Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
kohta Japi tulee kertomaan, että pitää olla urpo, kuka noilla verukkeilla ostaa mieluummin 920 ku S3 ;p
Mitkään syyt eivät ole riittäviä, ainoastaan Japin omat faktat millä perusteilla puhelin pitää valita on ainut oikea.

ja joo, hanskat kädessä onnistuu normaalit toiminnot ihan hyvin, vastaus/soittaminen, oon villasormikkailla vai vai mitkä tumput nyt onkaan, niin onnistunut kirjoittamaan myös tekstiviestejä, en hyvin, mutta välttävästi.

Kaikesta pitää vängätä. Viikonloppuna olin luistelemassa lasteni kanssa. Kädessä paksut tumput. Vaimo soitti ja en kerennyt vastata. Hanskat kädessä soitin vaimolle takaisin. Eli nämä on toki pieniä asioita mutta omasta mielestäni ainakin hyviä.

-- Edit --
Ja lisäksi muuten luin päivän uutisiakin hanskat kädessä. Et ole muuten tainnut käyttää Lumioita hanskat kädessä jutuista päätellen?

No en lumioita mutta noita vanhoja resistiivisiä kosketusnäyttöjä joskus täytyi räplätä. Siitä ei tullut yhtään mitään. Näyttö kyllä reagoi mutta ei niillä hanskoilla mihinkään osunut. Onhan se tietysti niin että jos puheluun voi vastata niin se on jo plussaa, mutta jos oikeasti yrittää jotain tehdä niin tulee äitiä ikävä.

Nenällä oon onnistunut hyvin vastaamaan minäkin, ei muuta kuin ootellaan videota suorituksesta paksuilla tumpuilla lähettää vaikka tekstaria, varmaan mielenkiintoisen näköistä, mikäli videota ei tule niin eiköhän se kerro jo tarpeeksi.

Nenällä oon onnistunut hyvin vastaamaan minäkin, ei muuta kuin ootellaan videota suorituksesta paksuilla tumpuilla lähettää vaikka tekstaria, varmaan mielenkiintoisen näköistä, mikäli videota ei tule niin eiköhän se kerro jo tarpeeksi.
Tehdäänkö niin, että sä videoit mitä kaikkea pystyt omalla laitteella tekemään nenällä niin minä videoin vastaavat toiminnot hanskat kädessä.

-- Edit --
http://www.youtube.com/watch?v=FxesfUAlfBQ
Tuossa nyt ei ole paksut hanskat kädessä, mutta saisko samoista toiminnoista nenävideot?

Japin yllyttämänä kokeilin tekstarin kirjoitusta paksu nahkarukkanen kädessä, eikä se ollutkaan niin hankalaa kuin luulisi. Varmaan helpompi mennä itse kokeilemaan johonkin kauppaan, kuin katsella videota, joka on kuitenkin väärin kuvattu :D

Tehdäänkö niin, että sä videoit mitä kaikkea pystyt omalla laitteella tekemään nenällä niin minä videoin vastaavat toiminnot hanskat kädessä.

-- Edit --
http://www.youtube.com/watch?v=FxesfUAlfBQ
Tuossa nyt ei ole paksut hanskat kädessä, mutta saisko samoista toiminnoista nenävideot?

Japi muistaa sitten käyttää etukameraa, muuten tulee tylsä pätkä...

Voin vain kuvitella sen videon, kun käytät sitä Samppaa nenällä:jahas:
dezeen_Finger-Nose-Stylus-by-Dominic-Wilcox.jpg

Kuvassa Japi on kylvyssä rentoutumassa raskaan trollauspäivän jälkeen.

- - - Updated - - -

Pystytkö vastaamaan tähän ketjuun nenällä?

Mä haluan puuttua näihin. Sitä pystyy teoriassa käyttämään paksut hanskat kädessä, mutta käytännössä se on täysin mahdotonta. Osumatarkkuus on kymmenen senttiä niin ei paljoa lohduta vaikka näyttö reagoi.

Käytin rakkinetta Heldin Hiporahanskat (MP, ei kesäkäyttöön) kädessä ja osuin ihan hyvin kaikkeen mihin yritin. Itsekin yllätyin kyllä, ja niin esittelijäkin. Peräti kahdesti: ensin, kun tempaisin rukkaset esiin ja sanoin haluavani kokeillä näillä, ja toisen kerran kun se toimi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Eli lupaus oli että paksuilla nahkahanskoilla voidaan kirjoitella tekstiviestejä ja nähtiin kun ohuilla villahanskoilla vieritettiin näyttöä, wau.

Saa. Google löytää. Ulkomailta varmaan täytyy tilata. Sitä Samsungin omaa virallista systeemiä lupailtiin jo syksyksi mutta ei se ole tainnut tulla. Taitaa jäädä väliin koko homma ja laitetaan sitten Neloseen. Siinä mielessä kyllä vähän vituttaa kun puhelimeen on valmis rakennettu mutta sitten niitä virallisia latureita ei markkinoille laitetakaan.

E: Jaa, sit näyttää vielä olevan tollasia lappuja mikä vain sujautetaan takakuoren alle ja se tulee suoraan akun napoihin kiinni, mutta se on jonkun kolmannen osapuolen viritys eikä vastaa siitä mitä Samsung on tarkoittanut. No, toimii se varmaan silläkin.

Kyllä noi 3rd party Qi-lappuset kiinnittyy niihin samoihin nastoihin kuin Sampan oma laturikuorikin. Eli ei kikkailla minnekään akkukontaktien väliin tai muihin epämääräisiin rakoihin.

Tossa kuvassa vasemmalla näkyy ne latauskontaktit:
samsung-galaxy-s3-review-back-sim-card-slot-800x600

Siitä en sitten ole käryllä onko siinä virallisessa kuoressa jotenkin jämerämpi kela (käämi?) kuin näissä ohkaisissa lapuissa, vai miksi Samsung on yleensäkään päättänyt että myös uusi kuori tarvitaan. Jos virallinen kuori on paksumpi niin sitten homma kusee autotelineiden ja muiden telakoiden kanssa?

Eli lupaus oli että paksuilla nahkahanskoilla voidaan kirjoitella tekstiviestejä ja nähtiin kun ohuilla villahanskoilla vieritettiin näyttöä, wau.
Oletko oikeasti imbesilli? Itse vaadit sitä tekstarinkirjoitus videota.
Eli lopputulema nyt sitten varmaankin on kun ei kerran videota tullut tekstiviestinkirjoituksesta paksut hanskat kädessä ja nenälläkin voi vastata puheluun niin tuolla herkällä näytöllä ei tee yhtään mitään.

Sitten kun youtubesta löytyy etukameralla kuvattu video, jossa vierittelet nenällä näyttöä, niin lupaan kirjoittaa vastauksena isoilla kirjaimilla WAU!

Ei jumalauta mitä keskustelua :D

Offtopiccina, mitä pakkaseen tulee, niin johan veti muuten Nikonin LCD jumiin kun oli 26 pakkasta ja kuvattiin ulkona videota. Katoin, että mitäs helvettiä tapahtuu, kauheeta haamukuvaa alkaa tuleen. No matsku oli ihan normia, mut näyttö kyllä bugas pahemman kerran. En ole puhelinta koittanut miten sille käy jos pitää yhtäsoittoo 45min ulkona tommoisessa pakkasessa.

Nokia alkaa ihan kiinnostamaan, mut en pääse yli tosta lastenkirjan kokoisesta fontista ja siitä että mikään ei mahdu ruudulle, vaan joka helvetin sivulla pitää skrollaa ja sviippaa johonkin. Ostan Jollan ja kiroon sen alimpaan helvettiin. Se on varmaan käyttikseltään paskin ikinä. Siinä on varmaan finnejä kuoressa ja rillit tulee mukana. Siinä lienee myös kellotusohjeet manuaalissa ja tarkat selostukset, että puhelinta ei MISSÄÄN NIMESSÄ saa käyttää mihinkään hyödylliseen, vaan sen tarkoitus on säätäminen.

Ei jumalauta mitä keskustelua :D

Offtopiccina, mitä pakkaseen tulee, niin johan veti muuten Nikonin LCD jumiin kun oli 26 pakkasta ja kuvattiin ulkona videota. Katoin, että mitäs helvettiä tapahtuu, kauheeta haamukuvaa alkaa tuleen. No matsku oli ihan normia, mut näyttö kyllä bugas pahemman kerran. En ole puhelinta koittanut miten sille käy jos pitää yhtäsoittoo 45min ulkona tommoisessa pakkasessa.

Nokia alkaa ihan kiinnostamaan, mut en pääse yli tosta lastenkirjan kokoisesta fontista ja siitä että mikään ei mahdu ruudulle, vaan joka helvetin sivulla pitää skrollaa ja sviippaa johonkin. Ostan Jollan ja kiroon sen alimpaan helvettiin. Se on varmaan käyttikseltään paskin ikinä. Siinä on varmaan finnejä kuoressa ja rillit tulee mukana. Siinä lienee myös kellotusohjeet manuaalissa ja tarkat selostukset, että puhelinta ei MISSÄÄN NIMESSÄ saa käyttää mihinkään hyödylliseen, vaan sen tarkoitus on säätäminen.

Katohan, Mikeäkin alkaa Nokia kiinnostamaan. Mitä ihmettä on tapahtunut. :D Tälläinen trendi jatkuu niin kohta joku uus Lumia lippulaiva on pakkiksenkin virallinen jeesusluuri. Silti uskon Japin jatkavan puhelimen käyttämistä nokalla.

Mikähän ihme siinä muuten on, että jos joku kertoo hyviä ominaisuuksia laitteesta x laitteen y omistajan pitää kaikella keinolla saada näyttämään ne turhilta.

Itse ainakin haluaisin kaikki mahdolliset ominisuudet mitkä vähänkin tuntuvat hyviltä omaan käyttämääni laitteeseen. Esimerkinomaisesti mulla on ikävä MeeGo:n oikeata moniajoa, voisin mieluusti ottaa Applen tai Androidin softatarjonnan, Samsungin näytön automaattinen orientaatio kasvojen suhteen kuulostaa hyvältä jne...

Hieman rajoittunutta tuo ajatusmaailma: Jos toiminnallisuutta ei ole omassa laitteessani niin sillä ei tee mitään.

Back
Ylös Bottom