Deleted member 50104
Todella takkuisen näköinen toi käyttö, ja ei rullaa toi näyttö yhtään, hyppii vaan paikasta a paikkaan b..
Kannattaa kokeilla ihan itse, oikein sulava ainakin itsellä luuri ollut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todella takkuisen näköinen toi käyttö, ja ei rullaa toi näyttö yhtään, hyppii vaan paikasta a paikkaan b..
Sulla on sitten varmaan siihen järkkään wlan lähetin? Eikö niin? Sun pitää kato kävellä yläkertaan siirtään ne muistikortin kuvat. Ja jos nyt et tiennyt, niin kerron sulle uutisen, Facebookkiin kun uppaat, kuvakoko muuttuu 720px leveeksi. On vähän eri asia kuin täysikokoinen.joo minäkin pistin MfE asetukset kuntoon viime marraskuussa. siitä lähtien en ole painanut synkkausnappia ellen ole luuriin odottanut sähköposteja. en ole pilvessä ja silti noi tiedot on kaikkialla saatavilla.
en ole pessimisti, ja sulla näyttää vähän menevän jutut sekaisin. ensinnäkin kuvaan mieluummin järkkärillä, n900:lla on tullut kuvattua kymmeniä kuvia vähän vajaassa vuodessa mukaanluettuna useampia töihin liittyviä juttuja. toisekseen sen kuvan voi saman tien lähettää picasaan, flickriin, facebookkiin, ... jolloin sekin on "pilvessä" ja sitä voi katella sit mistä tahansa. jos noi kuvat megan vie niin ei siinä montaa sekuntia oikeesti kestä. ja kuka jaksaa pitää jotain tietokonetta päällä? kauemmin mulla kestää kiivetä yläkertaan odottamaan tietokoneen käynnistymistä kuin 10 kuvan lähettämisessä jonnekin
Läppäri on juurikin se mihin itse haluan pitkän akkukeston. Se varta vasten otetaan mukaan tarkoituksella että tulee näprättyä monta tuntia päivässä. Nyt tosin alkaa ole jo ihan kiitettäviä lukemia noissa.Mä kyllä haluisin et läppärinki akkukesto ois sen viikon
Odottavan aika on pitkä. Voi kyllä olla että ihmettelee ensin viikon pari miten hieno tuollainen voi olla, nimimerkkillä kaveripiirissä-ei-ole-kosketusnäyttö-luuria-kun-ei-kavereita-kiinnosta-tekniikka. Eli ei ole tullut noin minuuttia pidempään moista tullut edes kädessä pidettyä.
Se on varmaan aika sama onko tota gigan rajaa vai ei, harvemmin ylittyy kun p2p ym. ohjelmat kielletty ja esim. youtube videot katsotaan omilla softillaan.
Tietenkin kiva kun sitä ei omassa tulevassa liittymässä ole.
Toki nyt puhutaan että yleisesti saattaa operaattorit rajoittaa mobiilidatat.
Ehdottomasti, mutta nuo tuskin puskee edes sitä 480p videota sieltä.Niin siis tokihan se jos youtubesta jotain lataat on myös pois siitä rajasta..
Sulla on sitten varmaan siihen järkkään wlan lähetin? Eikö niin? Sun pitää kato kävellä yläkertaan siirtään ne muistikortin kuvat. Ja jos nyt et tiennyt, niin kerron sulle uutisen, Facebookkiin kun uppaat, kuvakoko muuttuu 720px leveeksi. On vähän eri asia kuin täysikokoinen.
Omaa datapakettia ei ole rajoitettu nopeuden osalta ikinä ja sen kyllä huomaa. Puhelimella on nyt ladattu saapunutta dataa 257,54Gt.
Kiitettävä määrä. Kytkettynä läppäriin ja katot helvetisti 720p matskua Youtubesta?Omaa datapakettia ei ole rajoitettu nopeuden osalta ikinä ja sen kyllä huomaa. Puhelimella on nyt ladattu saapunutta dataa 257,54Gt.