Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmi ku en ole 18v-> en saa korttia toimimaan android marketissa/google checkoutissa-> en saa mun huihaihin tapatalkia-> pitää kirjottaa tää sigu aina manuaalisesti.

Sent from my brains by fingers

E: Muttei ihan ot:ksi mene, niin mitä täällä asiasta enemmän tietävät ennustavat Nokialle? Tuleeko Meego(i)sta/Windows Phonesta hitti?

E: Muttei ihan ot:ksi mene, niin mitä täällä asiasta enemmän tietävät ennustavat Nokialle? Tuleeko Meego(i)sta/Windows Phonesta hitti?
Meegosta ei tule. Winukasta ei pysty sanomaan kyllä kukaan, epäilen että ei.

Apple hakee myyntikieltoa kaikille Samsung Galaxy-laitteille

apple_vs_samsung_lawsuits1_540x270.cql85r0bduogggg04os0c88gw.17ldmg3f9ou8088wk04c40sgo.th.jpeg

Applen oikeustiimi käy jälleen kerran ylikierroksilla ja tällä kertaa he ovat nostaneet Hollannissa oikeusjutun, jolla pyritään estämään kaikkien Samsung Galaxy-laitteiden myynti. Tarkemmin listattuna ovat Galaxy S, Galaxy S II, Galaxy 551, Galaxy Gio, Galaxy Ace, Galaxy Tab 7 ja Galaxy Tab 10.1.

Apple on sitten ruvennut täysin vammaiseksi. Yrittääkö ne lakijutuilla estää kilpailijoiden myyntiä siksi aikaa kun iPhone 5 tulee kauppoihin? Ei tuota voi enää ymmärtää. Ihan kuin Galaxy S:kin olisi jokin juuri julkaistu puhelin? Onko kestänyt yli vuosi miettiä onko se liikaa kuin iPhone?

:dance:

Joo, hienoja tuotteita tekee, ja toimivia käyttöjärjestelmiä, mutta aivan urpoja tuntuu olevan jokunen tuolla talossa.

Luulisi että alkaa jo kohta kääntymään omaa mainetta vastaan. Itse en ainakaan arvosta hirveästi tuollaista turhaa oikeussali skabailua. Vai miten on pakkiksen Apple uskikset, joko tuo Applen touhu alkaa meneen liian pitkälle. Coolia se nyt ei ainakaan ole :)

Varmaan todetaan kohta että kaikki noin tekee, niin kuin on jollain tapaa, mutta tämä menee jo hieman räikeäksi.

Tuskimpa Meegosta hittiä tulee ennakkoluulojen takia, mutta mitä olen sitä päässyt kokeilemaan N9:ssä niin todella hyvin pelitti. Parempi kuin oma N8 ja kollegan mielestä parempi kuin hänen iPhone 4.

Kun tossa edellisellä sivulla ihmettelin uutta puhelinta, niin nyt kourassa olis Samsungin Galaxy S 2. Melkoinen harppaus Nokian E75:sta, mutta hienohan tuo on ominaisuuksineen kuin mikä. Vielä kun tota oppii käyttämään.

Noin huomautuksena, niin hämmästyin, miten paskaa palvelua teleoperaattoreilla oli. Kahdella kolmesta niin käsittämättömän paskaa, että jäin oikein ihmettelemään liikkeestä poistuttua. Joko todella tönkköä, tai niin sokeaa omille myyntipuheilleen, ettei mitään rajaa. Hinnoissakin yllättävän paljon eroa, jos ottaa liittymän samalla: yli kymmenen euroa halvimman ja kalliimman välillä suhteellisen samoilla ominaisuuksilla. Noh, jos ei taas tarttis pariin vuoteen asioida näiden kanssa, niin pysyy hermot paremmassa kunnossa :)

^

Seuraavaksi Android ketjuun kyselemään mitkä on parhaita softia. :)

Seuraavaksi Android ketjuun kyselemään mitkä on parhaita softia. :)
Katotaan viikon päästä. Nykyliittymässä ei ole nettiä laisinkaan, ja uusi aukeaa vikon päästä. Ei tolla kai oikein ilman nettiä tee mitään.

On mulla android-friikki duunikaverikin, joka varmaan sitä ennen kerkeää mainostaan kaikkea maan ja taivaan väliltä :)

Katotaan viikon päästä. Nykyliittymässä ei ole nettiä laisinkaan, ja uusi aukeaa vikon päästä. Ei tolla kai oikein ilman nettiä tee mitään.

On mulla android-friikki duunikaverikin, joka varmaan sitä ennen kerkeää mainostaan kaikkea maan ja taivaan väliltä :)
Kai nyt Wifi löytyy jostain? :)

Kai nyt Wifi löytyy jostain? :)
Löytyy totta kai. Ja kai toi mun modeemikin osais kai toimia langattomana, mutta on vielä selvittämättä, että miten. En oo varma, että näkyykö se noissa langattomissa yhteyksissä, ja jos näkyy, niin mikä sen salasana on..

Löytyy totta kai. Ja kai toi mun modeemikin osais kai toimia langattomana, mutta on vielä selvittämättä, että miten. En oo varma, että näkyykö se noissa langattomissa yhteyksissä, ja jos näkyy, niin mikä sen salasana on..
Jos on ollut päällä siitä asti kun hankittiin, niin yleensä se salasana on se hirviö joka löytyy pohjasta. :)

Luulisi että alkaa jo kohta kääntymään omaa mainetta vastaan. Itse en ainakaan arvosta hirveästi tuollaista turhaa oikeussali skabailua. Vai miten on pakkiksen Apple uskikset, joko tuo Applen touhu alkaa meneen liian pitkälle. Coolia se nyt ei ainakaan ole :)

Oon funtsinu että ostaisin iiluurin ihan vaan siksi koska kotona on mac. Ois ehkä helpompi synkkailla ja yhteensopivuus ois bueno jne, ei tarvis softia asennella jne.. Mutta äh, melkein 500e iphonesta vs alle 300e defystä, joka vaikutti tosi varteenotettavalta vaihtoehdolta, tuntuu liian karkealta jaolta..

EDIT: Niin se pointti miks just vastasin tähän oli, että itellä ei oo kyllä mitään gung-ho macfiiliksiä, mutta kun omistan macbookin niin harkitsisin applen tuotteita ihan siksi. Vois kuvitella että jouhevammin onnistuis kaikki. Mulle on ihan täysin toissijaista minkämerkkinen luuri mulla on, mutta mac tietokoneena on mulle ihan passeli valinta kun vihaan säätää kaikkea mahollista.

Oon funtsinu että ostaisin iiluurin ihan vaan siksi koska kotona on mac. Ois ehkä helpompi synkkailla ja yhteensopivuus ois bueno jne, ei tarvis softia asennella jne.. Mutta äh, melkein 500e iphonesta vs alle 300e defystä, joka vaikutti tosi varteenotettavalta vaihtoehdolta, tuntuu liian karkealta jaolta..
Varmasti tuolloin helppo olisi yhdistelmä.

Pinnistelee vielä hetken tosin, kohta luultavasti nurkan takana on edullisempi iPhone samaan aikaan uuden kalliimmaan iPhonen kanssa.

Varmasti tuolloin helppo olisi yhdistelmä.

...Wait...wut?

Pinnistelee vielä hetken tosin, kohta luultavasti nurkan takana on edullisempi iPhone samaan aikaan uuden kalliimmaan iPhonen kanssa.

Täytyy sanoa etten oo seurannu ollenkaan näitä markkinoita, mulla ei oo hajuakaan missä mennään. Muistan vaan että Ipadissä ei oo kaikissa 3gtä joka oli huono juttu. Sitäkään en varmaan ois tajunnu ite ajatella..

Oon nyt kahen vaiheilla. Samsung Galaxy S2 vs Iphone 4. Onko kenelläkään heittää nopeita pointtereita ennenkuin lähden kahlaamaan tätä thrediä ja netin syövereitä eri arvostelusivujen mielipiteiden perässä? :)

Oon nyt kahen vaiheilla. Samsung Galaxy S2 vs Iphone 4. Onko kenelläkään heittää nopeita pointtereita ennenkuin lähden kahlaamaan tätä thrediä ja netin syövereitä eri arvostelusivujen mielipiteiden perässä? :)

S2- tai ootat 2-4 viikkoon iphone 5sta..Toisaalta ei mitää hajua, mitä uutta iphone 5seen tulee..

Itellä vähän sama tilanne, htc(mikä?sensaatio, incredible?) tai s2?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom