Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Wanger
Tästä kyllä Hulkki repii perseensä, mutta ei se haittaa.
Originally posted by S225T
Mihin perustuu Hulkin Zyme-antipatia?
Originally posted by Hulkki
Ei antipatia, vaan toisella forumilla joku oli kysynyt 7 alakohdan kysymyksen miten saa kaiken Muscle Zymesta irti. Kyseinen kaveri oli muutenkin aika aloittelija joten minä ja treenikaveri hieman vittuiltiin siitä kuinka tietämättömät rinta/hauispellet pistävät kaikki rahansa eksoottisiin lisäravinteisiin, jotka "kasvattavat lihasmassaa 617 prosenttia ensimmäisen 2 viikon aikana miinuskaloreillakin," kuin menevät salille, kyykkäävät kunnes yrjöävät ja menevät kotiin syömään jotain ja nukkumaan.
Originally posted by t301
Ei saa otta herneitä
Originally posted by KR1M
Mitenkäs aloittelijan(3vko salia) kannattaa suhtautua noihin palautusjuomiin ja proteiineihin? Reenikaveri sano jo nyt et käy hakeen proteiinijauhetta ja jotain maltoo, ja kreatiinia koska oon niin laiha.
Originally posted by KR1M
Mitenkäs aloittelijan(3vko salia) kannattaa suhtautua noihin palautusjuomiin ja proteiineihin? Reenikaveri sano jo nyt et käy hakeen proteiinijauhetta ja jotain maltoo, ja kreatiinia koska oon niin laiha.