Tuolla olen itselleni soveltanut penkkiohjelman
http://www.joeskopec.com/five.html , olen nyt viikolla 6. Tuota Single Rep Max (SRM] = 55 ja minimum increment value = 5.
Maanantai (jalat):
Kyykky 12, 10, 8 - Nuo toistot teen tuon penkkiohjelman 1, 3, 5 väliköillä.
Pohkeet - Laitan jonkun laudan, tms. kannan jonka päälle aina nousen jaloilla samoilla painoilla kuin kyykyssä ja 25, 20, 15 toistoilla.
--------------------------------------------------------------------------------
Keskiviikko (rinta ,olkapäät, ojentajat) :
Penkkipunnerrus - Eli tuo penkkiohjelma
Pystypunnerrus tangolla 10, 8, 6 - 17kg tangossa
Vipunostot 5, 5, 5 - 4,5kg painoilla
Kapea Penkki - 10, 8, 6 - Tuon penkkihjelman kolmen ensimmäisen välikön mukaan.
--------------------------------------------------------------------------------
Perjantai (selkä ja hauis) :
Suorinjaloin maastanosto - 10, 8, 6 ja tuon penkkiohjelman mukaan. Eli olen laittanut 90kh ykköseksi ja vitosen siihen alempaan lokeroon. Ja 1,3,5 väliköiden mukaan.
Toivottavasti joku sai selvää
-----------------------------------------------------------------------------------
Ruokailu
Tuon ohjelman mukaan olen aina syönyt runsaasti yli normaalikulutuksen (+liikunnan kanssa kulutuksen) kaksi viikkoa ja yhden viikon syönyt alle.
Yleensä ruokailuni on tyyliin:
Aamupala:
Kellogs Korn Flakes lautasellinen
Kaksi ruisleipää juuston ja voin kanssa (totkai)
Kahvia...
Välipala:
Kaksi ruisleipää, raejuustoa ja jotain juotavaa.
Päivällinen
Kotiruokaa.
Välipala:
Kaksi ruisleipää, raejuustoa ja jotain juotavaa.
Iltapala:
Kaksi ruisleipää, raejuustoa, hedelmiä tms.
Myös treenien päätteeksi otan proteiinijuomaksi Fastin 85 heraa 1dl. (= 30g proteiineja)
tarkoitus oli myös tästä lähtien ruveta ottamaan joka ilta.
Muta myös myönnän, että olen ollu aina joku päivä laiska eikä ole tullut syötyä ihan tuon mukaan. Yritän/PAIKKAAN paikata tämän aukon.
-----------------------------------------------------------------------------------
Lisäksi harrastan hapkidoa, tiistaisin ja perjantaisin illalla treenit. Yhteikesto = 3h.
Olen 15v, eli olen kyllä "kehitysvaiheessa". En juo enkä polta. Myös herään joka aamu klo 10 väkisin. Niin ja tuohon painoon tuli mieleen, että on kyllä enemmän nousuu paino. Tammikuussa painoin varmaan noin 59. Toukukuussa 62 (nostin silloin 52kg). Eli toisaalta kesän aikan on tullut enemmän painoa.
Edit: Olen alkuperäisesti tuota ohjelmaa soveltanut *********in ohjelmaan. Tehnyt sen vain itselleni sopivammaksi, koska ne käy salilla niin kaiken mahdollisen muutaanut penkillä/tangolla/painoilla suoritettavaksi.