Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Plexi vaatii akryyliryhmän, jota polykarbonaatissa ei ole. Akryylit taasen ovat sen verran pehmeitä ettei niistä tehdä kyllä mitään kännykän kuoria.Puhelimet on polykarbonaattia, samaa tavaraa mikä Suomessa tunnetaan yleisesti tavaramerkkinä Plexi. Sorry.
Jaa joo nyt menin itse sekoittaan akryylin ja polykarbonaatin.Plexi vaatii akryyliryhmän, jota polykarbonaatissa ei ole. Akryylit taasen ovat sen verran pehmeitä ettei niistä tehdä kyllä mitään kännykän kuoria.
Ämpärit on muuten varmaan jotain polypropyleeniä tai polystyreeniä. Puhelimet on polykarbonaattia, samaa tavaraa mikä Suomessa tunnetaan yleisesti tavaramerkkinä Plexi. Sorry.
Vaikka osattais kaikki tietenkin hoitaa Nokian myyntiä ja markkinointia paljon paremmin kuin yritys itse, niin ehkä tätä kannattaisi kuitenkin kuluttajana tarkastella... ööööö kuluttajan näkökulmasta? Mua kiinnostaa aika tasan nolla (mahdollisesti jopa vähemmän) jos Nokia menee sen takia nurin että möivät puhelimensa mulle liian halvalla. Kunhan mulla on markkinoiden siistein luuri kädessäni.
Äh.. En missään väitä tietäväni mitenkään mitään mistään paremmin, MUTTA lähinnä kommentillani yritin hakea jonkinlaista keskustelua Nokian nykyisestä tilanteesta verrattuna kilpailijoihin(joka perus nokiajannen mielestä on mitä loistavin ;) ). Olisi tottakai pitänyt huomata triidin aikasemmasta luonteesta ettei täällä kannata juurikaan keskustella, lähinnä trollailla.
Muistaakseni viimeksi keväällä 2011 kävi ketjussa kans hemmo, joka yritti keskustella. Saattoi se olla vuoden 2010 loppupuoltakin.
Mutta täältä saa ehdottomasti parhaat naurut. Ihmetyttää vaan miten joku viestintäväline on jollekkin niin rakas (vrt oma lapsi), että sitä ei saa missään nimessä muut moittia.
Jos jokin on ämpärimuovia ja toinen jälkeenjäänyt kilonpainoinen niin mitä sitten
Nokiamiehethän hokee tota ämpärimuovia joka päivä kun muuta eivät keksi, kuvitellen että se vituttaa täällä ketään. Itseäni lähinnä hymyilyttää kun omat nokiansa ovat sitä samaa ämpärimuovia joten haukkuvat omaa luuriaan joka kerta ;)
Samppa on vähän niin kuin tää audi
ja Nokia on Ferrari
Molemmat on tehty samasta materiaalista, mutta laatutuntuma on hieman erilainen.
Samppa on vähän niin kuin tää audi
ja Nokia on Ferrari
Molemmat on tehty samasta materiaalista, mutta laatutuntuma on hieman erilainen.
Ainoo vaan et noita ferrareita ei tarvii myydä alennuksella 2kk julkistamisen jälkeen kun ei kellekkään kelpaa. Kuten sanottua, se on nokiamiehet joille se ämpärimuovi on kova paikka ei mulle. Jännä tuo vertailusi, onko kuvan audissa enemmän tehoja kuin tuossa ferrarissa kun otit ne esille? Ferrarissa on varmaan parempi parkkikamera, siihen se sit jääkin. Yksikään vakavasti otettava arvostelusivusto ei löydä nokiasta muita parempaa kuin sen yökuvauksen, ja sekin taisi mennä applelle jo se sija. Mut hei lukee siinä Nokia ja voitte salaa mielessänne miettiä että ette oo lampaita kun käytätte puhelinta jollainen on vain 100 ihmisellä maailmassa.
Kuten sanottua, se on nokiamiehet joille se ämpärimuovi on kova paikka ei mulle.
Millos tuo Korean ihme tulee muuten myyntiin?
Googlaa ihmeessä, olis eka kerta ku googlaat kunnon puhelinta noiden rimpulanokioiden sijaan
Kai se yrittää pitää vaan faboa pinnalla, jatkuvasti muut sovellukset vievät enemmän ja enemmän fabon tehokäyttäjäkuntaa alas. Viestimenä toimii nykyään whatsappit sun muut fabon sijaan, ja kun ihmiset eivät enää sinne mene niin mainoskulut laskevat.