Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarttis max 250e älypuhelin ostaa, mikä ja miksi?
Androidista on aiemmin hyviä kokemuksia, joten kattelin alustavasti Sonyn Xperiaa.
Pitäis uusi puhelin hommata. Mikä olisi paras? Hinta max. 500 €. Tällä hetkellä on wintoosa eikä se kiinnosta.
Tuota SIII:sta olenkin miettinyt, mutta jotenkin muotoilu tökkii ja HTC:kin voisi kiinnostaa...S3 on rankattu monessa paikassa(useimmissa) maailman parhaaksi ja uutena taitaa hinta olla 500 kiemuroilla joten tarvinneeko tuota miettiä että ostaako jotain muuta.
Tuota SIII:sta olenkin miettinyt, mutta jotenkin muotoilu tökkii ja HTC:kin voisi kiinnostaa...
Itselläni ainakin palaa hermot ajoittain kyseisen puhelimen kanssa. Käsittämätöntä lagitusta välillä. Sama vaivaa muitakin Android -luureja.
Tuota SIII:sta olenkin miettinyt, mutta jotenkin muotoilu tökkii ja HTC:kin voisi kiinnostaa...
No tämä oli minullakin aikaisemmin ensimmäisen galaxy S:n kohdalla, mutta ajattelin että josko se ois korjaantunut. Mutta ei ole vai?
Jos Androidia haluaa, niin Htc:n uusi one on hyvä vaihtoehto. Samsung tekee puhelimensa samasta aineesta, mistä oksennusämpärit tehdään.
Niin vähän eroa esim. sampan, sonyn ja htc:n androidlippulaivoilla, että imo kannattaa ottaa vaan se mikä miellyttää ulkomuodoltaan eniten. Mulle ainakin merkkaa aika paljon miltä se kännykkä tuntuu ja näyttää kädessä, joten s3 ois about vimonen puhelin mikä mulle tulis vaikka onkin helvetin hyvä varmasti noin muuten.
Itellä on s2 jotain 1.5 vuotta ollut käytössä ja ois tehnyt mieli vaihtaa s4:seen, mutta nyt näyttäis vahvasti siltä, että myös toi s4 tulee olemaan tota järkyttävää pyöröreunaista halppismuovisettiä(en meinaa halppismuovilla itse materiaalia, vaan sitä miltä nuo tänhetkiset samsungin kapistukset näyttää): http://www.gsmarena.com/galaxy_s_iv_i9502_photos_leak_is_this_the_final_design-news-5672.php
edit. Tietysti jos jollain painaa esim. vaakakupissa kamera tai akunkesto enemmän kuin vaikka ulkomuodolliset seikat, niin valitsee sitten niiden mukaan sen oman luurin. En kuitenkaan itse lähtisi valitsemaan automaattisesti sitä myydyintä tai parhaiten testeissä menestynyttä androidluuria. Itsehän sitä parhaiten tietää mitkä ominaisuudet on niitä tärkeimpiä ja millä taas ei ole niin suurta merkitystä.
Tosiaan, pitkä tie on kuljettavana Samsungilla vielä että pääsevät puhelimen rakenteen ja materiaalien osalta laadullisesti samaan sarjaan esim. Applen ja Nokian kanssa, HTC:kin melko lähellä tuota kaksikkoa on jo.
Niin, Nokian tiiliskivimäinen fiilis on kieltämättä tavoittelemisen arvoista, ja tällä en tarkoita puhelimen painoa.
Muuten aikalailla samaa mieltä.