Mikä on jo liikaa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siis asiahan on niin että mulla on maanantain puntti,tiistain,perjantain ja lauantaina normi kahdentunnin fudisharkat.. mut sit pitäis kumminkin lisää käydä salilla ja lenkkikin johonkin väliin änkee. Mut mitä ehdotuksia 1 vai kaksi jakoinen ohjelma salille? lenkki ja sali samalle päivälle. tai aamulla salille ja illalla treeneihin? Mites nää olis nyt järkevintä sovittaa yhteen? vapaa päiviä kuminkin varmaan tarvitaan?
niin ja mitä lisä ravinteita suositellaan? ei siitä massan lisästäkään haittaa oo

siis tiivistettynä:
Ma:joukkue puntti
Ti:pallo treenit
Ke:vapaa
to:vapaa
Pe:treenit
la:treenit

ohjelmaan pitäisi saada 1 tai 2 salia lisää ja lenkki.

Missä sunnuntai on?

tuo ekstra lenkki nyt tuntuu vähän turhalta minusta. Juokse vähän enemmän siellä harkoissa ;)

Ma: joukkoe puntti
Ti: pallotreenit
Ke: Puntti
To:vapaa
Pe: treenit
La: puntti ja treenit
Su: vapaat

1 tai 2 jakosta suosittelisin, niin ei menisi harkat vituisk jumituksen takia.

minkäslainen toi joukkuepuntti on? saatteko tehä ihan vapaasti siellä mitä haluatte vaiko vedätte jollain ennaltamäärätyllä ohjelmalla?

6 tuntia futista viikossa ja meinaat lenkille jossain välissä??

entisenä futarina (4 vuotta aktiivikautta aikanaan) ihmettelen moista lenkkeilyä.

rauhoitu.

sunnuntai on vapaa.

Siin joukkuuen puntis on vatsat/selät..etu/takareidet.. askelkyykky ja jalkaprässi.. penkki ja ylätalja..

ja tuosta lenkistä.. se on vähän niinkuin "pakollinen" tai niin on määrätty/kehotettu..

no siis itse suosittelisin, et jättäsit ton lenkin ihan suosiolla pois.. polje vaik salilla sit vähän kuntopyörää, niin saat omatuntos kuntoon. ;)

Ma:joukkue puntti
Ti:pallo treenit
Ke:Sali
to:vapaa
Pe:treenit
la:treenit ja Sali

Noin voit vaik ihan hyvin vetää.. ja sit jollain 1-jakosella ohjelmalla..

Noit 1-jakosia sit on pakkis pullollaan, et etit jonkun mieluisan ja rupeet sitä toteuttaa..

Tää aika on yleensä jalkapallossa peruskunnon hakemista eli lenkkiä ja punttia että jaksaa sitten vetää vuoden vaihteen jälkeen kovia treenejä. Ihmettelen tota teijän treenien määrää tähän aikaan vuodesta.

Ja Sitten muutama kyssäri: Missä vaiheessa teillä on taukoo? Millä mallilla sun kuntos yleensäkkin on? Piip-testiä vetäny vähään aikaan? Kuinka tosissaan oot futiksen kanssa?

Fudiksen kans oon mä sellain ihan tosissani.. hypsin edariin olis tarkotus vuodenpäästä tai kahen.. meil oli tauko tos just.. reilu 1,5kk oli taukoa enkä tehny yhtään mitään sinä aikana kun olin vähän kipeeki. kunto on vähän lasku suunnas ollu mut tos 12.8 piip testissä meni 11 vai oliko 12 ja coopperis emni 3050.
et niinku 1 jakonen ois parempi kun 2 jakonen? et kaks kertaa viikos koko kroppa eikä kunnol yhtä kertaa eli kaks jakosel?

Fudiksen kans oon mä sellain ihan tosissani.. hypsin edariin olis tarkotus vuodenpäästä tai kahen.. meil oli tauko tos just.. reilu 1,5kk oli taukoa enkä tehny yhtään mitään sinä aikana kun olin vähän kipeeki. kunto on vähän lasku suunnas ollu mut tos 12.8 piip testissä meni 11 vai oliko 12 ja coopperis emni 3050.
et niinku 1 jakonen ois parempi kun 2 jakonen? et kaks kertaa viikos koko kroppa eikä kunnol yhtä kertaa eli kaks jakosel?

Tee yksijakoinen treeniohjelma, joka sisältää pelkästään perusliikkeitä. Rinnallevetoa, kyykkyä, yms. peruskamaa. Näitä treenaat siten, ettet tee liikkeitä loppuun asti, vaan siten että nostonopeus ja tekniikka säilyy hyvänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom