Mikä olisi halvin kännykkäliittymä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu
Saapas sanoi:
Voisko joku kiltti ihminen suositella mulle halpaa liittymää, kun tekstaan noin 100-200 tekstaria ja puhun 100-200 min kuukaudessa?
Nyt mulla on Zeroforty ja laskut on noin 30€ kuussa.
Noita liittymiä on tullut niin tuhansia,että ei millään pysy enää perässä. Pitäis olla kokonaisvaltaisesti puhelut ja tekstarit halpoja.

Matkapuhelininfo.com foorumilta poimin tälläisen vertailun:
300 min + 200 sms

Kolumbus P1 + 200 sms 29,84 €
Cubio GSM 25-Pack 41,90 €
Globetel Vakio 43,90 €
Cubio Save 44,00 €
Tele Finland Perus 44,19 €
ACN Helppo SMS 45,59 €
Tele Finland Pulina 46,00 €
Kolumbus K4 46,00 €
Tele Finland Piljetti 46,00 €
Saunalahti Tasahalpa 46,00 €
Kolumbus T1 46,65 €
Saunalahti Tekstari 47,70 €
Saunalahti Simppeli 47,94 €
Kolumbus K5 47,94 €

Edit1:
http://gsm.segetech.com/ tuolta löytyy aika pätevä laskuri

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ole paskapuhetta ollenkaan että vanhat asiakkaat maksavat uusien liittymätarjoukset. Firman viimekuun lasku näyttää tältä: Sonera company 140e/kk. Sama lasku olisi tullut esimerkiksi Tele finland pulinalla, Kolumbus k1:llä, Dna-Onnilla tai Saunalahden ykkösellä 53e suuruisena. Lisäksi uuden liittymän avaaja saa 100e puheaikaa, joka hyvitetään 5e/kk.

Lopputuloksena.. Seuraavat kaksi vuotta laskut tulevat olemaan entisen 140e sijaan hieman päälle 20e/kk, sen jälkeen hieman nousee kun puheaika loppuu.

Tämän edun muiden hyväksi tekee siis Soneran 8e/kk/liittymä "perusmaksu". Hintavertailu siis verollisista hinnoista. Ja jos joku sanoo Soneran eduksi asiakaspalvelun, olen siitä toista mieltä.

Miksei kukaan ole maininnut DNA:n Onni-liittymää? Kuukausimaksu 0,69 €, puhelut ja tekstarit 0,069 €. Helvetin tyytyväinen olen, kun vaihdoin Elisan pois. Onni rokkaa! :rock:

nevahood sanoi:
Eipä ole paskapuhetta ollenkaan että vanhat asiakkaat maksavat uusien liittymätarjoukset. Firman viimekuun lasku näyttää tältä: Sonera company 140e/kk. Sama lasku olisi tullut esimerkiksi Tele finland pulinalla, Kolumbus k1:llä, Dna-Onnilla tai Saunalahden ykkösellä 53e suuruisena. Lisäksi uuden liittymän avaaja saa 100e puheaikaa, joka hyvitetään 5e/kk.

Lopputuloksena.. Seuraavat kaksi vuotta laskut tulevat olemaan entisen 140e sijaan hieman päälle 20e/kk, sen jälkeen hieman nousee kun puheaika loppuu.

Tämän edun muiden hyväksi tekee siis Soneran 8e/kk/liittymä "perusmaksu". Hintavertailu siis verollisista hinnoista. Ja jos joku sanoo Soneran eduksi asiakaspalvelun, olen siitä toista mieltä.

Miksi ihmiset :david: yleensäkkään pitävät vielä joitakin Soneran tai Elisan liittymiä? Huomattavasti kalliimpia kuin muut. Joo saat plussaa ja bonusta puheluilla, mutta puhelut lähes tuplasti kalliimpia.

Kuningasankka sanoi:
Miksei kukaan ole maininnut DNA:n Onni-liittymää? Kuukausimaksu 0,69 €, puhelut ja tekstarit 0,069 €. Helvetin tyytyväinen olen, kun vaihdoin Elisan pois. Onni rokkaa! :rock:

Sama liittymä mullakin, tosin muillakin operaattoreilla on samat hinnat käytössä.

J@rno sanoi:
Miksi ihmiset :david: yleensäkkään pitävät vielä joitakin Soneran tai Elisan liittymiä? Huomattavasti kalliimpia kuin muut. Joo saat plussaa ja bonusta puheluilla, mutta puhelut lähes tuplasti kalliimpia.

.
Jotku tykkäävät myös hyvästä palvelusta, soneralla ainakin on hyvä asiakaspalvelu ja onhan se luotettava puljukin, itselläni on saunalahti. eikö dna:lla oo nyt joku liittymä mihin kuuluu 50 tekastaria ja 500min puheaikaa 19,90e/kk se on vissiin jo aika halpa. Mulle toisaalta sama mitä ne maksaa kun aina on alle 25e laskuja.

www.vertaa.fi, sinne kun syöttää haluamansa luvut ni saa oikein pätevän vertaiutaulukon, monessa muussakin asiassa kuin vain kännykkäliittymissä.

Mun ääneni menee Saunikselle, jonka asiakas oonkin ollut melkein alusta asti...

Joo ite tilasin tuon Dna:n ilonan ( 500 min ja 50 tekstaria 19,90 kk), saunalahdella ja elisalla on myös tuon tapaset liittymät. Taitaa olla melkein niitä halvimpia nuo, katotaampa miten alkaa toimiin, entiset laskut oli 60e melkein järestään ja sitten se oli sitä "itkua ja hampaitten kiristystä"

Mulla on Tele2 prepaid. Taas oli heiltä hyvä tarjous, kun tuplasivat ladatun puheajan. Tää on hyvä liittymä jos ei niin hirveesti tule puhelinta käytettyä. Eli passeli mulle.

Meitsikin tilasi tuon DNA-Ilonan, perjantaina pitäisi liittymän aueta :)

Entäs tuo Kolumbus, onko kokemuksia miten hommat pelaa?

-K1 -liittymä 0,66 e/kk perusmaksu ja kaikki puhelut ja tekstarit 0,069e/min + 1ooe puheaikaa.
-P1 -liittymä 500min/kk puheaikaa 17,90e/kk. Eli vielä halvempi kuin tuo Ilona :)

tapio sanoi:
Kuulostaa hyvältä toi kuukausimaksuttomuus.
Onko täällä kellään muuten pihejä kavereita jotka soittaa yhden hälytyssoiton, jotta sä soittaisit takasin ja lasku sulle..
Vittumainen tapa
Hyvä kosto on soittaa, ja kun puhelin hälyttää 1 tai 2 kertaa, sulkea luuri.
Toinen juoksee puhelimeen. :hyper:
Niin mä oon 31v.

jooh, mulla pari kaveria jotka tekee noin, et yksi häläri tulee ja sit sais ite olla soittamassa takaisin. vittu mitä vitutusta aiheuttaa :curs: jos asiaa on, ni voi ite soittaa, kun tietää kuitenki ettei mulla ole omaan piikkiin varaa kuunnella kaverin lapsellista lässytystä siitä kun pikkusisko ei anna katsoa telkkaria. ja joo, kaveri 21v et elämän on hankkinut. yleensä laitan viestin, että yrititkö soittaa. mä en lähde soittamaan takaisin. asia on erikseen jos on esim. töissä että voi firman piikkiin soittaa. :D

mut aiheesta.. mulla kolumbuksen k1 liittymä ja halpa on. suosittelen. kuuluvuus hyvä ja laskut tulee ajallaan. ei ongelmia ole ollut.

Minulla on rätinälinjan lähinnä sen takia, koska soitetlen lähinnä tyttikselleni ja välillämme on puhelut sekä sekstarit 2snt min/kpl. Ei paska.

Muuten olis joku acn sovellus tms. Eihän tietääkseni acn:illä enää onnistu noi soitonsiirto leikit? Kun itse heräsin tuon acn:n ylivoimaan, niin he olivat jo muuttamassa tapojaan ja tilalle tuli jotkut pelle liittymät. Miten asia on nykyään?

123jippo sanoi:
Entäs tuo Kolumbus, onko kokemuksia miten hommat pelaa?

-K1 -liittymä 0,66 e/kk perusmaksu ja kaikki puhelut ja tekstarit 0,069e/min + 1ooe puheaikaa.
-P1 -liittymä 500min/kk puheaikaa 17,90e/kk. Eli vielä halvempi kuin tuo Ilona :)

Ilonassa on mukana 50 viestiä, ja P1:seen ne ei kuulu. Siihenkin saa kyllä tekstari paketin 50kpl 1,95€. Eli Yhtä halpoja ovat.

J@rno sanoi:
Ilonassa on mukana 50 viestiä, ja P1:seen ne ei kuulu. Siihenkin saa kyllä tekstari paketin 50kpl 1,95€. Eli Yhtä halpoja ovat.
Itsellä oli aikoinaan DNA koska oli kaikista halvin. Alkoi vain hatuttamaan kun ei Helsingin keskustassa kuulunut. Tuo ilona houkuttelis, että jos joku tietää onko tuo kuuluvuus korjattu. Siis ei kuulunut yliopiston rakennuksissa ja keskustan salilla. Oli kyllä ihme homma kun muilla liittymillä oli täydet pylväät ja Dna ei kuuluvuutta ollenkaan.

J@rno sanoi:

Mä olen tähän mennessä lähettänyt tekstareita 1kpl. Oli kirjottaminen niin vaikeeta näillä nakeilla että sai jäädä viimmeseksi :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom