Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eli maksaa suolainen hinta, jotta osa tavaroista mahtuu DropBoxiin. Osan takia sitten taas pitäisi alkaa käyttämään Googlen palveluja. Tämä kaikki sen takia ettei valmistajan oma softa poimi, vitun jees, jne, jne...

Mulla on 50Gb dropboxia ilmaiseksi. Ei kovin suolaista.

edit: Totta helvetissä Androidin kanssa käytetään googlen palveluja. Järki käteen nyt.
Ei se iluuri poikkea millään tavalla, sen kanssa on pakko käyttää Applen palveluja.

Kelle vitulle toi riittää?

Mulle ainakin pelkille valokuville riittää ihan helvetin hyvin. Ei mulla mitään muuta sinne synkkaa.
Tarjoaako apple sulle ilmaiseksi rajattoman tallennuskapasiteetin, joka on aina saatavilla, kaikilla laitteilla?

edit:
Mä en tiedä, että paljonko ihmiset normaalisti keräävät dokumentteja luuriinsa ja synkkailevat niitä ympäriinsä, mutta omassa käytössä pärjään vallan mainiosti dropbox + google kombolla.
Kaikki tarvittava synkkaa automaattisesti ja koskaan ei ole ollut edes lähellä rajojen täyttyminen.

Mulle ainakin pelkille valokuville riittää ihan helvetin hyvin. Ei mulla mitään muuta sinne synkkaa.
Tarjoaako apple sulle ilmaiseksi rajattoman tallennuskapasiteetin, joka on aina saatavilla, kaikilla laitteilla?

Ei vaan saan synkata ne koneeni kanssa ilman ongelmia langalla tai ilman ja käytän kaikkia pilvipalveluja ihan tiettyihin ihan muihin tarkoituksiin. On Drivet, Dropboxit, Amazonit, jne, jne, jne.

Tarjoaako Samsung sinulle mahdolisuuden yhdistää puhelimesi johdolla tietokoneeseen, botta voit hallinnoida sitä? jne, jne, jne

Entä miten Android tarjoaa rajattoman tallennus kapasiteetin sinulle? jne, jne, jne

Tarkoitus olisi, että puhelin tarjoaa perustavaa laatua olevan mahdollisuuden hallinnoida sisältöään tietokoneen kanssa tarpen vaatiessa ja lisäksi, että kosketusnäyttö toimisi ilman, että se on työtä hankaloittava paska mutta tähän ei tämä Note2 edes pysty, jne, jne, jne

edit: Totta helvetissä Androidin kanssa käytetään googlen palveluja. Järki käteen nyt.
Ei se iluuri poikkea millään tavalla, sen kanssa on pakko käyttää Applen palveluja.

Ei sun tarvitse Jeesuksella synkata yhtään mitään yhteenkään pilveen, jos et halua, jne, jne, jne

edit:
Mä en tiedä, että paljonko ihmiset normaalisti keräävät dokumentteja luuriinsa ja synkkailevat niitä ympäriinsä, mutta omassa käytössä pärjään vallan mainiosti dropbox + google kombolla.
Kaikki tarvittava synkkaa automaattisesti ja koskaan ei ole ollut edes lähellä rajojen täyttyminen.

Minun käytössäni taas tarvitsen vapaan mahdollisuuden viedä tavaraa koneelle ja sieltä luuriin. Välillä tarvitsen jotain muuta ja sitten taasen jotain muuta.

Jotkut dokumentit Note2 avaa SkyDrivesta ja jotkut taas Drivesta, paljon on sellaista mikä ei aukea kunnolla DropBoxista vaikka ne muuten sitten aukeavat, todella loogista ja kätevää, jne, jne, jne

Varsinkin huomattavasti vaivattomampaa kuin hallinnoida niitä suoraan omalta koneelta, jne, jne, jne

Mutta hei, sehän osa tän Ferrarin ominaisuuksia, jne, jne, jne

- - - Updated - - -

Mä haluaisin kanssa ilmaiseksi 50 gigaa dropboxiin, ei oo näkynyt. Tulee ilmeisesti luurin mukana tai jotain.

Osta Samsung, rekisteröi palvelu sen luurin kautta ja palauta luuri kauppaan. Se ei muuten ole kuin kahdeksi vuodeksi, sitten on 5päivää aikaa maksaa tai kaikki häviää taivaan tuuliin...

Mulla on itsellä kaikki työhön liittyvä yms. dokumentaatio jossain ihan muualla kuin yleisissä palveluissa, joten siksi omat vaatimukset tuolle vapaa-ajan luurin synkkauksille ei ole kovin kummoiset.
Dropboxissa mulla taitaa tällä hetkellä olla jopa 1gb tavaraa sisällä...

Mulla on itsellä kaikki työhön liittyvä yms. dokumentaatio jossain ihan muualla kuin yleisissä palveluissa, joten siksi omat vaatimukset tuolle vapaa-ajan luurin synkkauksille ei ole kovin kummoiset.
Dropboxissa mulla taitaa tällä hetkellä olla jopa 1gb tavaraa sisällä...

Siihen 1gb:hen mahtuukin ihan vitusti videoita ja muita tilaa vieviä tiedostoja. Mulla on kaikki työkamat varmistettu 1,2,3 meinigillä ja niihin ei bugaava DrpBoxi ja sen kopiot liity millään tavalla. jne, jne, jne

Se on hyvä ajella Ferrarilla niin riittää se aika siihen asetusten säätämiseen, jne, jne, jne

Ei tulisi mieleenkaan pitaa tyojuttuja jossain googlen tms. palvelussa. Vapaa-ajan kamalla on vaikea tayttaa kymmenia gigoja, ei mulla taida olla edes musaa kun pari gigaa (niita nyt ei tartte varmuuskopioida).

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ei tulisi mieleenkaan pitaa tyojuttuja jossain googlen tms. palvelussa. Vapaa-ajan kamalla on vaikea tayttaa kymmenia gigoja, ei mulla taida olla edes musaa kun pari gigaa (niita nyt ei tartte varmuuskopioida).

Ne, jotka niitä ei siitä luuristaan saa muualle kuin sinne ja DropBoxiin niin mihis ne ne laittaa, kun se tietokoneeseen synkkaaminen ei onnistu?

Jokaisella kansalaisella pitäis olla syntyessään jumalauta tera vähintään gigan piuhan päässä pilvessä tilaa. Vitun tyhmä idea, että kaikki pitää varastoida omalle koneelle paikallisesti ja sitten niitä varmuuskopioidaan paniikissa. Jos tässä aiotaan mennä eteenpäin kuten science fictionin mukaan pitäis mennä, niin sais alkaa tapahtuun jotain oleellista jo hiljalleen. Oikeesti, vittu miten vammaista, että jengi laittaa himassa jotain puhelinta koneen perään, että saa sinne valokuvia. Johan tossa on jo videot ja musiikkipalvelut siirtyneet verkkoon ja se on just oikeaa kehitystä. Yksilölle pitäis riittää 10 gigaa tilaa ja loput olis nopean turvatun netin päässä.

Mä olen edelleen into piukalla ihan helvetin kiimassa siitä mitä elämäni aikana vielä keksitään. Missä ollaan 20 vuoden päästä, ai helvetti sitä sci-fiä sitten.

[video=youtube_share;9s2oYUy_cVY]http://youtu.be/9s2oYUy_cVY[/video]

Jokaisella kansalaisella pitäis olla syntyessään jumalauta tera vähintään gigan piuhan päässä pilvessä tilaa. Vitun tyhmä idea, että kaikki pitää varastoida omalle koneelle paikallisesti ja sitten niitä varmuuskopioidaan paniikissa. Jos tässä aiotaan mennä eteenpäin kuten science fictionin mukaan pitäis mennä, niin sais alkaa tapahtuun jotain oleellista jo hiljalleen. Oikeesti, vittu miten vammaista, että jengi laittaa himassa jotain puhelinta koneen perään, että saa sinne valokuvia. Johan tossa on jo videot ja musiikkipalvelut siirtyneet verkkoon ja se on just oikeaa kehitystä. Yksilölle pitäis riittää 10 gigaa tilaa ja loput olis nopean turvatun netin päässä.

Aamen

Meinasko rajoittunut taas sitä, että kun minä soitan puhelun, vastaan mailiin, zekkaan uutiset ja vastaan tekstariin, niin tässä ajassa sinä olet säätänyt etusivua siksi kun sitä voi säätää? Olet siirtänyt keltaisen palikan alemmaksi, laittanut face-striimin, jota et ikinä kuitenkaan katso, koska koko idea on paska pienessä laatikossa jne jne. Sitten kun ole säätänyt etusivua, et soita puhelua tai vastaa, vaan alat kellottamaan puhelinta, et siksi, että tarvisi, vaan siksi että voi. Sitten kun saat kellotettua, huudat miten nopea puhelimesi on ja benchmarkkaat sitä päivät pitkät. Ennen kellotusta nopeudella ei ollut mitään merkitystä, koska iPhone 5 oli nopein kaikista.

Itse näen niin että Antero tarjoaa mahdollisuuden noihin kaikkeen ja paljon muuhun, mitään niitä ei ole pakko tehdä ja kaikkea on mahdollista tehdä, systeemi & rauta ei rajoita niinkuin iPoni leirissä. Eri ihmiset tekee eri juttuja. Itse en ole taustakuvia kummempaa puhelimesta "säädellyt", homma vaan toimii hyvin minulle, näyttökoko riittää ja teknisesti riittävän tehoista. Ja ihan kaksin käsin vielä..

Ne, jotka niitä ei siitä luuristaan saa muualle kuin sinne ja DropBoxiin niin mihis ne ne laittaa, kun se tietokoneeseen synkkaaminen ei onnistu?

No nyt kun se Antero näkyy koneelle tavan USB-asemana, niin mikä sulla tarkalleen oli se ongelma synkata ko. asema (tai jotain sen hakemistoja) tietokoneen kovalevyn kanssa?

Nyt en tajua taaskaan mikä tässä on niin hankalaa. Enkä kyllä ihan sitäkään mitä 50GB+ filekirjastoa sulla on tarvis hinkata jatkuvasti koneen ja luurin välillä. Et kai sä ole vielä jossain MP3- ja leffaisofile-ajassa? Tuu jo pois sieltä yhdeksänkymmentäluvulta.

Hämmentävä keskustelu menossa.

Tuli tuossa mieleen, toimiiko iPhonessa nykyään suomilausunnat saneluissa? Muistelen että olisin jollain dictation-ohjelmalla jotain tekstiryppäitä saanut tehtyä. Jäi ehkä hyödyntämättä tuo kun ei ollut mielenkiintoa.

Itse olen viime aikoina käyttänyt androidissa yhä etenevissä määrin puhekomentoja, kun tietty kynnys ylittyy niin homma on mukavaa. Tekstiviestit/whatsupitkin lähtee pääsääntöisesti puhumalla (paitsi symboliviestit joita käytän yhtä paljon), myös herätyskellon aktivoinnit ja muut menee nätisti puhumalla. Tosin ne vaatii englantia kun samsunki ei osaa suomea. Siri taitaa tehdä aikalailla saman?

Ehkä tämä on yksi juttu mikä toimii googlella nyt tosi hyvin kun tuli suomen kieli mukaan tunnistukseen. Googlehakukin toimii hienosti puhumalla. Periaatteessa luuriin ei tarvisi ikinä koskea jos jaksaisi vaan hölötellä kaiken sisään.

EDIT: Tekstin kirjoittaminen on androidissa muuten nykyisellään parempaa, sanakirjastot on erittäin kattavia ja sanan ehdotukset/muutokset hoituu paremmin kuin iPhonessa. Kesken kaiken voi palata sanan päälle ja muutosehdotus on jo ilmassa siinä vaiheessa, myös yleisimmät taivutukset.

Kyllä. Ilmeisesti iKäyttäjä on väkisin sysätty Androidin maailmaan ja nyt ahdistaa.

EDIT: Tekstin kirjoittaminen on androidissa muuten nykyisellään parempaa, sanakirjastot on erittäin kattavia ja sanan ehdotukset/muutokset hoituu paremmin kuin iPhonessa. Kesken kaiken voi palata sanan päälle ja muutosehdotus on jo ilmassa siinä vaiheessa, myös yleisimmät taivutukset.
Eikös Sampassa ole ihan Sampan oma? Ainakin näppis, ehkä itse kielikirjasto on Androidilta. En osaa sanoa.

Erillisistä näppäimistöistä suosittelen ehdottomasti tutustumaan Swiftkey 3 näppikseen. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey.phone.trial&hl=fi
Ajan kanssa se oppii sun yleisesti käyttämät kokonaiset lauseet, ja heti alustakin on loistava.

Suositut

Back
Ylös Bottom