Mikä palautusjuomaproteiiniksi?

Originally posted by turre101
Kun nyt protskusta on vaihteeks puhe niin kysytääs, oon tässä porskuttanu vajaan pari vuotta heittämällä palautusjuomaan Nutriplus Best Whey heraa ja iltasin ottanu Nutriplus Soy Amino 92:sta kun on hidas imeytymään.
Minkä makuista tuo Soy Amino 92 on? Mitä makuja sitä saa? Mitä itse olet ottanut? Maistuuko hyvältä vai pahalta? ;)

Hmm.. jos nuo ennen nukkumaanmenoa otettavat maitorahka/tonnikalta annokset alkaa tökkiä, niin sitten on pakko etsiä auttavaa kättä lisäravinteista. :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Away
Minkä makuista tuo Soy Amino 92 on? Mitä makuja sitä saa? Mitä itse olet ottanut? Maistuuko hyvältä vai pahalta? ;)

Hmm.. jos nuo ennen nukkumaanmenoa otettavat maitorahka/tonnikalta annokset alkaa tökkiä, niin sitten on pakko etsiä auttavaa kättä lisäravinteista. :evil:

Ömm... mulla tuo on ainakin ihan mautonta eli soijan makuista, ja parempi niin sillä siitä saa oikeen hyvän makusta kun sekottaa maitoon ja kaakaojauhetta perään. Mun mielestä valmismaut on yleensä pahoja, varsinki mansikat, banaanit ym. - yäk.

Hintaa tossa lähipuodissa tolla soijapussilla on 15.40 EUR eli ei kovin paha hinta.

Mä otan tota aina ennen nukkumaanmenoa, kun tossa itsessään ei hiilaria oo yhtään, ja on hitaasti imeytyvä. Maitoa laitan aina mukaan 1-2dl ja sitten loput vettä.

Uskaltaisko tuota soijaa edes miettiä, kun porukka puhuu täällä vähän väliä, ettei sitä saa kirveelläkään alas.

Meneekö se alas kuinka, ihan vain veteen sekoitettuna? Ilman maitoa ja kaakaojauhoa. :david:

Ehkä tuo Bull's:in basic:i olisi myös tarvittaessa hyvä iltapala.

Originally posted by Away
Uskaltaisko tuota soijaa edes miettiä, kun porukka puhuu täällä vähän väliä, ettei sitä saa kirveelläkään alas.

Meneekö se alas kuinka, ihan vain veteen sekoitettuna? Ilman maitoa ja kaakaojauhoa. :david:

2:1 perusheraa ja soijaa+ tarpeellinen määrä kaakaojauhoa niin ei maistu NIIN pahasti soija läpi, maistuu itseasiassa miellyttävältä. Kun tuosta suhteesta lähtee lisämään heran määrään niin maku vain paranee.

Mä taas tykkään että pelkkä hera on pahaa, maidossa, tai vedessä ilman maltoa tai kaakaojauhetta tms. vaikka mun hera itsessään on kaakaon makuista.

Soijan ominaismaku on aika vahva mutta ei se niin kovin paha ole, kun laittaa juuri tuota maitoa ja perään melkein saman verran vettä niin ei ainakaan tuo soija maistu soijalta alkuunkaan, maistuu lähinnä vaan laimealta seokselta mikä ei maistu kuin kaakaolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom