Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
metalman sanoi:mun mielestä paskominen on kanssa tosi kivaa. ja luonnollisesti pitää olla uusin aku ankka mukana. hmmm...
Oraakkeli kertoi ainoan vaihtoehdon olevan "kusipäisyys". :DRedNeck sanoi:Mikä on "ainoa vaihtoehto"?
JoAT sanoi:Oraakkeli kertoi ainoan vaihtoehdon olevan "kusipäisyys". :D
Minkä väriseksi Smurffin kasvot muuttuvat kun sitä kuristetaan?
Ei tuo voi pitää paikkansa! Ei sitten millään... Tai ainakin kieltäydyn uskomasta.mattibodari sanoi:-- Ja jos koko maapallon ympäri vedetään köysi, paljonko tarvitaan sitä lisää, että se nousee metrin korkeudelle maasta?
2xpiimetriä eli noin 6,3 metriä!!!!!!
Descartes sanoi aikoinaan: "cogito ergo sum", ajattelen, olen siis olemassa.Mconen sanoi:Mistä tiedän että kukaan teistä tai muista ihmisistä on oikeasti olemassa? Mistä tiedän ettette ole vain ajatuksia päässäni? Mitä jos olenkin kivi joka unelmoi olevansa ihminen? :O
Mitä jos en olekaan olemassa?
Fatso sanoi:Simppelisti, avaruus päättyy siihen mihin avaruus päättyy Eli jos ajatellaan että valonnopeus on suurin nopeus niin avaruuden raja on koko ajan laajenemassa alkuräjähdyksestä asti, raja on siis siinä mihin nopein fotoni/hitu on kerinnyt päästä, sen jälkeen ei ole mitään, ei edes avaruutta/aikaa/ulottuvuutta.
Selkeetä eikö totta
Saapas sanoi:Ei tuo voi pitää paikkansa! Ei sitten millään... Tai ainakin kieltäydyn uskomasta.
Aivovaurio sanoi:Entä miten yhteen ketsuppikiloon käytetään kaksi kiloa tomaatteja?
Andy_T sanoi:Vastaus: Tomaatissa on niin paljon vettä, että veden poistamisen jälkeen tomaatteja tosiaankin tarvitaan enemmän kuin kilo kiloa kohden.
Andy_T sanoi:Tämähän on tietenkin ilmiselvää, mutta kun kysyttiin että kuinka suuri osa tomaatista sitten on vettä, vastaukseksi tuli että n. 90 %. Näin ollenhan kiloon ketsuppia tarvitaankin apaut 10 kiloa tomaatteja. Eikä kaksi.
gotto sanoi:Ennemminkin niin, että ennen veden poistamista enemmän kuin kilo. :thumbs:
o_virta sanoi:No onhan siinä ketsupissakin nestettä, eli vettä ja rasvaa. Muutoinhan tuo olisi kivikovaa. Eli se ei ole pelkkää hyperkuivattua tomaattia
gotto sanoi:Ei se pidäkään paikkaansa.
Pojat takaisin matematiikan tunneille.
Mä vähän epäilen, että ketsuppi kovettuu mikrossa.Aivovaurio sanoi:No onpas syvällisiä asioita pohdittavana. Mua on askarruttanut jo pidemmän aikaa ketsuppi. Aina, kun jotain ruokaa lämmitetään mikrossa niin ketsuppi laitetaan jälkeenpäin, ei koskaan ennen. Mitä tapahtuu, jos ketsupin laittaa ennen ruuan mikroon laittoa? En uskalla ainakaan itse kokeilla.. :jahas:
Entä miten yhteen ketsuppikiloon käytetään kaksi kiloa tomaatteja?
Siis...?Wendy sanoi:"Ihminen on aidosti onnellinen ainoastaan silloin, kun sen ruumiinaukkoihin tungetaan jotain tai niistä tulee ulos jotain."