Heitetään tämmönen ympäripyöreä kysymys. Galaxy s3, iPhone 5, lumia 920 vai joku muu? 2 vuotta iPhonea (4) käyttäneenä tekisi mieli vaihtaa. Hinnalla ei mun väliä!
HTC One X
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitetään tämmönen ympäripyöreä kysymys. Galaxy s3, iPhone 5, lumia 920 vai joku muu? 2 vuotta iPhonea (4) käyttäneenä tekisi mieli vaihtaa. Hinnalla ei mun väliä!
Eikös tossa ole vanha android tossa one xssä? Pienempi näyttö? Pienempi akku? luvattu puheaika sampsassa 22 tuntia HTCssä 10 tuntia, valmiusajat: 830 h - 384h Rammia Sampassa tuplasti.
Saman kokoinen näyttö mutta tarkempi kuin sampassa. Muistia tuplasti S3 verrattuna muttei korttipaikkaa. Ajat pitää paikkaansa mutta veikkaan että käytännössä molemmat luurit on hyvä ladata kerran yössä.
Toi akkuhomma on kyllä mun mielestä aika suurikin ongelma, nimittäin vähänkin kovemmalla käytöllä pelottaa Samsunginkin kanssa, että riittääkö akku. Ton htc:n kanssa olisin täysin kusessa.Kyllä mun mielestä 4.7 on pienempi kuin 4.8, tallennustilaa tuplasti jos lisäkorttipaikkaa ei laske mutta muistia on puolet vähemmän kuin sampassa, sampassa siis kaksi gigaa kun HTCssä vain giga. Voihan ne ladata kerran yössä mutta jos tarvitsee puhua paljon niin tuo luvattu 10 tuntia ei riitä yöstä yöhön, toisinsanoen kun sillä kikkailee koko päivän jotain niin tuossa HTCssa loppuu akku yli puolet nopeammin.
Jaa akun kestossa vai siinä että se ei ole riittävä? Jälkimmäinen on tietysti sellainen juttu, että jos se akun kesto on huonompi, mutta riitää sulle, niin se varmasti ei riitä mulle. Olisi siis todella suuri miinus. Mulla on nytkin akkua jäljellä 9% ja aamulla oli täynnä.Olette väärässä.
Toi akkuhomma on kyllä mun mielestä aika suurikin ongelma, nimittäin vähänkin kovemmalla käytöllä pelottaa Samsunginkin kanssa, että riittääkö akku. Ton htc:n kanssa olisin täysin kusessa.
Jaa akun kestossa vai siinä että se ei ole riittävä? Jälkimmäinen on tietysti sellainen juttu, että jos se akun kesto on huonompi, mutta riitää sulle, niin se varmasti ei riitä mulle. Olisi siis todella suuri miinus. Mulla on nytkin akkua jäljellä 9% ja aamulla oli täynnä.
Mikseivät valmistajat pistä sitten niitä muutaman tonnin mAh'n omaavia akkuja luureihin? Liian kallista vai?
S3:ssa on kyllä ihan giga ramia vaan, 4G versiossa taitaa olla kaksi.Kyllä mun mielestä 4.7 on pienempi kuin 4.8, tallennustilaa tuplasti jos lisäkorttipaikkaa ei laske mutta muistia on puolet vähemmän kuin sampassa, sampassa siis kaksi gigaa kun HTCssä vain giga. Voihan ne ladata kerran yössä mutta jos tarvitsee puhua paljon niin tuo luvattu 10 tuntia ei riitä yöstä yöhön, toisinsanoen kun sillä kikkailee koko päivän jotain niin tuossa HTCssa loppuu akku yli puolet nopeammin.
Kuinka monta tuntia räpläät päivässä puhelinta sitten loppujen lopuksi? Itselläni S3:ssa kestää 48 h kevyesti akku, vaikka pelailee jonkun verran ja surffailee. Ehkä päivän kestäisi, jos nyt vaikka junamatkalla pari tuntia tulisi nonstoppina räplättyä tai katottua jotain.Jaa akun kestossa vai siinä että se ei ole riittävä? Jälkimmäinen on tietysti sellainen juttu, että jos se akun kesto on huonompi, mutta riitää sulle, niin se varmasti ei riitä mulle. Olisi siis todella suuri miinus. Mulla on nytkin akkua jäljellä 9% ja aamulla oli täynnä.
Ei oikeastaan ole millään tavalla mahdotonta.joo, MS teki muutamassa tunnissa nuo parannukset ja jakoi kaikkiin luureihinsa.
Ei oikeastaan ole millään tavalla mahdotonta.
"We periodically test Google Maps compatibility with mobile browsers to make sure we deliver the best experience for those users.Just. Ei ole teoriassa mahdotonta, tämän nyt tietää kaikki.
Käytäntöä, kun se kuitenkin kiinnostaa varmasti enemmän: jakaako MS paketteja ihan randomina ilman laajempia laadunvarmistustestauksia? Laittoiko MS paketin jakoon eikä kertonut siitä kellekään? Miksi WP8 luurit eivät ilmoita päivityksestä? Miksi WP8 luurit näyttävät saman IE- version kuin aikaisemminkin? Miksi tämän suuntaista OTA- liikennettä ei ole kukaan raportoinut missään päin maailmaa? Miksi tätä asiaa ei ole raportoitu missään päin maailmaa?