Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
No sen pitäis tietää pääpassu, joka mun luurissa on, että sillä voi tehdä muutakin kuin soittaa hätänumeroon. Ja jos se nyt sen jotenkin saa auki, niin mä voin mennä läppäriltä, tai kotikoneelta, tai vaikka sun tietokoneella tai sun puhelimella Me.com osoitteeseen, josta voin katsoa gps paikantimella missä se luuri on, deletoida sen kaikki tiedot ja lähettää huvikseen vielä viestin "homo Tapiolasta, tuun hakemaan sen luurin siltä ja siltä kadulta missä oot".

Ja mun puhelimeen pääsy vaatii suojakuvion piirtämisen jos laskua haluaa mun piikkin tehdä. Eli siis tuollainen salasanojen kysely kokoajan on aivan turhaa touhua.

Kuka ihme sellaista tarvitsee? En minä ainakaan. En ole ikinä kuvitellut, että sitä noin kukaan käyttää?

No ainakin esim. ossipena ja varmaan tuhannet muut. Se on vain yksi tapa joka on ihan hyvä olla mahdollista. Ei se ole keltään pois.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^
Toi suojakoodi on kyllä hyvä. Itsellä kanssa käytössä. Ei edes häiritse sen viivan piirtäminen ollenkaan, vaikka alussa ajattelin sen häiritsevän. Samalla sen piirtää, kun avaa näppäinlukon.

Parempi olisi, jos ei tarvitsisi avata ensin näppäin lukkoa, vaan tulisi suoraan tuo suojakoodi.

^
Toi suojakoodi on kyllä hyvä. Itsellä kanssa käytössä. Ei edes häiritse sen viivan piirtäminen ollenkaan, vaikka alussa ajattelin sen häiritsevän. Samalla sen piirtää, kun avaa näppäinlukon.

Parempi olisi, jos ei tarvitsisi avata ensin näppäin lukkoa, vaan tulisi suoraan tuo suojakoodi.

Juu se on hyvä olla käytössä. Mulla suojakuvio avaa samalla näppäinlukon joten sitä ei erikseen tarvi. Puhelin on Samsung galaxy S.

Yhtälailla voit avata noksulla ovistoren ja ladata sieltä. Tuo linkin lähettäminen on pirun hyvä. Esim. jos selailet jotain puhelinforumia ja joku kehuu siellä jotain softaa jota vois kokeilla niin senku lähettää linkin siinä samalla ja asentaa sitten ku jaksaa.

Ihan paskahan se on, appstoresta kaikki vaan luurilla. Futaa ku hirvi.

Ovi store on ihan yhtä näppärä kauppa kuin appstorekin, mutta ainakin oma N97 mini oli niin hidas paska, että storen käyttäminen puhelimella ei ollut mitään hirveen kivaa puhaa, vaikka hommat saikin hoidettua. Odotan meego puhelimilta paljon, ja palaan Nokian leiriin ihan mielellään kunhan puhelista tulee yhtä nopeita ja mielyttäviä käyttää. iPhone 4 on ylivoimaisesti herkullisimman näköinen puhelin ikinä, niin desing puolellakin Nokialla on tekemistä.

http://www.prnewswire.com/news-releases/letter-from-apple-regarding-iphone-4-97658884.html

Tuossahan tuo on. Siis kolme vuotta on asiakkaita huijattu, mutta ei se mitään. Pahimmassa tapauksessa tietysti nyt Apple väistää hardware-vaikeudet syyttämällä softaa, mutta ei se varmaankaan ihan niin yksinkertaisesti mene lopulta.
Vaikea uskoa tuota vahingoksi. Ihan varmasti ovat tahallaan pistäneet puhelimen näyttämään parempia kenttiä kuin mitä oikeasti on.

Sinänsä mielenkiintosta miks N900 ei oo tolla listalla. Onko se jo liian vanha puhelin tolle listalle kun arvostelu oli vuodelta 2009?

Tuli netissä vastaan :)

iphone2.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom