Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meegosta ei tule. Winukasta ei pysty sanomaan kyllä kukaan, epäilen että ei.E: Muttei ihan ot:ksi mene, niin mitä täällä asiasta enemmän tietävät ennustavat Nokialle? Tuleeko Meego(i)sta/Windows Phonesta hitti?
E: Muttei ihan ot:ksi mene, niin mitä täällä asiasta enemmän tietävät ennustavat Nokialle? Tuleeko Meego(i)sta/Windows Phonesta hitti?
Katotaan viikon päästä. Nykyliittymässä ei ole nettiä laisinkaan, ja uusi aukeaa vikon päästä. Ei tolla kai oikein ilman nettiä tee mitään.Seuraavaksi Android ketjuun kyselemään mitkä on parhaita softia.
Kai nyt Wifi löytyy jostain?Katotaan viikon päästä. Nykyliittymässä ei ole nettiä laisinkaan, ja uusi aukeaa vikon päästä. Ei tolla kai oikein ilman nettiä tee mitään.
On mulla android-friikki duunikaverikin, joka varmaan sitä ennen kerkeää mainostaan kaikkea maan ja taivaan väliltä
Löytyy totta kai. Ja kai toi mun modeemikin osais kai toimia langattomana, mutta on vielä selvittämättä, että miten. En oo varma, että näkyykö se noissa langattomissa yhteyksissä, ja jos näkyy, niin mikä sen salasana on..Kai nyt Wifi löytyy jostain?
Jos on ollut päällä siitä asti kun hankittiin, niin yleensä se salasana on se hirviö joka löytyy pohjasta.Löytyy totta kai. Ja kai toi mun modeemikin osais kai toimia langattomana, mutta on vielä selvittämättä, että miten. En oo varma, että näkyykö se noissa langattomissa yhteyksissä, ja jos näkyy, niin mikä sen salasana on..
Ookoo, tattista. Arvelinkin vähän.Jos on ollut päällä siitä asti kun hankittiin, niin yleensä se salasana on se hirviö joka löytyy pohjasta.
Luulisi että alkaa jo kohta kääntymään omaa mainetta vastaan. Itse en ainakaan arvosta hirveästi tuollaista turhaa oikeussali skabailua. Vai miten on pakkiksen Apple uskikset, joko tuo Applen touhu alkaa meneen liian pitkälle. Coolia se nyt ei ainakaan ole
Varmasti tuolloin helppo olisi yhdistelmä.Oon funtsinu että ostaisin iiluurin ihan vaan siksi koska kotona on mac. Ois ehkä helpompi synkkailla ja yhteensopivuus ois bueno jne, ei tarvis softia asennella jne.. Mutta äh, melkein 500e iphonesta vs alle 300e defystä, joka vaikutti tosi varteenotettavalta vaihtoehdolta, tuntuu liian karkealta jaolta..
Varmasti tuolloin helppo olisi yhdistelmä.
Pinnistelee vielä hetken tosin, kohta luultavasti nurkan takana on edullisempi iPhone samaan aikaan uuden kalliimmaan iPhonen kanssa.
Oon nyt kahen vaiheilla. Samsung Galaxy S2 vs Iphone 4. Onko kenelläkään heittää nopeita pointtereita ennenkuin lähden kahlaamaan tätä thrediä ja netin syövereitä eri arvostelusivujen mielipiteiden perässä?