Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Otatko Mike nyt vähän turhan henkilökohtaisesti nämä väännöt? :)

ps. Aika säälittävä päivitys Applelta paperilla. Tarvii vielä koittaa jossain kaupassa tätä tekelettä.

No vittu vertasin vierekkäin ja ero on ku yöllä ja päivällä. Helvettiiin nyt itkemästä täältä ne ketkä ei ole itse verranneet.

Hobby hallista muuten 4S 449e. Mielestäni maailman paras vastine rahalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No vittu vertasin vierekkäin ja ero on ku yöllä ja päivällä. Helvettiiin nyt itkemästä täältä ne ketkä ei ole itse verranneet.

Hobby hallista muuten 4S 449e. Mielestäni maailman paras vastine rahalle.

Voitko muuten pistää linkkiä, kun en itse löytänyt tuohon hintaan. Äiti meinaan haluaisi ostaa iphonen.

Vantaan hobbyhallissa kävin tänään, siinä Tuusulantiellä, ovessa oli mainos. En kattonu tarkemmin, just tuli mieleen että oiskohan kytky?

^ Taitaa olla pelkässä kaupassa, kun netissä ei ainakaan vielä näy.
Sulla on 5min aikaa soittaa ja kysyä?

Ihme whinetystä nopeudesta, Galaxy S 3 oli ainakin mun näpeissä ihan onneton ja hidas paska. Ikiwanha 4S voittaa sen 6-0

Huppe sanoi:
Ihme whinetystä nopeudesta, Galaxy S 3 oli ainakin mun näpeissä ihan onneton ja hidas paska. Ikiwanha 4S voittaa sen 6-0

Käyttäjässä vika. Ei voi muuta sanoa.

Sulla on 5min aikaa soittaa ja kysyä?

Höpönlöpön, nopea tää on.

Hitsin vittu tutulla on ifööni 4s ja se näyttö on ihan vitun onnettoman kokoinen ja ja ja se kamera on IHAN PASKA.

ni.

:lol2:

Joko se S3 on siinä kuosissa ettei näyttö töki koko ajan?

En tiiä S3 mutta testailin emännän uutta HTC:tä ja veljen 4s rinnakkain ja oli veljenkin tunnustettava että HTC oli nopeempi.

Mutta koska en ole puhelinuskovainen todettakoon että HTC oli brännäri puhelin johon ei oltu vielä laitettu paljoa sovelluksia ja 4s taas käytössä siitä asti kun on ilmestynyt. Tosin ei tuo HTC ole vieläkään yhtään hidastunut ja mitä olen kuullut niin ei hidastu 4s:kään...

e: ja todettakoon että molemmat oli niin nopeita ettei sillä ole mitään vitun merkitystä kumpi on nopeampi vaan pahimman luokan muroilua tuollainen imo :D

Ei mulle millään muulla nopeudella ole juuri merkitystä, mutta pysyykö näytössä 60fps vai tökkiikö? Ihan ylivoimaisen vaikeeta droideille on aina ollut niiden työpöytien välillä scrollailu.

Kuinkas monen version/vuoden vanhaa toi Yatesin kokemus on, jos jo työpöytäsivujen hinkkaus tuntuu tökkivän?

Ainakin 4.x ja 4.1x joista mulla enempi kokemusta on todella smootheja ruudunpäivityksen kanssa. Nelonen on smoothi ja nopea, Jelly Bean on smoothi ja törkeän nopea.

En tiä sitten noista satasen-parin droidiluureista, niitä ei ole tullut kokeiltua.

Eiköhän nuo Hupen kommentit kannata jättää omaan arvoonsa.
Aloin muistelemaan, että varsin ristiriitaista kommenttia on tyyppi antanut aikojen saatossa.
Searchi käyttöön:

Tääkin on huvittavaa, tulee hieman tuo apple vs. pc-ketju mieleen. Jengi toitottaa koko ajan miten hyvä tuo jeesuspuhelin on ja parasta parhautta mitä voi olla. Sitten kuitenkin sanotaan että onhan siinä sitä ja sitä ongelmaa, esim. soittamisen kanssa paljon ongelmia. Mutta silti se on hyvä/paras puhelin ja käyttö nautintoa. Ei kyllä siltä vaikuta. Eikä vaikuttanut kun tuota käytin.

Apple-lasit päässäkö? En kyllä näiden kokemuksien pohjalta ottais edes ilmatteeks jos tota pitäisi ammattimielessä käytellä. Verratkaapa vaikkapa tuohon Nokia E71 -ketjuun/kokemuksiin tätä ketjua :lol2:

Hintaakin 3x enempi kytkyineen. Eihän tämä ameriikassa paljon maksa.
:lol2:

Eilen käpistelin Nokia E71 ja tuntu paljon näpsäkämmältä kuin iLuuri. Aivan saamarin nopea ja mitään ei puutu, tuossa on KAIKKi mahdollinen mitä luureissa voi tänäpäivänä olla.
Taidan ostaa moisen. Eipähän tartte mitään Telekomin/Soneran Kytkyjä.
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B001B9AXNS/100008872-21/?m=A3JWKAKR8XB7XF

No sehän on vuoden vanha puhelin, ei tietenkään vastaa. iPhone nelosen saa satkun halvemmalla, sillä ei kyllä tee mitään.
No kohta saa varmaan 4S:n satkun halvemmalla ja 5sen sitten nykyhintaan. Osamaksulla (24kk) kun pistää niin hinta on merkityksetön tekijä.

Ei toi nyt aivan mahdoton. Koroton osamaksu niin loppuhintakin on halvempi kuin käteiskaupalla. Eli vaikka 25e/kk.
http://www.elisashopit.fi/tuote/756?o=1&p=1&c=1&m[0]=Apple

Jättää vaikka 4 stobee juomatta baarissa per kk jos se oikeasti hinnasta on kiinni.

Mä ostan uuden iPhonen heti ku saa. Muahahahaaa! Ostaisin vaikka valkoista paskaa hopeisessa paketissa jos siinä on Applen leima kyljessä. Niin hyvä Apple on. Kilpikonna paskantaa muuten valkoista paskaa. Voiskin ostaa sitä.

Mä kyl vihaan muita kuin Applekäyttäjiä. Ala painua.
http://www.elisa.fi/iphone5/

Tosta osamaksulla, jos ei oo varaa muuten.

Ai että tätä nautintoa Nokian ja Samsung Galaxyn jälkeen kun käyttää iPhonea. Kaikki vaan toimii, ei hidastele ja pelaa kuin unelma. Ai hitto tää on paras vaikka pistinkin vain 4S:n. Apple forever :haart:

:face:

Owned.

Toi on jännä miten toi E71 muuttui paskaksi softapäivityksellä. Uudella päivityksellä vielä paskemmaksi, niin paskaksi että piti heittää pois. Toi iPhone johon verrattiin, vain parani.

Kuinkas monen version/vuoden vanhaa toi Yatesin kokemus on, jos jo työpöytäsivujen hinkkaus tuntuu tökkivän?

Viime kesältä ja Galaxy S3:a testasin. Selvää tökkimistä, mitä ei ehkä huomaa jos on noihin anteroihin tottunut, mutta kyllä tuo lähinnä paluuta Symbianin käyttöön vastasi käyttökokemuksena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom