Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Miten sitä muka voitaisiin radikaalisti muuttaa ja parantaa.
Se on tuplasti nopeempi, tämän hetken nopein luuri ja se rakennettiin kokonaan uudestaan rakenteen osalta. Se on aivan erilainen fyysisesti mitä nelonen. Mut te murot katotte vain, että "jahas, sama ikoni safarissa, puhelin ei ole muuttunut mihinkään". Ja kellään teistä nalkuttajista ei ole kädessä tota, jotta voisitte todeta miten paljon erilaisempi se on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on tuplasti nopeempi, tämän hetken nopein luuri ja se rakennettiin kokonaan uudestaan rakenteen osalta. Se on aivan erilainen fyysisesti mitä nelonen. Mut te murot katotte vain, että "jahas, sama ikoni safarissa, puhelin ei ole muuttunut mihinkään". Ja kellään teistä nalkuttajista ei ole kädessä tota, jotta voisitte todeta miten paljon erilaisempi se on.

Joo ihan samalla tavoin ne Android laitteetkin on täysin erilaisia, entistä nopeampia ja parempia ja jne :) ...veikkaisin myös Nokiaa ja Windows 8:sia, vaikken kyllä ole kokeillut.

Ei nyt sentään ihan kaikille laitteille ;)
iPad 2 ja iPad 3. iPod touch jne.

- - - Updated - - -

Joo ihan samalla tavoin ne Android laitteetkin on täysin erilaisia, entistä nopeampia ja parempia ja jne :) ...veikkaisin myös Nokiaa ja Windows 8:sia, vaikken kyllä ole kokeillut.
No mikä ongelma sulla sitten on?

Ihan sama mitä tässä sanoo, aina on joku itkuvirsi tulossa.

Otatko Mike nyt vähän turhan henkilökohtaisesti nämä väännöt? :)

ps. Aika säälittävä päivitys Applelta paperilla. Tarvii vielä koittaa jossain kaupassa tätä tekelettä.

Otatko sä?

Mä en täällä joka viestissä hauku vastaväittelijää apinaksi/nalkuttajaksi yms. toisin kuin eräät :)

Enkä kyllä ole pahemmin osallistunut koko vääntöön pitkään aikaan, näiden kommenttien lukeminen on kyllä aika priceless-kamaa.

Mä en täällä joka viestissä hauku vastaväittelijää apinaksi/nalkuttajaksi yms. toisin kuin eräät :)

Enkä kyllä ole pahemmin osallistunut koko vääntöön pitkään aikaan, näiden kommenttien lukeminen on kyllä aika priceless-kamaa.

No ei sulla hirveesti mitään fiksua sanottavaa näytä olevankaan. Edellistä kommenttia edeltänyt kommentti kanssa melko arvoton.

Pitäisköhän sun Jay Jay etsiä joku duuni tai jotain?

Toi sun trollaus tässä ja Legend-ketjussa on aika säälittävää.

Sä ainakin olet apina ja mä olen iTard. Mitä sitten?

Ja vaikka tässä ottais koko elämäntehtäväkseen Applen, ottais mielettömän henkilökohtaisesti ja miinottais forumin Applen bannereilla, niin kysyn silti, mitä sitten? Tää on keskustelupalsta ja AINA keskustelupalstoilla menee kaikki jutut yli laidan aiheessa kun aiheessa.

Onneksi tämä on internetti eikä real world. Meinaan, että joku täällä ottaa nämä asiat niin tosissaan ja aggressiivisesti, etten ihmettelis jos olis face-to-face keskustelussa ollut useamman kimpussa ihan fyysisesti.

Onneksi tämä on internetti eikä real world. Meinaan, että joku täällä ottaa nämä asiat niin tosissaan ja aggressiivisesti, etten ihmettelis jos olis face-to-face keskustelussa ollut useamman kimpussa ihan fyysisesti.
Ootko sä nyt ihan tosissasi? Oikeesti?

Ai, tunnistit itses vai? :D

Tuollainen kuva noista sun viesteistäs ikävä kyllä välittyy. Jos et ole tarkoittanut sitä niin pitäisköhän sun sit panostaa tuohon sun ulosantiis.
Kato kaikki ei ole niin täydellisiä kuin sinä.

iPad 2 ja iPad 3. iPod touch jne.

- - - Updated - - -

No mikä ongelma sulla sitten on?

Ihan sama mitä tässä sanoo, aina on joku itkuvirsi tulossa.

Niin tässä ketjussa puhutaan puhelimista ja sun kommentista vois käsittää että ios 6:sen voi laittaa mihin iPhoneen tahansa mutta täys yhteensopivuus löytyy yhden alas päin joka ei ole sen kummempaa kuin missä tahansa muussakin luurissa/järjestelmässä (pois lukien Lumian 7.8 sekoilu :D)

Mulla ei ole mitään ongelmia. Tämä on samaa ajanvietettä kuin uskis -keskustelussa. Niitä on hauska härnätä pikku heitoilla kun ne on niin tosissaan :D

Oikeesti iPhone on varmaan yhtä hyvä puhelin kuin muidenkin kärkimerkkien huippumallit mutta eihän se sovi tämän ketjun luonteeseen ;)

Ei nyt sentään ihan kaikille laitteille ;)

Missähän tuosta listasta on 3gs? :jahas:

Vissiin joku vähäjärkinen tehny listan.

Yksi kysymys, millä perusteella iphone 5 on tämän hetken nopein luuri?
Siksikö, että oli nopein selaintestissä?
SGS3 oli kuitenkin nopein geegbenchissä, joten mun logiikalla SGS3 on nopein suorituskyvyssä, iphone5 nettisurffailussa.

Quad-core toki vie melkein automatic geekbenchis voiton, IP5 muistit on taas nopeampia.

Kaippa se nopeus ohjelmatyyppisissä benchmarkeis (piirretään kuvaa yms), joissa IP5 kai vie (?), on sitten verrokkina.

Aika vähän jää 3GS:stä puuttumaan ominaisuuksia uuteen iphoneen verrattuna. Jos miettis vaikka galaxy s1 vs. s3 niin ois aika paljon tuntuvampi lista uudistuksia(ja noiden kahden puhelimen välillä taitaa olla aika paljon vähemmän aikaeroa kuin 3gs vs. iphone 5).

Toisaalta hyvä, että applen tuotteet on ihan kelpo vehkeitä vielä useemman käyttövuoden jälkeen, mutta toisaalta tuntuu että yhä vähemmän ja vähemmän saa sitten rahoille vastinetta noissa uudemmissa.

(ps. en ole ikinä omistanut iphonea joten tää on ihan mun mutuilua)

Quad-core toki vie melkein automatic geekbenchis voiton, IP5 muistit on taas nopeampia.

Kaippa se nopeus ohjelmatyyppisissä benchmarkeis (piirretään kuvaa yms), joissa IP5 kai vie (?), on sitten verrokkina.

Joo ja en tosiaan sano, etteikö IP5 olisi nopea. Se, että onko se kaikista nopein, riippuu isosti käytöstä ja käyttötarkoituksesta.
SGS3 ja muut quadi laitteet kärsivät vielä toistaiseksi siitäkin, että yhtään softaa ei ole vielä oikeasti optimoitu quad corelle. Suorituskyky tulee kuitenkin muistin ja cpu:n (ja gpu:n) yhteistyönä, joten jahka alkaa tulla quad core optimoitua softaa, niin mielenkiintoista nähdä miten vaikuttaa.

Se on tullut aiemminkin todettua, että kaikki nykyiset ns. älypuhelimet ovat riittävän nopeita mihin tahansa normaaliin käyttöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom