verran tiedän että sen pitäisi kestää kosteutta ja iskuja jonkin verran.

Jep, tunnen kaksi henkilöä joilla on Xcover 2 ja yhden jolla on ollut Xcover 1. Se on harkinnassa. Noista Sonyn puhelimista olen tietoinen, mutta onko kenelläkään kokemuksia niistä?

Samsungin etuna on, että luultavasti on toimiva paketti, koska sampat ovat niin suosittuja. Sonysta ei voi sanoa samaa, kuten ei voi sanoa nykyisestä luuristanikaan (Motorola Defy); en tunne ketään jolla olisi Motorola. Puhelin onkin paperilla parempi kuin Xcover 1, mutta voi olla että käytössä Xcover on parempi.

Huomenna Hulluilla Päivillä tarjouksessa Caterpillarin B10 Dual Sim - raksapuhelin, aika jytkyn näköinen Android -luuri, hinta 299. Yksi tapahan on suojata normiluuri Otterboxilla, duunikaveri tilasi Iphoneen kunnon sargofagin, kestää iskuja, vesi- ja pölytiivis. Koteloita löytyy kaikkiin yleisiin merkkeihin.

Viikonloppuna vertailtiin siskon kanssa nettiselailua Lumia 920:n ja iPhone 5:n välillä. Molemmissa puhelimissa Elisan liittymä. Tämän puolueettoman, erittäin kattavan (ainakin 3-4 eri nettisivustoa kokeiltiin) ja lähes päihteettömän testisession tulos oli Lumialle positiivinen. Se vaikutti jouhevammalta ja nopeammalta. Ei tosin niin paljon, että sillä mitään käytännön merkitystä oli.

Jep, tunnen kaksi henkilöä joilla on Xcover 2 ja yhden jolla on ollut Xcover 1. Se on harkinnassa. Noista Sonyn puhelimista olen tietoinen, mutta onko kenelläkään kokemuksia niistä?

Samsungin etuna on, että luultavasti on toimiva paketti, koska sampat ovat niin suosittuja. Sonysta ei voi sanoa samaa, kuten ei voi sanoa nykyisestä luuristanikaan (Motorola Defy); en tunne ketään jolla olisi Motorola. Puhelin onkin paperilla parempi kuin Xcover 1, mutta voi olla että käytössä Xcover on parempi.

Tossa ykkösessä on muistaakseni joku jeesuksen aikojen Android 2.x, kun nykyään mennään jossain 4.2x versioissa. Siinä mielessä Xcover 2 parempi, jos tuota vanhempaa ei tosiaan päivitetä enää.

Mulla on ollu työpuhelimena vuoden alusta Lumia 900 ja voi jestas se on paska! En ois uskonu, että sitä on kökkö käyttää jne. Joskus ajattelin jos vaihtais iPhonen Nokialaiseen mutta tuon Lumian kanssa sohlaaminen kyllä vakuuttaa minut etten koskaan mene Nokian leiriin enää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom