Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia saunalahden kanssa. Vaihdoin dna:sta saunikseen ja laskut pieneni reilusti!! Nykyään laskut on siinä 18-20 euron paikkeilla. Viestejä kuukaudessa tulee laitettua reilu 700, puheluita vähemmän. Jos asiakaspalveluun on ollut asiaa niin sinne on päässyt ihan jopa 5 minuutissa. Pidän tuota todella lyhyenä aikana verrattuna siihen mitä aikanaan odotin dna:lle. Sauniksen tivkor ollut nyt useamman kuukauden ja homma on bueno. Ei tartte pelätä isoja laskuja.
Tilasin tämän netin kautta viikko sitten. SIM-kortti tuli kolmen päivän päästä postissa. Numeronsiirto astuu voimaan muutaman päivän päästä ja otan samalla sitten liittymän käyttöön. Tuo elokuun loppuun asti -tarjous rokkaa kohtuullisesti!
Juuri näin se meni minullakin kun tossa reilu kuukausi sitten vaihdoin. Ja oli todella iloinen yllätys et ne ilmaiset puhelut jatkuu elokuun loppuun. Vaihdettiin porukoitten kanssa kaikki liittymät kerralla kun ne asuu Porissa ja niidenkaa ja sisaruksienkaa tulee nyt eniten soiteltua, nyt voi puhuu rauhassa kun kaikilla on sitä ilmasta soitteluaikaa. Eikä ne kalliita oo ne hinnat muihinkaan liitymiin.
Halpaa ja hyvää ei ole olemassa... tämä on jo nähty näissä liittymisssä. Jos on halpaa soittaa niin joku muu kuten laskutus/muu palvelu kusee. Jos taas palvelut jne. pelaa niin hieman kalliimpaa on soittaa.
Mahtaisiko kukaan tietää löytyykö netistä taulukkoa jossa olisi vertailtu eri kännykkäliittymien kustannuksia. Joskus olen sellaisen nähnyt, mutta nyt en löytänyt. Tai jos joku osaa suoraan sanoa mikä liittymä on halvin jossa on samanhintaiset puhelut kaikkiin liittymiin.
Mulla on ACN ollu nyt noin 4 kuukautta ja oon puhunu intin aikana 45h, nyt tuli eka lasku 40€ josta 20 oli kuukausimaksuja.. Ei paha. Mut joillakin ollu ongelmia laskutuksen kanssa, koitettu ottaa liikaa.
Annan ääneni ACN:lle
Mä vaihdoin just saunalahden gsm-plussan johonkin niiden toiseen, minkä nimeä en nyt kyllä muista. Siinä oli muistaakseni 6,90 kuukausimaksu ja tekstarit ja puhelut molemmat 0,79. Mä tekstaan niin vähän, että hyödyn tollasesta, missä on vähän korkeempi kuukausimaksu ja halvat puhelut.
Meitsi lähetti viikon aikana sen 700 tekstaria(johtui siitä kun hankin uuden luurin), pitää olla loppu kuukausi hiljaiseloa ettei pamahda yli sen tuhannen :D Itselläni on kanssa zerofortyn liittymä mikä on minulle juuri sopiva kun saa tekstareita lähetellä, tuohon saa myös tilattua soneralta lisäpalveluita, itse otin juuri Active Datan mikä sisältää 20Mt tiedonsiirtoa kk/10E
Voisko joku kiltti ihminen suositella mulle halpaa liittymää, kun tekstaan noin 100-200 tekstaria ja puhun 100-200 min kuukaudessa?
Nyt mulla on Zeroforty ja laskut on noin 30€ kuussa.
Noita liittymiä on tullut niin tuhansia,että ei millään pysy enää perässä. Pitäis olla kokonaisvaltaisesti puhelut ja tekstarit halpoja.
Voisko joku kiltti ihminen suositella mulle halpaa liittymää, kun tekstaan noin 100-200 tekstaria ja puhun 100-200 min kuukaudessa?
Nyt mulla on Zeroforty ja laskut on noin 30? kuussa.
Noita liittymiä on tullut niin tuhansia,että ei millään pysy enää perässä. Pitäis olla kokonaisvaltaisesti puhelut ja tekstarit halpoja.
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia saunalahden kanssa. Vaihdoin dna:sta saunikseen ja laskut pieneni reilusti!! Nykyään laskut on siinä 18-20 euron paikkeilla. Viestejä kuukaudessa tulee laitettua reilu 700, puheluita vähemmän. Jos asiakaspalveluun on ollut asiaa niin sinne on päässyt ihan jopa 5 minuutissa. Pidän tuota todella lyhyenä aikana verrattuna siihen mitä aikanaan odotin dna:lle. Sauniksen tivkor ollut nyt useamman kuukauden ja homma on bueno. Ei tartte pelätä isoja laskuja.
No kun on muutama muija jolle tarvii lähetellä sitä sun tätä pitkin päivää...
Ja kaveripiiri on laaja. Pikkuveljetkin kutsutaan huoneeseen tekstarilla, ei jaksa huutaa
Edit: unohdin kiittää hardea hyvästä vinkistä, pitää käydä katsomassa miltä nuo näyttää.