Pakko kans nostaa kädet pystyyn. Ei ole vastapuolella kaikki inkkarit kanootissa.I'm out..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko kans nostaa kädet pystyyn. Ei ole vastapuolella kaikki inkkarit kanootissa.I'm out..
Pakko kans nostaa kädet pystyyn. Ei ole vastapuolella kaikki inkkarit kanootissa.
Voisin sanoa että inkkarit ei ole kanootissa jos kamera ratkaisee älypuhelinvalinnan, mutta kukin tyylillään, hyvin te pidätte noksua pystyssä.
Saisko listan niistä oikeista syistä, joilla ratkaistaan toi valinta?
En ymmärrä ekaa linkkiäsi, "mitä lumia saattaa antaa käyttäjälleen verrattuna" 2 ekaa ovat vain erinimisiä tekniikoita, ei niinkään mitään massasta erottavaa, 3. kohta googlen mapit ovat riittäneet tähän asti minun käytöllä vallan mainiosti, käsittääkseni on olemassa GSP tsydeemejä muillekkin alustoille ihan freewarena jos haluaa. 4.kohta jos uskoo että toi WP on parempi kuin ios tai android tai nostaa edes tasoihin, ei ymmärrä noista mitään, eihän siihen ole edes kaikkien ohjelmien tukea vieläkään. 5. kohta Sampasta löytyi jo kauan aikaa sitten tuo, ei mene mitenkään tohon "mitä lumia voisi antaa kilpailijoihin verrattuna" 6. musiikkia nyt saa varmaan ihan mistä vaan, onko nokia music palvelussa jotain erikoista? 7. värit on varmaan ihan kivoja..
s3 on vanha laite jo, erottuihan se merkityksellisesti sen aikaisista lippulaivoista kun ilmestyi, nyt sitä verrataan puolivuotta myöhemmin tulleisiin, edelleen se loistaa paremmalla akkukestolla, isommalla näytöllä ja kovalevytilallaan, prossutehoja löytyy vastaavasti. Android nyt on tällä hetkellä ylivoimainen käyttis ja sampasta löytyy sen viimeisin päivitysversio.
Kai se on asioiden summa, jos siinä 920ssa on vain se kamera parempaa, niin eipähän siinä muuta voi kuin naureskella. Vrt muutama posti ylöspäin mikä esim sampassa on selkeästi parempaa noksuun verrattuna.
Eikös puhelimen paremmuus ole mitä suuremmissa määrin mielipidekysymys ja mitään faktoja ei ole oikein edes olemassa mitä siihen tulee? Fakta on se, että Samsungissa on nopeampi prossu ja enemmän muistia jne. mutta se ei ole fakta että se olisi sen takia parempi kaikkien mielestä. Fakta on se, että 920:ssa on parempi hämäräkuvausominaisuus, mutta se ei ole fakta, että kaikki nostavat sen takia Nokian korkeimmalle pallille. Koko maailma on täynnä pelkkiä mielipiteitä. Sano mulle paras automerkki niin olen ihan varmasti eri mieltä ja löydän miljoona syytä miksi vaikka Lada on parempi.Meinaatko sä tätä listaa, meinaan se nyt on kohtuullisen täynnä vaan sun mielipiteitä, ei faktoja. Mutta pariin kohtaan voin siinä kommentoida: täytyy olla hieman harhainen, jos vertaa goolen mapseja oikeaan naviin. Toi nelonen onkin sit täysin sun oma mielipide.
Meinaatko sä tätä listaa, meinaan se nyt on kohtuullisen täynnä vaan sun mielipiteitä, ei faktoja. Mutta pariin kohtaan voin siinä kommentoida: täytyy olla hieman harhainen, jos vertaa goolen mapseja oikeaan naviin. Toi nelonen onkin sit täysin sun oma mielipide.
Eikös puhelimen paremmuus ole mitä suuremmissa määrin mielipidekysymys ja mitään faktoja ei ole oikein edes olemassa mitä siihen tulee? Fakta on se, että Samsungissa on nopeampi prossu ja enemmän muistia jne. mutta se ei ole fakta että se olisi sen takia parempi kaikkien mielestä. Fakta on se, että 920:ssa on parempi hämäräkuvausominaisuus, mutta se ei ole fakta, että kaikki nostavat sen takia Nokian korkeimmalle pallille. Koko maailma on täynnä pelkkiä mielipiteitä. Sano mulle paras automerkki niin olen ihan varmasti eri mieltä ja löydän miljoona syytä miksi vaikka Lada on parempi.
Voi saatana! En oo tämmösestä tiennykkään, vois kyllä ottaa käyttöön. Vai onko ihan turha?
Yritetään nyt vielä kerran.Voisin sanoa että inkkarit ei ole kanootissa jos kamera ratkaisee älypuhelinvalinnan, mutta kukin tyylillään, hyvin te pidätte noksua pystyssä.
Yritetään nyt vielä kerran.
Esimerkkejä ominaisuuksista miksi joku voi tykätä 920:stä enemmän kuin S3:sta:
- Design
- Kestävyys
- Näytön vasteaika ja tarkkuus, sekä näkyvyys auringon valossa
- Laitetta pystyy käyttämään vaikka paksut hanskat kädessä
- Laadukkaammat valokuvat (päivityksen jälkeen myös auringonvalossa)
- Laadukkaampi video (kuva + ääni)
- Langaton lataus vakiona
- Käyttis (itse preferoin WP:n yli androidin ja mulla on kokemusta kummastakin)
- Nokian palvelut ja applikaatiot (Joukossa oikeasti hyviä)
- Parempi puheluiden laatu (ääni)
Mä haluan puuttua näihin. Sitä pystyy teoriassa käyttämään paksut hanskat kädessä, mutta käytännössä se on täysin mahdotonta. Osumatarkkuus on kymmenen senttiä niin ei paljoa lohduta vaikka näyttö reagoi.- Laitetta pystyy käyttämään vaikka paksut hanskat kädessä
- Langaton lataus vakiona
Mä haluan puuttua näihin. Sitä pystyy teoriassa käyttämään paksut hanskat kädessä, mutta käytännössä se on täysin mahdotonta. Osumatarkkuus on kymmenen senttiä niin ei paljoa lohduta vaikka näyttö reagoi.
Ja langaton lataus vakiona tarkoittaa mitä? Siihenkin pitää ostaa se alusta lisävarusteena. Jos Samsungiin pitää ostaa sen lisäksi takakuori niin se on sitten paljon huonompi juttu kun takakuoren vaihtamiseen menee ainakin kymmenen sekuntia. Tässä puhelimessa on valmiina kaikki liittimet mistä se induktiokela yhdistyy akkuun ja mitään juottamishommia ei tarvita. Jos tarvittaisiin niin myöntäisin että siihen verrattuna Nokian systeemi on vakiona ja tässä ei.
Tämä oli uutta. Saako galaxyyn siis jonkun valmiin paketin langattomaan lataukseen jostain? Tulis tarpeeseen kun tuli survastua usbi väärinpäin kiinni ja sain rikottua sen liittimen. Nyt ei lataa enää ja joutuu erillisellä laturilla lataamaan akut
Tämä oli uutta. Saako galaxyyn siis jonkun valmiin paketin langattomaan lataukseen jostain? Tulis tarpeeseen kun tuli survastua usbi väärinpäin kiinni ja sain rikottua sen liittimen. Nyt ei lataa enää ja joutuu erillisellä laturilla lataamaan akut
Kaikesta pitää vängätä. Viikonloppuna olin luistelemassa lasteni kanssa. Kädessä paksut tumput. Vaimo soitti ja en kerennyt vastata. Hanskat kädessä soitin vaimolle takaisin. Eli nämä on toki pieniä asioita mutta omasta mielestäni ainakin hyviä.Mä haluan puuttua näihin. Sitä pystyy teoriassa käyttämään paksut hanskat kädessä, mutta käytännössä se on täysin mahdotonta. Osumatarkkuus on kymmenen senttiä niin ei paljoa lohduta vaikka näyttö reagoi.
Kaikesta pitää vängätä. Viikonloppuna olin luistelemassa lasteni kanssa. Kädessä paksut tumput. Vaimo soitti ja en kerennyt vastata. Hanskat kädessä soitin vaimolle takaisin. Eli nämä on toki pieniä asioita mutta omasta mielestäni ainakin hyviä.
-- Edit --
Ja lisäksi muuten luin päivän uutisiakin hanskat kädessä. Et ole muuten tainnut käyttää Lumioita hanskat kädessä jutuista päätellen?