Mikä palautusjuomaproteiiniksi?

Loppuu kohta tuo Fast kolmoseni. Mistä tilalle yhtä hyvää ja sekoittuvaa samanhintaista proteiinia pk-seudulta? Vai mistä metsästän taas Fast kolmosta tarjouksesta...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
All Starsin Muscle Super on hyvää/halpaa,paremman makuista kuin Twinlabin ylikallis Triple Whey..
Niin ja sekoittuu hyvin.

Onks kaikki maut hyviä tai minkä makusta kannattaa ostaa? saaks mistään isompaa läjää kerralla kuin 750 g?

Fast Whey+ on tosi laadukasta ja Whey3 on kans ihan ok. Käsittääkseni toi fastin whey3 vastaa hyvin pitkälti tota twinlabin trible wheytä.

Sitä Whey 3:sta on tullut jo mutusteltua jo vähän yli vuoden, sitä ennen vedin gainereitä.
Ajattelin kyllä kokeilla kesällä Prolabin tuotteita.
Kellään kokemuksia???

Itse käytän muscle zyme:ä, mutta se on todella arvokasta, mutta jos tähän hommaan paneutuu niin sitä pätäkkää kuluu muutenkin paljon, joten ei säästellä.

Joten Muscle Zyme!!

Tästä kyllä Hulkki repii perseensä, mutta ei se haittaa. Ostan tätä myös maun takia.

Itse käytän palautusjuomana Pepti pro g-9000:sta sen tehon huomaa,kun vertaa kaikkeen muuhun mitä olen kokeillut ja tämä oli Amino drinkin kanssa ekoja palautusjuomia Suomessa. 9000:sta on kyllä "parannettu" vuosien kuluessa!!

Originally posted by Wanger
Tästä kyllä Hulkki repii perseensä, mutta ei se haittaa.

AAAARRRRGGGHHHHH!! AI SAAATTANA!!!! (Perseen repeämisääniä tähän taustalle ja kauheita tuskanhuutoja) ;)

Originally posted by S225T
Mihin perustuu Hulkin Zyme-antipatia?

Ei antipatia, vaan toisella forumilla joku oli kysynyt 7 alakohdan kysymyksen miten saa kaiken Muscle Zymesta irti. Kyseinen kaveri oli muutenkin aika aloittelija joten minä ja treenikaveri hieman vittuiltiin siitä kuinka tietämättömät rinta/hauispellet pistävät kaikki rahansa eksoottisiin lisäravinteisiin, jotka "kasvattavat lihasmassaa 617 prosenttia ensimmäisen 2 viikon aikana miinuskaloreillakin," kuin menevät salille, kyykkäävät kunnes yrjöävät ja menevät kotiin syömään jotain ja nukkumaan.

Onko sulla Hulkki jonkinlainen fetissi tota oksentamista kohtaa?
Aihe kun aihe niin sinä ehdotat oksentamista :p
Ei saa otta herneitä

Originally posted by Hulkki

Ei antipatia, vaan toisella forumilla joku oli kysynyt 7 alakohdan kysymyksen miten saa kaiken Muscle Zymesta irti. Kyseinen kaveri oli muutenkin aika aloittelija joten minä ja treenikaveri hieman vittuiltiin siitä kuinka tietämättömät rinta/hauispellet pistävät kaikki rahansa eksoottisiin lisäravinteisiin, jotka "kasvattavat lihasmassaa 617 prosenttia ensimmäisen 2 viikon aikana miinuskaloreillakin," kuin menevät salille, kyykkäävät kunnes yrjöävät ja menevät kotiin syömään jotain ja nukkumaan.

LOL nyt valkenee.

Ja nyt uskallan kai tunnustaa itsekin syöväni palautusjuomassa aina Zymeä tai Ion92:sta
;)

Originally posted by t301
Ei saa otta herneitä

Miksei? Herneet, varsinkin puoliraa'at, ovat todella mainio apu oksentaessa ja ne näyttävätkin niin mukavalta sen kaiken muun yrjön seassa kun eivät yleensä imeydy vaan näyttävät vihreiltä rusinoilta.

:D

aloittelija

Mitenkäs aloittelijan(3vko salia) kannattaa suhtautua noihin palautusjuomiin ja proteiineihin? Reenikaveri sano jo nyt et käy hakeen proteiinijauhetta ja jotain maltoo, ja kreatiinia koska oon niin laiha.

Re: aloittelija

Originally posted by KR1M
Mitenkäs aloittelijan(3vko salia) kannattaa suhtautua noihin palautusjuomiin ja proteiineihin? Reenikaveri sano jo nyt et käy hakeen proteiinijauhetta ja jotain maltoo, ja kreatiinia koska oon niin laiha.

Kyllähän ne pitää olla ravintoasiat kunnossa samalla lailla aloittelijoilla ku piteempääki treenanneilla, mutta yleensä vaa porukka keskittyy liikaa niihin proteiineihin yms. ja luulee että ne on jotain ihmeaineita. Kannattaa siis laittaa ruokavalio kuntoon heti alusta ja opetella syömään paljon. Ottaa noita protskuja yms sitten härpäkkeitä tukemaan sitä. Ja sitte vaan kovaa reeniä niin että :urjo: lentää.. ;)

Re: aloittelija

Originally posted by KR1M

Lisäravinteista oli muistaakseni tos FAQissa jotain juttua.. :david:

Kun nyt protskusta on vaihteeks puhe niin kysytääs, oon tässä porskuttanu vajaan pari vuotta heittämällä palautusjuomaan Nutriplus Best Whey heraa ja iltasin ottanu Nutriplus Soy Amino 92:sta kun on hidas imeytymään.

Ajattelin suorittaa pienen kokeilun että onko noista kalliimmista mihinkään, ja ostaa palautusjuomaa varten purkin MLO Muscle Zymeä, mutta minkäs sitten välipalaprotskuks valitsis, toi Bull's Basic Protein olis aika naseva mainostekstien perusteella ja halpa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom