Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hauska ois päästä testaan tuota 920:n kosketusnäyttöä. Pitäis olla pirun herkkä ja sulava, toimia vielä hanskat kädessäkin. Ei tarvis enää nenällä vastata pakkasella puhelimeen :P

No kylläpäs on tuplaydin rosessorit tiukilla kun valikkoa räplätään noin innokkaasti! Minusta tuo näyttää ihan yhtä nopealle kuin kaikki Galaxyt ja Lumiatkin, ei näissä enää mitään lagia pidäkään olla.
Ei kai noissa valikoissa oo pitkään aikaan mitään lagia ollu. Kun ei mun desire hd:ssakaan ole niin näissä uusissa puhelimissa ei saa todellakaan olla. Toi teho varmaan näkyy siinä, et mitenkä nopeesti ohjelmat aukee.

Toi Lumia 920 on n. 10x siistimmän näkönen. iPhone näyttää joltain joka on tullut markkinoille vuonna 2007.

Muoviselta lelultahan tuo lumia näyttää..

Onhan toi Apple ny vaa paras.

chart_highre-100001939-large.png

http://www.techhive.com/article/200...mpetition-it-stacks-up-pretty-well-chart.html

Galaxy S III:sta koittelin Gigantissa ja sehän oli aivan yhtä paska kuin Galaxy+. Eikä mahdu edes käteen.

Repikää tästä vauhtia:

Luulin että iPhone 4S on paras ja nopein mitä voi olla. Toi on 2 kertaa nopeempi! MUahahahaa!

Melkoisen nopea luuri, hauska tuo valokuvien otto.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä GS3 lägäili ainakin vielä kun viimeksi koitin.

Itte en oo koittanu tota kun ihan minuutin verran ja siinä en ainakaan huomannu mitään, mutta tällä käyttökokemuksella en voi oikeen sanoa tohon mitään. Parilla eri htc one x:llä tullu enemmänkin leikittyä ja niistä ei kumpikaan ainakaan valikoissa eikä homescreenissa tahmannu.

No eipä tuolla mulle niin väliä. Päätin jo, et odotan seuraavia lippulaivamalleja ja ostan sit vasta uuden puhelimen. Tulee olemaan joko android tai w8. Todennäkösesti android. Applea en tule 99% varmuudella ostamaan. Ei oo vaan mua varten, vaikka miten hyvä oliskin.

Mä itse odotan kyllä minkälaisen puhelimen Jolla saa aikaan. Seuraava puhelin on kyllä joku muu kuin iphone, meinaan todenäköisesti omalla käytöllä pääsisi esim. windowsilla helpommalla. Jos käytössä olisi lisäksi mac ja ipad, niin varmaan olisi sujuvampaa.

- - - Updated - - -

Onhan toi Apple ny vaa paras.

...

En kyllä tiedä missä se parhaus tulee esiin. Kamerassa tai näytössä ei ainakaan. Onhan se kevyin, mutta siinä on myös pienin näyttö... Rautaa on sinänsä turha suoraan verrata, koska eri käyttisten vaatimukset ovat erilaiset.

Ja kunhan Samsung et kumppanit nykäsee Applen oikeuteen LTE patentti rikkomuksista, niin loppuu 4g käyttää iphonella... Oma veikkaus on, Nokia myydään kiinaan parin vuoden sisällä, Applella alkaa alamäki kohta ja Samsungista tulee uusi ykkönen. Kunnes nekin mokaa jossain vaiheessa ja tulee taas joku uusi firma...

Hauska ois päästä testaan tuota 920:n kosketusnäyttöä. Pitäis olla pirun herkkä ja sulava, toimia vielä hanskat kädessäkin. Ei tarvis enää nenällä vastata pakkasella puhelimeen :P

Mut voi tulla virhetoimintojakin kun noin herkkä? Täytyy testata kun tulee kauppoihin...

Alkaa oleen nämä nykyajan älypuhelimet vähän kuin vertais onko Avensis, Golf vai Octavia paras. Suorituskykyä ja ulkonäköä löytyy mutta kaikenmaailman wau -efektit puuttuu ja merkistä/mallista riippumatta koko kansan kotteroit. Seuraavaa Ferraria odotellessa :D

iPhone ku iPhone, tää on paras, tää on pakko saada :hyper: :face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Dafuk? iPhone ei ole paras koska ei ole isoin näyttö? Ehdottomasti pitäisi olla tabletin kokoinen niin olisi HUIPPU! :hyper: :face:

iPhone ei ole paras koska iPhone ei ole paras.

Näytön koko voi olla joko hyvä tai huono asia, sehän riippuu täysin käyttäjän tahtotilasta. Itse en enää koskaan huolis alle 4,3" näyttö puhelimeeni kun siihen tottuu. Jollekkin toiselle taas se on liian iso. Mutta jos puhelin on pieni kooltaan niin en lähtis sen painolla keulimaan, sehän on selvä että isompiruutuinen luuri on yleensä myös painavampi.

Toi Lumia 920 on n. 10x siistimmän näkönen. iPhone näyttää joltain joka on tullut markkinoille vuonna 2007.

Ei valitettavasti näytä, alkuperäinen iPhonehan näyttää yhä helvetin hyvältä - tämä uusi ei näytä oikein yhtään miltään.. Lumiat tosiaan näyttävät selvästi nykyaikaisemmilta.

Dafuk? iPhone ei ole paras koska ei ole isoin näyttö? Ehdottomasti pitäisi olla tabletin kokoinen niin olisi HUIPPU! :hyper: :face:

Jos mun kommenttiin viittaat niin en sanonut sen olevan huono, koska on pieni näyttö, vaan se selittää keveyden. On se vaikeeta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom