Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän se aina vituttaa yhtä lujaa kun joutuu maksamaan vähemmän markkinoiden siisteimmästä ja parhaasta puhelimesta, hands down. Mä ainakin aina maksan mielummin enemmän kun vähemmän. "Tää puhelin maksaa nyt vain 550e." "Vittu mua vituttaa, mä haluan maksaa 600e! Paska luuri."

Oikeasti suurin Lumia 920 ongelma on sen toimitusvaikeudet.

Kyllähän se aina vituttaa yhtä lujaa kun joutuu maksamaan vähemmän markkinoiden siisteimmästä ja parhaasta puhelimesta, hands down. Mä ainakin aina maksan mielummin enemmän kun vähemmän. "Tää puhelin maksaa nyt vain 550e." "Vittu mua vituttaa, mä haluan maksaa 600e! Paska luuri."

Oikeasti suurin Lumia 920 ongelma on sen toimitusvaikeudet.

Pyhällä hengellähän se yritys voinkin yrittää kasvaa taas maailman isoimmaksi kun saa puhelimista katetta reippaasti vähemmän kuin kilpailijat ja myy naurettavan vähän silti niihin verrattuna. :(

Kaikkee sitä kuuleekin, nyt Japi valittaa että Nokia on liian halpa.

Ei tällästä kaveria vastaan voi väitellä
2473273-page0_blog_entry34_mj_laughing1.gif

Kaikkee sitä kuuleekin, nyt Japi valittaa että Nokia on liian halpa.

Ei tällästä kaveria vastaan voi väitellä

Ihan liian hyvä hintalaatusuhde. Haluaisin kuluttajana maksaa enemmän. Tai sitten saada paskemman luurin samalla rahalla.

Pyhällä hengellähän se yritys voinkin yrittää kasvaa taas maailman isoimmaksi kun saa puhelimista katetta reippaasti vähemmän kuin kilpailijat ja myy naurettavan vähän silti niihin verrattuna. :(

Vaikka osattais kaikki tietenkin hoitaa Nokian myyntiä ja markkinointia paljon paremmin kuin yritys itse, niin ehkä tätä kannattaisi kuitenkin kuluttajana tarkastella... ööööö kuluttajan näkökulmasta? Mua kiinnostaa aika tasan nolla (mahdollisesti jopa vähemmän) jos Nokia menee sen takia nurin että möivät puhelimensa mulle liian halvalla. Kunhan mulla on markkinoiden siistein luuri kädessäni.

Eikös tämä nyt kuitenkin ole ihan normaalia Nokian hinnoittelupolitiikkaa, että tuotteiden hinnat laskevat ajan myötä? Näinhän se on ollut aina, mutta kaipa tämäkin käytäntö on näinä päivinä väärin :)

Vaikka osattais kaikki tietenkin hoitaa Nokian myyntiä ja markkinointia paljon paremmin kuin yritys itse, niin ehkä tätä kannattaisi kuitenkin kuluttajana tarkastella... ööööö kuluttajan näkökulmasta? Mua kiinnostaa aika tasan nolla (mahdollisesti jopa vähemmän) jos Nokia menee sen takia nurin että möivät puhelimensa mulle liian halvalla. Kunhan mulla on markkinoiden siistein luuri kädessäni.

Näinpä juuri. Toki suomalaisena sitä toivoo, että Nokialla menee taloudellisesti hyvin, mutta yksittäisen kuluttajan kannalta halvempi hinta on positiivinen juttu.

Mä oon vähän pettynyt Lainemies sunhu, ennen olit paikan kunkku. Nyt tulee tuollaista poliittisesti korrektia tekstiä, onko uhattu bannaa kenties ? :)

Mä oon vähän pettynyt Lainemies sunhu, ennen olit paikan kunkku. Nyt tulee tuollaista poliittisesti korrektia tekstiä, onko uhattu bannaa kenties ? :)

Tyyntä myrskyn edellä.

No ei vaan, eipä oo nyt napostellu. Jos vaikka joku valmistaja saisi jotain merkittävää tehtyä, niin voisi taas trollauspurkista vähän taikapölyä kaivaa, mutta nyt on kyllä ollut tylsää mobiilirintamalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä kun laskee pari sataa niin alkaa olla niissä hinnoissa minkä arvoinen se on. Huumahan on jo ohi eikä nuo ketään kiinnostaneet normihintaisina, myyntilukuja nostatti viime vuonnakin alennuksella myydyt 800 ja 900 sarjalaiset, nyt lähtee noi 20 sarjalaiset alennuksella että saadaan vähän myyntilukuja.

No ei tuo samppakaan ole ihan oikeen hintanen ku vertaa noihin kilpailijoihin:

>>S3

VS

>>Kilpailija

Aika paljon on hintaeroa vaikka valmistusmateriaali on sama.

Joku velivenäläinen laittoi uuden Samsung Galaxy S4:n ja Lumia 920:n kuvanvakauttajat testiin. Aika vakuuttavaa jälkeä kuusi kuukautta vanhalla puhelimella. Muuten kun Venäjällä ollaan, niin oli radio-ohjattavasta autosta sähkö päässyt loppumaan... ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku velivenäläinen laittoi uuden Samsung Galaxy S4:n ja Lumia 920:n kuvanvakauttajat testiin. Aika vakuuttavaa jälkeä kuusi kuukautta vanhalla puhelimella. Muuten kun Venäjällä ollaan, niin oli radio-ohjattavasta autosta sähkö päässyt loppumaan... ;)

Aika heikko esitys. Ehkä muutaman vuoden päästä Galaxy S6 15 tuumasen näytön kera pesee vanhan lumian.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko SGS4:ssä muuten optinen vai digitaalinen kuvanvakain? Vähän epäilyttää ton videon perusteella, että onko se edes päällä. Nimittäin jos on, niin se on täysin hyödytön. Siksi aloinkin tätä miettiä, kun se ei näytä tekevän yhtään mitään. Olisi helppo tehdä propagandavideo, kun muita vastaavia ei vielä edes ole. Kaikille jäisi vaan mieleen Samsungin paska kuvanvakain, vaikka video olisi huijattu. No, sama se, voihan se ihan oikeastikin olla ihan paska. Aika sama mulle oikeastaan, kun ei mulle nelosta edes tule. Ja vaikka tulisikin niin videota en kuvaisi ikinä. Mutta onhan se huonoa mainosta silti.

Japikin vois kyllä vähitellen hypätä vaikka kaivoon. Vituttaa katsella tota toistenne nokkimista. Arvaa kenen vika se on, että jotkun on ottaneet elämäntehtäväkseen Samsungin haukkumisen?

Saahan ne samppaa haukkua, haukkuvat appleakin, silti apple ja samppa porskuttaa ja nokia pärjää venäläisissä vedettävä auto testeissä. Ei se muualla oo pärjännytkään, nyt niitä myydään alennuksella. Ton auton akkukin tais olla joku lumian akku kun oli jo virta loppu.

Saahan ne samppaa haukkua, haukkuvat appleakin, silti apple ja samppa porskuttaa ja nokia pärjää venäläisissä vedettävä auto testeissä. Ei se muualla oo pärjännytkään, nyt niitä myydään alennuksella. Ton auton akkukin tais olla joku lumian akku kun oli jo virta loppu.
Juu tai sit Lumian massiivinen paino kaareutti aika-avaruutta niin paljon sen linssin ympärillä, että meno vaikutti tasaisemmalta. Ja näittekö miten kauan Lumialla kesti aloittaa se video vaikka molemmista painettiin playta samaan aikaan. Voi vittu mikä paska. Tulikohan Lumian mukana muuten kaukoputki kun se tuli myyntiin? Eihän tosta ruudusta muuten mitään näe. Nosturikin varmaan kuului pakettiin ja kunnon haarniska mihin sen saa tukea kun sillä aikoo soittaa, ettei lähde olkapää pois paikaltaan.

:kakka:

Ämpärit on muuten varmaan jotain polypropyleeniä tai polystyreeniä. Puhelimet on polykarbonaattia, samaa tavaraa mikä Suomessa tunnetaan yleisesti tavaramerkkinä Plexi. Sorry.

Back
Ylös Bottom