Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tarttis max 250e älypuhelin ostaa, mikä ja miksi?

Androidista on aiemmin hyviä kokemuksia, joten kattelin alustavasti Sonyn Xperiaa.

Tarttis max 250e älypuhelin ostaa, mikä ja miksi?

Androidista on aiemmin hyviä kokemuksia, joten kattelin alustavasti Sonyn Xperiaa.

Lumia 620.

Miksi? Siksi:

"[h=5]Vahvuudet[/h]
  • Näytön näkyvyys auringonpaisteessa
  • Kameran kuvanlaatu luokassaan (5 Mpix)
  • Fyysinen kameranäppäin
  • Kaiuttimen äänenvoimakkuus
  • Käteen sopiva muotoilu ja käytettävyys yhdellä kädellä
  • Hauskat ja mukavan tuntuiset (mattapintaiset) kaksikerroskuoret
  • Hinta
  • Micro-SD-muistikorttipaikka
  • NFC-tuki
  • Nokian lisäsovellusvalikoima
  • Sulavasti toimiva käyttöjärjestelmä
  • Windows Phone 8:n tyypilliset vahvuudet"
http://taskumuro.com/artikkelit/testissa-nokia-lumia-620

Tuon 620:n itsekin hommaisin tuolla budjetilla. Tai itse asiassa varmaankin ihan millä tahansa budjetilla. Vaikuttaa todella näppärältä laitteelta. Väriksi valikoituisi ehdottomasti vihreä.

En enää itse ostaisi Windows puhelinta jossa ei ole WP8. Lumia 800 kun on vain 7.5/7.8. Mulle riittäisi jo tuo syy, jos muuten pitkälti samat luurit kyseessä.

On noita muitakin eroja... parempi BT, parempi Wifi, parempi data, parempi prossu, jne.

Himottais kyllä helvetisti laittaa tommonen "halppis" lumia 620 tai tuleva 720. Noi on jotenkin helvetin siistejä luureja :D Toisaalta kun tuli reilu vuosi sitten maksettua Nysistä se 599 niin vähän täytyy järkeillä.

Nokialla on muuten paras mid range ehdottomasti tällä hetkellä, 520, 620, 720, 820 on aika huikee paletti hinta/laatusuhteeltaan. Lippulaivalta toivoisin Nokian ja WP:n osalta vielä hitusen parempaa. Mielestäni S3 ansaitsi parhaan älypuhelin palkinnon. Itse arvostan tosin kameraa ja hanskoilla käytettävää näyttöä aika paljon, en tohtis niistä enää luopua. Ne on käytännöllisiä innovaatioita - toivottavasti valmistajat keskittyisivät käytännöllisiin innovaatioihin prossutehon sijaan.
S4 vaikuttaa aika tylsähköltä itseasiassa vuotojen perustella, voin toki olla väärässäkin. Saa S3:n näyttämään yhä paremmalta hinta/laatusuhteltaan. Mielenkiintoisia pikkukikkoja noi vuotaneet jutut, saisivat tulla muihinki puhelimiin. Samoin S3:ssa oleva käännä näyttö alas ja hiljennä puhelin tyyliset innovaatiot on tosi käytännölliä, vähän niin kuin on hanskoilla käytettävä näyttökin ja kuvanvakain. Langaton lataus on myös kätevä, mutta se on IMO parempi toteuttaa optiona ettei maksa lippulaivassa turhasta (920). Toivottavasti kohta alkaa valmistajat keskittyy käytännöllisiin innovaatioihin speksipelleilyn sijaan. Muita tulevaisuuden käytönnöllisiä innovaatioita voisivat olla mm. p2p vesitiivis pinnoite, akkukeston lisääminen kikalla x (eikö muuten joitakin laitteita pysty lataa ravistelemalla, liekkö olis hankala tollanen toteuttaa?), Noksulta voisivat kopioida kamerateknologiaa jne. Alkaa olla nää älypuhelimet jo niin kehittyneitä nykyiseen konseptiinsa. Omasta mielestä muuten on ihan sama, kuka teki ensimmäisen kosketusnäytön tai kellä oli ensin langaton lataus. Tärkeetä älypuhelinten kilpailussa on se, mitä on nyt ja heti, ei se mitä on ollut joskus menneisyydessä tai mitä tulee olemaan kaukana tulevaisuudessa. Noksu vois murjasta pankin 808 kamera + kuvanvakain, kevyt, akku kestäis, p2p pinnoite, näyttö toimis hanskoilla, langattomat latauskuoret, kopioidut Sampan innovaatiot ja siinä olis, tosin mikki vois viilata käyttistä vielä hitusen, siellä sellasii pieniä ärsyttäviä juttuja jotka ei paljon vaatis. Mikäli S4 vuodot pitää paikkansa, niin veikkaan, että nyt tänä vuona Nokialla olis mahdollisuus tehdä se markkinoiden "oikeasti" kiinnostavin/paras puhelin.. jos se vaan tajuis keskittyä ollennaisuuksiin.

Pitäis uusi puhelin hommata. Mikä olisi paras? Hinta max. 500 €. Tällä hetkellä on wintoosa eikä se kiinnosta.

S3 on rankattu monessa paikassa(useimmissa) maailman parhaaksi ja uutena taitaa hinta olla 500 kiemuroilla joten tarvinneeko tuota miettiä että ostaako jotain muuta.

S3 on rankattu monessa paikassa(useimmissa) maailman parhaaksi ja uutena taitaa hinta olla 500 kiemuroilla joten tarvinneeko tuota miettiä että ostaako jotain muuta.
Tuota SIII:sta olenkin miettinyt, mutta jotenkin muotoilu tökkii ja HTC:kin voisi kiinnostaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuota SIII:sta olenkin miettinyt, mutta jotenkin muotoilu tökkii ja HTC:kin voisi kiinnostaa...

Itselläni ainakin palaa hermot ajoittain kyseisen puhelimen kanssa. Käsittämätöntä lagitusta välillä. Sama vaivaa muitakin Android -luureja.

Itselläni ainakin palaa hermot ajoittain kyseisen puhelimen kanssa. Käsittämätöntä lagitusta välillä. Sama vaivaa muitakin Android -luureja.

No tämä oli minullakin aikaisemmin ensimmäisen galaxy S:n kohdalla, mutta ajattelin että josko se ois korjaantunut. Mutta ei ole vai?

No tämä oli minullakin aikaisemmin ensimmäisen galaxy S:n kohdalla, mutta ajattelin että josko se ois korjaantunut. Mutta ei ole vai?

No ei ole. Katsoin videota tästä uudesta tuloillaan olevasta SamDungista ja siinäkin näkyi muutamassa kohtaa havaittavaa lagia :):):)

Jos Androidia haluaa, niin Htc:n uusi one on hyvä vaihtoehto. Samsung tekee puhelimensa samasta aineesta, mistä oksennusämpärit tehdään.

Jos Androidia haluaa, niin Htc:n uusi one on hyvä vaihtoehto. Samsung tekee puhelimensa samasta aineesta, mistä oksennusämpärit tehdään.

Sama muovi mitä on kaikissa kännyköissä paitsi applen alumiinisessa.

Eipähän noi androidit mitenkään tunnu nykyisellään lagailevan.

Niin vähän eroa esim. sampan, sonyn ja htc:n androidlippulaivoilla, että imo kannattaa ottaa vaan se mikä miellyttää ulkomuodoltaan eniten. Mulle ainakin merkkaa aika paljon miltä se kännykkä tuntuu ja näyttää kädessä, joten s3 ois about vimonen puhelin mikä mulle tulis vaikka onkin helvetin hyvä varmasti noin muuten.

Itellä on s2 jotain 1.5 vuotta ollut käytössä ja ois tehnyt mieli vaihtaa s4:seen, mutta nyt näyttäis vahvasti siltä, että myös toi s4 tulee olemaan tota järkyttävää pyöröreunaista halppismuovisettiä(en meinaa halppismuovilla itse materiaalia, vaan sitä miltä nuo tänhetkiset samsungin kapistukset näyttää): http://www.gsmarena.com/galaxy_s_iv_i9502_photos_leak_is_this_the_final_design-news-5672.php

edit. Tietysti jos jollain painaa esim. vaakakupissa kamera tai akunkesto enemmän kuin vaikka ulkomuodolliset seikat, niin valitsee sitten niiden mukaan sen oman luurin. En kuitenkaan itse lähtisi valitsemaan automaattisesti sitä myydyintä tai parhaiten testeissä menestynyttä androidluuria. Itsehän sitä parhaiten tietää mitkä ominaisuudet on niitä tärkeimpiä ja millä taas ei ole niin suurta merkitystä.

Niin vähän eroa esim. sampan, sonyn ja htc:n androidlippulaivoilla, että imo kannattaa ottaa vaan se mikä miellyttää ulkomuodoltaan eniten. Mulle ainakin merkkaa aika paljon miltä se kännykkä tuntuu ja näyttää kädessä, joten s3 ois about vimonen puhelin mikä mulle tulis vaikka onkin helvetin hyvä varmasti noin muuten.

Itellä on s2 jotain 1.5 vuotta ollut käytössä ja ois tehnyt mieli vaihtaa s4:seen, mutta nyt näyttäis vahvasti siltä, että myös toi s4 tulee olemaan tota järkyttävää pyöröreunaista halppismuovisettiä(en meinaa halppismuovilla itse materiaalia, vaan sitä miltä nuo tänhetkiset samsungin kapistukset näyttää): http://www.gsmarena.com/galaxy_s_iv_i9502_photos_leak_is_this_the_final_design-news-5672.php

edit. Tietysti jos jollain painaa esim. vaakakupissa kamera tai akunkesto enemmän kuin vaikka ulkomuodolliset seikat, niin valitsee sitten niiden mukaan sen oman luurin. En kuitenkaan itse lähtisi valitsemaan automaattisesti sitä myydyintä tai parhaiten testeissä menestynyttä androidluuria. Itsehän sitä parhaiten tietää mitkä ominaisuudet on niitä tärkeimpiä ja millä taas ei ole niin suurta merkitystä.

Tosiaan, pitkä tie on kuljettavana Samsungilla vielä että pääsevät puhelimen rakenteen ja materiaalien osalta laadullisesti samaan sarjaan esim. Applen ja Nokian kanssa, HTC:kin melko lähellä tuota kaksikkoa on jo.

Tosiaan, pitkä tie on kuljettavana Samsungilla vielä että pääsevät puhelimen rakenteen ja materiaalien osalta laadullisesti samaan sarjaan esim. Applen ja Nokian kanssa, HTC:kin melko lähellä tuota kaksikkoa on jo.

Niin, Nokian tiiliskivimäinen fiilis on kieltämättä tavoittelemisen arvoista, ja tällä en tarkoita puhelimen painoa.
Muuten aikalailla samaa mieltä.

Niin, Nokian tiiliskivimäinen fiilis on kieltämättä tavoittelemisen arvoista, ja tällä en tarkoita puhelimen painoa.
Muuten aikalailla samaa mieltä.

Kerro ihmeessä lisää tiiliskivimäisyydestä? Jos puhutaan tiiliskiven tukevasta rakenteesta, niin tottahan se on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom