Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Etenkin perus One X on kyllä aika mainio hinta/laatusuhteeltaan! (400-450e). Ei kyllä tule mieleen miksi ostaisi Galaxy S 3:sta, eroa ei juuri samsun eduksi ole.

Toisaalta uudempi One X on kyllä sitten jo nähdäkseni vähän turha hintaisekseen. Tai no hyvähän se on sekin, mikä ettei. Itse ostaisin noista kuitenkin Noksun jos rahasta ei ole kiinni. Tai oikeastaan Nexuksen. Toisaalta hakisin sen ulkomailta enkä Suomesta. Mulla onkin tulossa myyntiin muutama Nexus heti kun googlesaitti ilmoittaa tekeleiden olevan taas tuotantolinjan päässä.

Eikös tossa ole vanha android tossa one xssä? Pienempi näyttö? Pienempi akku? luvattu puheaika sampsassa 22 tuntia HTCssä 10 tuntia, valmiusajat: 830 h - 384h Rammia Sampassa tuplasti.

Eikös tossa ole vanha android tossa one xssä? Pienempi näyttö? Pienempi akku? luvattu puheaika sampsassa 22 tuntia HTCssä 10 tuntia, valmiusajat: 830 h - 384h Rammia Sampassa tuplasti.

Saman kokoinen näyttö mutta tarkempi kuin sampassa. Muistia tuplasti S3 verrattuna muttei korttipaikkaa. Ajat pitää paikkaansa mutta veikkaan että käytännössä molemmat luurit on hyvä ladata kerran yössä.

Saman kokoinen näyttö mutta tarkempi kuin sampassa. Muistia tuplasti S3 verrattuna muttei korttipaikkaa. Ajat pitää paikkaansa mutta veikkaan että käytännössä molemmat luurit on hyvä ladata kerran yössä.

Kyllä mun mielestä 4.7 on pienempi kuin 4.8, tallennustilaa tuplasti jos lisäkorttipaikkaa ei laske mutta muistia on puolet vähemmän kuin sampassa, sampassa siis kaksi gigaa kun HTCssä vain giga. Voihan ne ladata kerran yössä mutta jos tarvitsee puhua paljon niin tuo luvattu 10 tuntia ei riitä yöstä yöhön, toisinsanoen kun sillä kikkailee koko päivän jotain niin tuossa HTCssa loppuu akku yli puolet nopeammin.

Kyllä mun mielestä 4.7 on pienempi kuin 4.8, tallennustilaa tuplasti jos lisäkorttipaikkaa ei laske mutta muistia on puolet vähemmän kuin sampassa, sampassa siis kaksi gigaa kun HTCssä vain giga. Voihan ne ladata kerran yössä mutta jos tarvitsee puhua paljon niin tuo luvattu 10 tuntia ei riitä yöstä yöhön, toisinsanoen kun sillä kikkailee koko päivän jotain niin tuossa HTCssa loppuu akku yli puolet nopeammin.
Toi akkuhomma on kyllä mun mielestä aika suurikin ongelma, nimittäin vähänkin kovemmalla käytöllä pelottaa Samsunginkin kanssa, että riittääkö akku. Ton htc:n kanssa olisin täysin kusessa.

Ostin Samsung Galaxy Noten käytettynä kaverilta pari viikkoa sitten, ja voi perkele kun olen ollut tyytyväinen. Yhtäkään vikaa ei ole tullut vastaan, vaihdoin heti ensimmäisenä päivänä Apexin launcherin sisään. Kerrassaan loistava puhelin tämmöiselle isokätiselle, pysyy näpeissä ja pystyy jopa kirjoittamaan hyvin! Akun kestosta sen verran, että nyt tulee 36h täyteen yhdellä latauksella, 3G päällä kokoajan ja satunnaista räpeltelyä. Nyt vain innolla odotellaan uutta Jelly Beania. Seuraava puhelin tulee varmuudella olemaan joko Note 2, tai joku isonäyttöinen vehjes.

Olette väärässä.
Jaa akun kestossa vai siinä että se ei ole riittävä? Jälkimmäinen on tietysti sellainen juttu, että jos se akun kesto on huonompi, mutta riitää sulle, niin se varmasti ei riitä mulle. Olisi siis todella suuri miinus. Mulla on nytkin akkua jäljellä 9% ja aamulla oli täynnä.

Toi akkuhomma on kyllä mun mielestä aika suurikin ongelma, nimittäin vähänkin kovemmalla käytöllä pelottaa Samsunginkin kanssa, että riittääkö akku. Ton htc:n kanssa olisin täysin kusessa.

Näin on, nuo luvatut tunnit kun eivät pidä millään paikkaansa, tai no enhän mä noin paljoa puhu, mutta jos on koko päivän menossa ja tulee räplättyä niin kyllähän sampassakin toi kuluu aivan vitusti, jos se olisi tuplasti pienempi toi riittoisuus, niin usein olisin osan päivästä ilman puhelinta. Tai vaihtoehtoisesti pitäisi räveltää vähemmän ja keksiä jotain muuta tekemistä. Tietenkin jos sitä puhelinta ei käytä niin käyhän joku tollainen pikkuakku puhelin missä on valmiusaikaa muutamaksi tunniksi niin ihan hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Jaa akun kestossa vai siinä että se ei ole riittävä? Jälkimmäinen on tietysti sellainen juttu, että jos se akun kesto on huonompi, mutta riitää sulle, niin se varmasti ei riitä mulle. Olisi siis todella suuri miinus. Mulla on nytkin akkua jäljellä 9% ja aamulla oli täynnä.

No tuo oli vaan vitsi, heh heh.

Ois kiva testata HTC:n ja Samsungin akkuja rinnan oikeassa käytössä, nuo lupaukset nyt on mitä on. Itse käytän töissä puhelinta todella paljon ja aina HTC:n akku (ei tosin one x mutta muistaakseni vielä vähemmän luvattu) ole ikinä meinannutkaan kesken loppua. Mutta jos sampan akku ihan aikuisten oikesti kestää sekalaista käyttöä kolme kertaa kauemmin tarkoittaa se että sitä tarttee latailla vaan kerran kolmessa yössä mun käytöllä mikä on kyllä jotain ennen kuulumatonta :wtf:

Mikseivät valmistajat pistä sitten niitä muutaman tonnin mAh'n omaavia akkuja luureihin? Liian kallista vai?

Sitä ja paksuus lisääntyy puhelimessa, Nokiaanhan tollasen olis voinu laittaa ku se on muutenkin selkärepun kokoinen.

S3:ssa on kyllä ihan giga ramia vaan, 4G versiossa taitaa olla kaksi.

Kuinka monta tuntia räpläät päivässä puhelinta sitten loppujen lopuksi? Itselläni S3:ssa kestää 48 h kevyesti akku, vaikka pelailee jonkun verran ja surffailee. Ehkä päivän kestäisi, jos nyt vaikka junamatkalla pari tuntia tulisi nonstoppina räplättyä tai katottua jotain.

Heitetään tämmönen ympäripyöreä kysymys. Galaxy s3, iPhone 5, lumia 920 vai joku muu? 2 vuotta iPhonea (4) käyttäneenä tekisi mieli vaihtaa. Hinnalla ei mun väliä!

Note2:n, siinä on 3100mA akkukin. Ei tarvitse paljoa leikkiä virransäästö ominaisuuksilla...

Ei oikeastaan ole millään tavalla mahdotonta.

Just. Ei ole teoriassa mahdotonta, tämän nyt tietää kaikki.

Käytäntöä, kun se kuitenkin kiinnostaa varmasti enemmän: jakaako MS paketteja ihan randomina ilman laajempia laadunvarmistustestauksia? Laittoiko MS paketin jakoon eikä kertonut siitä kellekään? Miksi WP8 luurit eivät ilmoita päivityksestä? Miksi WP8 luurit näyttävät saman IE- version kuin aikaisemminkin? Miksi tämän suuntaista OTA- liikennettä ei ole kukaan raportoinut missään päin maailmaa? Miksi tätä asiaa ei ole raportoitu missään päin maailmaa?

Just. Ei ole teoriassa mahdotonta, tämän nyt tietää kaikki.

Käytäntöä, kun se kuitenkin kiinnostaa varmasti enemmän: jakaako MS paketteja ihan randomina ilman laajempia laadunvarmistustestauksia? Laittoiko MS paketin jakoon eikä kertonut siitä kellekään? Miksi WP8 luurit eivät ilmoita päivityksestä? Miksi WP8 luurit näyttävät saman IE- version kuin aikaisemminkin? Miksi tämän suuntaista OTA- liikennettä ei ole kukaan raportoinut missään päin maailmaa? Miksi tätä asiaa ei ole raportoitu missään päin maailmaa?
"We periodically test Google Maps compatibility with mobile browsers to make sure we deliver the best experience for those users.

In our last test, IE mobile still did not offer a good maps experience with no ability to pan or zoom and perform basic map functionality.

"Recent improvements to IE mobile and Google Maps now deliver a better experience and we are currently working to remove the redirect."

Niin, vai olisiko kuitenkin mahdollista että IE on saanut päivityksiä vaikka viimeisen parin kuukauden aikana, ja nyt vasta Google on kokeillut toimiiko Maps paremmin? Eli että "nopea" korjaus on ollut vain Googlen puolella nyt, joka juurikin voi erittäin ripeäkin toimenpide. Sitä tässä hain. En sitä, että MS olisi yön yli salaa puskenut päivitystä mobiili IE:hen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom