Mikä on on hyvä rasvanpolttolisäravinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Celtic
  • Aloitettu Aloitettu
Treenaan salilla 3-4 kertaa viikossa. Tavoitteena on kasvattaa lihasta ja samalla poistaa rasvaa, erityisesti keskivartalon seudulta. Teen pari kertaa viikossa erinäisiä Cardio treenejä (lenkkeilyä, pyöräily). Mutta nyt olen aatellut ottaa kaiken rinnalle jonkun rasvanpoltto lisäravinteen. Olen itse katsellut Leaderin valmistamaa 2001 C4 System ja Twinlabin Diet Fuel ravinteita.

Osaako joku sanoa onko näistä hyötyä? Itse olen 166cm/72kg kaveri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noista jotain hyötyä. Sillä monasti nuop sisältävät kofeiinia(en jaksa ottaa selvää onko mainitsemissasi) joka poistaa nesteitä. Ja yleensä nämä tuotteet nostavat hikeäkin pintaan treeneissä helpommin. Joten kaloreita pitäis kai jonkun verran palaa. Mutta itse on ko. tuotteita ostaisi, pelkkä aerobinen ja ravinto riittää kohdallani mikäli aion rasvaa polttaa joskus.

C4 on mielestäni huuhaata, pakkikselta löytyis tommone lean stack joka ajaa asian paremmin :)

C4 on mielestäni huuhaata, pakkikselta löytyis tommone lean stack joka ajaa asian paremmin :)

No kyllä tuo C4 on omien kokemusten perusteella ihan yhtä pätevää kuin lean stack ellei parempaakin. Kallistahan se on kuin fan (kuten noi kaikki ko. putiikista löytyvät ihmeaineet) mutta mitäs siitä niin kauan kuin rahalla selviää.

Treenaan salilla 3-4 kertaa viikossa. Tavoitteena on kasvattaa lihasta ja samalla poistaa rasvaa, erityisesti keskivartalon seudulta. Teen pari kertaa viikossa erinäisiä Cardio treenejä (lenkkeilyä, pyöräily). Mutta nyt olen aatellut ottaa kaiken rinnalle jonkun rasvanpoltto lisäravinteen. Olen itse katsellut Leaderin valmistamaa 2001 C4 System ja Twinlabin Diet Fuel ravinteita.

Osaako joku sanoa onko näistä hyötyä? Itse olen 166cm/72kg kaveri.

Ensinnäkin, suosittelisin lueskelemaan pakkista aktiivisesti ja hamuamaan tietoa jo vastaavista threadeista. Toiseksi, lihaksen kasvatus ja rasvan poltto ei käytännössä ole mahdollista samanaikaisesti johtuen siitä, että lihasten kasvatukseen vaaditaan energiaa, kun taas rasvanpolttoon energiavajetta.

Tuohon tietoon tulet törmäämään monasti lueskelemalla vanhoja keskusteluja.
Ja mitä noihin rasvanpolttovalmisteisiin tulee, niin ennemmin suosittelisin ostamaan samalla rahalla vaikka heraproteiinia, vitamiineja tai kreatiinia.

Mutta tsemiä dietille anyhow :thumbs:

Osaako joku sanoa onko näistä hyötyä?

Ensinnäkin rasva palaa tasaisesti joka paikasta, mutta keskivartalo on se mistä se viimeisimmäksi lähtee. Toiseksi niin kuin useaan otteeseen on sanottu, että joko kasvetaan tai dietataan, molemmat ei onnistu. Jos syöt yli kulutuksen voit kasvaa mutta et laihtua. Yksinkertaista. Kolmanneksi vedät dieetin ja otat rasvanpolttajat heti käyttöön, et saa niistä hyötyä sitten myöhemmin kun kalorit ovat alhaalla ja teet aerobista jo 10-15 viikossa. Neljänneksi kaiken perusta on oikeanlainen ruokavalio, tässä postissasi et ole maininnut mitään miten syöt yms.

Minun ehdotus on, että syöt "puhdasta" bodyruokaa ja paljon, treenat sika kovaa ja polttelet sitä rasvaa sitten myöhemmin... niin ja unohdat ne "imenapit'" ja säästät rahasi vaikka kunnon palautusjuomaan ;)

Twinlabin Diet Fuel tai Ripped Fuel termogeeni / suoritustehonlisääjä antaa ainakin itselle mukavasti lisä virtaa treeneihin. Syke nousee ja varsinkin treenatessa huomaa lisääntyneen hikoilun, joten varmaan jonkinlaisia muutoksia rasva-aineenvaihdunnassakin tapahtuu... :thumbs:

Jotkuthan puhuvat myös "maagisesta" vihreän teen juonnista. Siinähän on sitä ECGG:tä vai mitä lie ja se on kait hyvä juttu. Näin siis dietillä

Ensinnäkin rasva palaa tasaisesti joka paikasta, mutta keskivartalo on se mistä se viimeisimmäksi lähtee.

Enemmän päinvastoin. Vatsan kohdalla oleva "sisäinen" eli sisäelimien välissä oleva rasva lähtee nopeimmin. Tavallinen pinnalla oleva rasva lähtee tasaisesti eripuolilta kehoa.

Varsinkin jos on aloittelija niin rasvaa katoaa ja lihasta tulee helposti.

Jos syö suunilleen sen minkä kuluttaa ja reenaa kovaa ni rasvaa palaa hitaasti ja lihaksia tulee enemmän. Ei se kehitys ehkä maksimaalista ole, mutta kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom