Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No haluatko perustella sen parhaaksi?
En koska en ymmärrä tekniikasta paljoakaan. Sanon vaan, että se on apple niin on paras.

.. ;)
Jos mun kommenttiin viittaat niin en sanonut sen olevan huono, koska on pieni näyttö, vaan se selittää keveyden. On se vaikeeta.
En viitannut sun postiin, ainakaan paljoa..

Slämy, galaxy xcover?

Dafuk? iPhone ei ole paras koska ei ole isoin näyttö? Ehdottomasti pitäisi olla tabletin kokoinen niin olisi HUIPPU! :hyper: :face:

Mulla aina vain suurin argumentti iPhonea vastaan on se omat liitin mallit. En vaan hyväksy tollaisia pohjoiskorealaisia toimintamalleja. Kaikki hyvät ominaisuudet pilaantuu sillä että eräänä krapula aamuna heräät oudosta paikasta ja haluaisit ilmoittaa kotia että kaikki on kunnossa ja rakastat vaimoasi mutta virta on lopp...

Vouhottakaa nyt siitä mini usbista vielä.. :lol2: :lol2: Ota se piuha mukaan jos oot menossa vieraisiin.

Hahhah.. :D

Musta ei nyt ole tullut mitään oikeasti "uutta" viimeiseen vuoteen pihalle. Niinpä itselleni N9 on edelleen se "paras" ja riittävä puhelin. En ymmärrä muutenkaan mihin porukka tarttee jumalattoman määrän sovelluksia. Jokusen olen ladannut, mutta siihen se sitten jääkin. FM-lähetinsoftaa tosin kaipailen omaan luuriin. Onkohan joku sellaisen koodannut. Oli sen verran kätevä N900:ssa.

Musta ei nyt ole tullut mitään oikeasti "uutta" viimeiseen vuoteen pihalle. Niinpä itselleni N9 on edelleen se "paras" ja riittävä puhelin. En ymmärrä muutenkaan mihin porukka tarttee jumalattoman määrän sovelluksia. Jokusen olen ladannut, mutta siihen se sitten jääkin. FM-lähetinsoftaa tosin kaipailen omaan luuriin. Onkohan joku sellaisen koodannut. Oli sen verran kätevä N900:ssa.

Nokiahan lopetti FM-lähetin ominaisuuden sen jälkeen kun se julistettiin laittomaksi kännyköissä muutamissa maissa.

^ ja ^^. Mulle jäi käsitys että lähetinrauta on kyllä N9:kin, muttei valmista softaa.

Vouhottakaa nyt siitä mini usbista vielä.. :lol2: :lol2: Ota se piuha mukaan jos oot menossa vieraisiin.
Eihän toi mikään ylitsepääsemätön ongelma ole ja onhan ennenkin ollut puhelimissa erilaiset laturit. Mutta olishan se nyt todellakin kätevää, jos joka paikassa mihin menet, löytyy varmasti sun puhelimeen sopiva laturi. Käsittämätöntä oikeastaan, että muut on luomassa standardia ja yhden on pakko uida vastavirtaan. Herää vain kysymys miksi. Miksi on pakko olla erilainen?

Tämä on kuin suoraan meikäläisen suusta/näppäimistöltä. Ainoa ero, että mulla ei oo ollut N900:sta. FM-lähetintäkään en nyt sinänsä tarvitsisi, mutta se saattaisi joskus olla ihan kätevä. Ja kyllähän 808:n kamera+mikki olisi ihan miellyttävä lisä tuohon, mutta kaikkea ei voi saada.

FM-lähetinsoftaa tosin kaipailen omaan luuriin. Onkohan joku sellaisen koodannut. Oli sen verran kätevä N900:ssa.
Eli äänenlaatu on selkeesti sulle täysin toissijainen asia. Meinaan FM-lähettimet ovat paskinta mitä sitten c-kasetin on ulos tullut.

iPhone ei ole paras koska iPhone ei ole paras.

Näytön koko voi olla joko hyvä tai huono asia, sehän riippuu täysin käyttäjän tahtotilasta. Itse en enää koskaan huolis alle 4,3" näyttö puhelimeeni kun siihen tottuu. Jollekkin toiselle taas se on liian iso. Mutta jos puhelin on pieni kooltaan niin en lähtis sen painolla keulimaan, sehän on selvä että isompiruutuinen luuri on yleensä myös painavampi.

Nokia 920 4,5" 190 grammaa
Samsung s3 4,8" 130 grammaa

Mujt on siinä se ero että Nokiaan menee USB liitin kun samsungiin menee vain mini usb.

iPhone 5 ensimmäinen erä myytiin tunnissa loppuun jenkkilässä. Paljonkohan tuota myydään siihen mennessä kuin uus lumia tulee edes pihalle. Silloin "kaikilla" on jo iphone 5 tai samsungin luuri.

Nokia 920 4,5" 190 grammaa
Samsung s3 4,8" 130 grammaa

Mujt on siinä se ero että Nokiaan menee USB liitin kun samsungiin menee vain mini usb.

Menee salille jos ei jaksa kännykkää nostella. Sen jälkeen kun kännyköiden painot ovat tulleet tähän mitä kaikki uudet mallit on, en kyllä ymmärrä mitä väliä on painaako kännykkä 20g enemmän tai vähemmän...

- - - Updated - - -

Nokian on pakko tehdä jotain kun tiesivät iPhone vitosen julkaisusta. Parempi se on yrittää lesottaa jollain kameralla etukäteen, kuin että olisi hiljaa.

Parempi olis olla julkaisematta sitä puhelinta jos ei tiedä milloin se saadaan markkinoille ja mitä se maksaa :D

Menee salille jos ei jaksa kännykkää nostella. Sen jälkeen kun kännyköiden painot ovat tulleet tähän mitä kaikki uudet mallit on, en kyllä ymmärrä mitä väliä on painaako kännykkä 20g enemmän tai vähemmän...

- - - Updated - - -

Parempi olis olla julkaisematta sitä puhelinta jos ei tiedä milloin se saadaan markkinoille ja mitä se maksaa :D

Lähinnä oli vastaus tuohon että isompi painaa aina enemmän. Mutta ei tässä varmaan kenelläkään ole ongelmaa etteikö jaksaisi 200 gramman painoisia esineitä nostella.. Lähinnä vaan kun tekniikka kehittyy niin on hyvä että noi luurit pienenee ja paranee kuin että suurenisi samalla kuin paranee. Mukavampi kantaa joka tapauksessa kun se on kevyempi.

Eli äänenlaatu on selkeesti sulle täysin toissijainen asia. Meinaan FM-lähettimet ovat paskinta mitä sitten c-kasetin on ulos tullut.

Autossa todellakin näin, vaikka ei tuossa mun autossa ihan vakiokiikarimankkaa ole, mutta ei tuolla niin väliä, vaikka kilometrejä kertyy aika reilusti vuodessa. Onhan noissa lähettimissä se vaiva, että matkaa ajettaessa aina joutuu taajuutta vaihtamaan, mutta puhelin on yleensä aina mukana. Toista tuhatta CD:tä puolestaan ei. Stotify on tietenkin vaihtoehto, mutta mä olen niin old school ettei sovi mulle. Joku aux-liitäntä tuossa mankassa on, mutta en ole jaksanut perehtyä.

edit: hyvät Hifi C-kasettidekit oli kyllä ääneenlaadultaan vähintäänkin kohtuullisia. Oi niitä aikoja ja nauhojen esimagnetointia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom