Mikä olisi halvin kännykkäliittymä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

lej

Mahtaisiko kukaan tietää löytyykö netistä taulukkoa jossa olisi vertailtu eri kännykkäliittymien kustannuksia. Joskus olen sellaisen nähnyt, mutta nyt en löytänyt. Tai jos joku osaa suoraan sanoa mikä liittymä on halvin jossa on samanhintaiset puhelut kaikkiin liittymiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hesari on vissiin lopettanut liittymävertailunsa tarjoamisen monimutkaisten hinnoitteluiden takia. Taitaa saunalahti rokata ainakin tasahintapuolella. Itsellä 10,5c/min kaikkiin liittymiin.

Weeboomi sanoi:
Hesari on vissiin lopettanut liittymävertailunsa tarjoamisen monimutkaisten hinnoitteluiden takia. Taitaa saunalahti rokata ainakin tasahintapuolella. Itsellä 10,5c/min kaikkiin liittymiin.

Saunalahti tosiaan vaikuttaa hyvältä tällä hetkellä... Ajattelin siirtyä siihen kun surinalta loppuu bonus-rahat.

Zerofortyssä 1000 tekstaria ilmasta ja puhelut kaikkiin 13 senttiä minuutti.
Kuukausimaksu 10€. Laskekaa nyt siitä montako txt:tä pitää lähettää, että tulee halvemmaks. Soneran perusmaksu on kai 6€, joten yli kolme txt:tä päivässä ja voitolla ollaan.

Liityin hiljakkoin NWI:n joka on Soneran toiseksi suurin asiakas.Mulla on tasaliittymä (13snt/min kaikkiin).Toi vaihtoehto kannatti mulla ,koska laskut ovat olleet alta 30 €.
Jahka noita liittymiä alkaa suurimmalla osalla kavereista olla,vaihdan liittymätyypin toiseen jossa NWI:stä NWI:n puheluminuutti maksaa alle 4snt/min.
Perusmaksut samaa luokkaa kuin sonerallakin.
NWI:n nimi on vaihtumassa Osumaksi parhaillaan.

Itselläni Saunalahden saunalahtelainen-niminen liittymä, jossa operaattorinsisäiset puhelut ovat ilmaisia ainakin elokuun loppuun saakka. Hyvä vaihtoehto jos monella kaverilla on Saunalahti. Täällä lisää siitä: http://saunalahti.fi/gsm/gsmsaunalahtelainen.php.

Pitänee munkin ostaa kännykkä, tällä hetkellä on lankapuhelin ainoastaan.
Tavallaan hyvä, kun ei puhelin soi kaiken aikaa.
Esim töistä soitetaan niin joskus en halua olla tavoitettavissa, nyt se onnistuu.
Huono siinä on se, että kun soittaa kännykkään se ei ole kovin halpaa, ja ainakin mun kavereilla/tutuilla on melkein kaikilla pelkkä kännykkä.
Mä hukkasin viimeisen kännykkäni oiskohan 5 vuotta sitten, pari viikkoa oli orpo olo, mutta en ole kaivannut sen jälkeen.
Tuo zeroforty kuulostaa melkosen hyvältä, toinen mitä kaverit kehuu saunalahtea.
BTW mä olen varmaan ainoa täällä jolla ei ole kännykkää.

Perus saunalahtiliittymä on kuukausimaksuton. On mulle aikas kätevä kun soitot ovat aina alle 10?

Kuulostaa hyvältä toi kuukausimaksuttomuus.
Onko täällä kellään muuten pihejä kavereita jotka soittaa yhden hälytyssoiton, jotta sä soittaisit takasin ja lasku sulle..
Vittumainen tapa
Hyvä kosto on soittaa, ja kun puhelin hälyttää 1 tai 2 kertaa, sulkea luuri.
Toinen juoksee puhelimeen. :hyper:
Niin mä oon 31v.

Hinnan puolesta antaisin ääneni Saunalahdelle, mutta jos tulee jotain ongelmia liittymän kanssa niin tuskin millään operaattorilla on huonommin toimivaa asiakaspalvelua! En jaksa tapauksia alkaa tarkemmin selvittämään. Kaksi kertaa kuitenkin on liittymän toimivuuden kanssa ollut ongelmia ja näissä tapauksissa asiakaspalvelu on mokaillut lahjakkaasti monia kertoja ennen kuin on asiat saatu toimimaan! Ja yhdellä kaverilla on aivan samanlaisia kokemuksia samasta asiasta.

zii sanoi:
Itselläni Saunalahden saunalahtelainen-niminen liittymä, jossa operaattorinsisäiset puhelut ovat ilmaisia ainakin elokuun loppuun saakka. Hyvä vaihtoehto jos monella kaverilla on Saunalahti. Täällä lisää siitä: http://saunalahti.fi/gsm/gsmsaunalahtelainen.php.
Tilasin tämän netin kautta viikko sitten. SIM-kortti tuli kolmen päivän päästä postissa. Numeronsiirto astuu voimaan muutaman päivän päästä ja otan samalla sitten liittymän käyttöön. Tuo elokuun loppuun asti -tarjous rokkaa kohtuullisesti! :worship:

zii sanoi:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=595&posting=22000000002803508

Tuon linkin takaa löytyvän keskustelun mukaan ACN-liittymällä voi tehdä soitonsiirtokikkailun ja soittaa kaikki puhelut ilmaiseksi. Toimisikohan sama myös tässä Saunalahtelaisessa? Oma vaivansahan siinä on alkaa aina soitonsiirtoja tekemään, mutta jos tiedät, että olet tekemässä parin tunnin puhelun, saattaa maksaa vaivan...

AT79 sanoi:
Hinnan puolesta antaisin ääneni Saunalahdelle, mutta jos tulee jotain ongelmia liittymän kanssa niin tuskin millään operaattorilla on huonommin toimivaa asiakaspalvelua! En jaksa tapauksia alkaa tarkemmin selvittämään. Kaksi kertaa kuitenkin on liittymän toimivuuden kanssa ollut ongelmia ja näissä tapauksissa asiakaspalvelu on mokaillut lahjakkaasti monia kertoja ennen kuin on asiat saatu toimimaan! Ja yhdellä kaverilla on aivan samanlaisia kokemuksia samasta asiasta.

Oletko kuullut että jollakin operaattorilla asiakaspalvelu joskus toimisi??

Stu sanoi:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=595&posting=22000000002803508

Tuon linkin takaa löytyvän keskustelun mukaan ACN-liittymällä voi tehdä soitonsiirtokikkailun ja soittaa kaikki puhelut ilmaiseksi. Toimisikohan sama myös tässä Saunalahtelaisessa? Oma vaivansahan siinä on alkaa aina soitonsiirtoja tekemään, mutta jos tiedät, että olet tekemässä parin tunnin puhelun, saattaa maksaa vaivan...
Onko ACN:llä muka ilmainen soitonsiirto?

No kyllähän se periaatteessa onnistuu saunalahdella, maksuton soitonsiirto löytyy. Itsekkin joskus käytin, mutta nykyään turhaa.

Halpaa ja hyvää ei ole olemassa... tämä on jo nähty näissä liittymisssä. Jos on halpaa soittaa niin joku muu kuten laskutus/muu palvelu kusee. Jos taas palvelut jne. pelaa niin hieman kalliimpaa on soittaa.

Pari päivää sitten tuli netissä vaihdettua pitkään ollut DNA:n liittymä Kolumbukseen. Vielä vaan pitäis se n. viikko odotella siirtoa. Huvikseni kun laskin, niin eipä siinä merkittävää hintaeroa tule, kun DNA:lla suurin osa puheluista meni vielä edullisiin lähipiirin numeroihin. Mutta kun puhelut on ilmasia Kolumbuksen liittymien välillä 31.5. asti, niin ehkäpä tuosta tulee jotain hyötyä.

Sinänsä DNA:ssa mulla ei oo juuri mitään valittamista. Asiakaspalveluun ei oo juurikaan tarvinnut soitella, joten senkään pitkät odotusajat (kuulemma) ei oo haitannu. Joskus on ehkä verkko ollut vähissä sellasissa paikoissa kaupungilla, missä luulis kuuluvuuden olevan hyvä, mutta voihan noita ongelmia olla millä verkolla hyvänsä.

Mulla on radiolinjan aina tekstari-liittymä. Mulle vallan loistava, kun viestejä lähtee 10-40 päivästä riippuen... Puheluista mulle ei laskua paria kymppiä enempää usein tuu. Puhelut muutenkin aina aika lyhyitä. Tolla säästää paljon, kun saa laittaa 1000 viestiä kympillä. Normaalisti tolla rahalla sais alle sata viestiä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom