Mikä lisäproteiinivalmiste minulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yoanna
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mietin siis että mikäköhän lisäproteiini minulle kävisi ? Olen nainen ja ruoasta on välillä hankala saada riittävästi proteiinia.
Haluaisin jonkin helppokäyttöisen, ei kovin paljoa hiilareita sisältävän proteiinivalmisteen.

En ole ikinä ostanut lisäravinteita, mutta haluaisiko joku kertoa että missä muodoissa niitä sitten myydään? Esim proteiinijauhe tai -jauho tai se, mihin sitä siis sekoitetaan?

Iso KIITOS:haart: jos joku jaksaisi neuvoa hiukan, ja anteeksi tyhmät kysymykseni .. ;)

Ostat sitä joka maistuu hyvälle. Maustetut sekoitetaan yleensä maitoon tai veteen. Maustamattomat mehuun tai maustetaan itse esim sekoittamalla kaakaota joukkoon.

Tuosta vaikka tuollainen.

Pistä tuolta kaupasta tulemaan UFS Wheytä tai Whey ykköstä. Ensiksi mainittu on maustamatonta ja saattaa jonkun mielestä olla ikävän makuista. Jälkimmäinen on suhteessa vähän kalliimpaa, mutta sopii ehkä paremmin herkkusuulle.

Sekoittuvuus on kummassakin hyvä kun pistää tuollaiseen shaker-pulloon desin pari heraa, vettä päälle ja ravistaa.

Tietenkin parempi vaihtoehto olisi hankkia ne proteiinit oikeasta ruuasta, mutta on kyllä hävyttömän kätevää siemaista tuollainen drinkki jos on kiire tai muuten vain ei saa käsiinsä pihviä tai tonnikalaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom