Mikä loaderi paras?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _mecca_
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Olen ostamassa loaderia mutta haluaisin kuulla mikä on parasta/tehokkainta.
Eli harkinassa ois nyt nämä:

Fast Carbo 1 16,00 €
Vitargo Carboloader 16,70 €

Saa ehdottaa parempia jos on tietoa ja kokemusta tai sitten ei. :D

en ole sitten kuullut search-toiminnosta jos joku kysyy... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisäksi jos kertoisitte että mitä noista loadereista edes loppujenlopuksi hyötyy...
halvimmalla pääsee tässäkin tapauksessa sillä että sekottaa itte omat louderinsa!
Heitettäköön nyt vertailun nimissä kehiin myös:

BULL'S Training Loader, jota 1,5 kg maksaa 36 enkeliä

Mike sanoi:
Itse ainakin olen jättänyt vallan kokonaan hiilaritankkauksen pois, ei sillä saa kuin mahaa.
Mulla sama juttu, syön vain normaalisti tuntia ennen treeniä kiinteää ravintoa.

Entä Sakkeuksen hienot 4 tuntia ennen treeniä syömättä systeemit? Tuosta 'proteiinia ennen treeniä' on yksi pakkiksen pisimpiä viestiketjuja missä on puitu aika huolellisesti tota asiaa. Ite vetelen noita bcaa nappeja ennen treeniä... Välillä vähän heraa. Jos vedän jotain hiilaria just ennen treeniä niin salilla vaan haukotuttaa.

ljm sanoi:
Entä Sakkeuksen hienot 4 tuntia ennen treeniä syömättä systeemit? Tuosta 'proteiinia ennen treeniä' on yksi pakkiksen pisimpiä viestiketjuja missä on puitu aika huolellisesti tota asiaa. Ite vetelen noita bcaa nappeja ennen treeniä... Välillä vähän heraa. Jos vedän jotain hiilaria just ennen treeniä niin salilla vaan haukotuttaa.

Samoin, bcaa:t menee ennen ja jälkeenkin.

Itte olen noin 3 tuntia ennen treeniä syömättä mitään ja kotona ennen salille menoa (matkaan n. 10 min.) vetäisen desin heraproteiinia veteen sekoitettuna. Hyvin on toiminut.

Counani sanoi:
Itte olen noin 3 tuntia ennen treeniä syömättä mitään ja kotona ennen salille menoa (matkaan n. 10 min.) vetäisen desin heraproteiinia veteen sekoitettuna. Hyvin on toiminut.

Aikalailla samoilla linjoilla olen kanssasi, paitti että vedän ton protskudrinkin 0.5-1h ennen treeniä ja yleensä on myös kaseiinia kaverina heran kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom