Mikä kummastuttaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o_virta
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
metalman sanoi:
mun mielestä paskominen on kanssa tosi kivaa. ja luonnollisesti pitää olla uusin aku ankka mukana. hmmm...

Täysin :offtopic: mutta pakko lainata vapaasti tähän väliin hyvä pointti Katja Kallion Kuutamolla-kirjasta. "Ihminen on aidosti onnellinen ainoastaan silloin, kun sen ruumiinaukkoihin tungetaan jotain tai niistä tulee ulos jotain." Tästä voi toki olla montaa mieltä, mutta miettikääpä sitä...

Miten jänöjussin käpälä voisi tuottaa onnea, kun ei se tuottanut sille pupuparallekaan onnea.
Vaikka niitä onnentuojia oli vieläpä alunperin 4 ja kaikki "tiukasti kiinni ruuvattuina" :eek:

:lol2:

JoAT sanoi:
Oraakkeli kertoi ainoan vaihtoehdon olevan "kusipäisyys". :D

Minkä väriseksi Smurffin kasvot muuttuvat kun sitä kuristetaan? :confused:

Oraakkeli vastasi että metallinväriseksi. :D

Mistä tiedän että kukaan teistä tai muista ihmisistä on oikeasti olemassa? Mistä tiedän ettette ole vain ajatuksia päässäni? Mitä jos olenkin kivi joka unelmoi olevansa ihminen? :O
Mitä jos en olekaan olemassa?

mattibodari sanoi:
-- Ja jos koko maapallon ympäri vedetään köysi, paljonko tarvitaan sitä lisää, että se nousee metrin korkeudelle maasta?
2xpiimetriä eli noin 6,3 metriä!!!!!!

:hyper:
Ei tuo voi pitää paikkansa! Ei sitten millään... Tai ainakin kieltäydyn uskomasta.

Mconen sanoi:
Mistä tiedän että kukaan teistä tai muista ihmisistä on oikeasti olemassa? Mistä tiedän ettette ole vain ajatuksia päässäni? Mitä jos olenkin kivi joka unelmoi olevansa ihminen? :O
Mitä jos en olekaan olemassa?
Descartes sanoi aikoinaan: "cogito ergo sum", ajattelen, olen siis olemassa.

Fatso sanoi:
Simppelisti, avaruus päättyy siihen mihin avaruus päättyy :) Eli jos ajatellaan että valonnopeus on suurin nopeus niin avaruuden raja on koko ajan laajenemassa alkuräjähdyksestä asti, raja on siis siinä mihin nopein fotoni/hitu on kerinnyt päästä, sen jälkeen ei ole mitään, ei edes avaruutta/aikaa/ulottuvuutta.

Selkeetä eikö totta :)

Siis avaruus eli tyhjyys eli ei mitään ei voi laajeta/supistua koska sitä ei ole olemassa, eli siellä ei automaattisesti silloin voi myöskään olla aikaa. Se on maailmankaikkeus, mikä laajenee/supistuu ja muodostuu materiasta/antimateriasta. Avaruus ja maailmankaikkeus ovat kaksi eri asiaa.

No onpas syvällisiä asioita pohdittavana. Mua on askarruttanut jo pidemmän aikaa ketsuppi. Aina, kun jotain ruokaa lämmitetään mikrossa niin ketsuppi laitetaan jälkeenpäin, ei koskaan ennen. Mitä tapahtuu, jos ketsupin laittaa ennen ruuan mikroon laittoa? En uskalla ainakaan itse kokeilla.. :jahas:
Entä miten yhteen ketsuppikiloon käytetään kaksi kiloa tomaatteja?

Kysyin oraakkelilta:

Olenko minä homo?
V: Et. Jokainen vastaatuleva kiistäisi tuon heti.

Olenko hetero?
V: Harmi kyllä, mutta et ole.

Mikä minä olen?
V: Olet Britney Spears -klooni.

Totuus on tuolla ulkona. :eek: Tästä tuli mieleeni, että yksi minua askarruttaneista asioista on edella mainittu X-Filesistä peräisin oleva suomennos. Miksi "The truth is out there" -lausetta ei ole suomennettu "Totuus on tuolla jossain"? "Tuolla ulkona" kuulostaa niin v***n tyhmältä.

-Mikä on elämän tarkoitus?
-Kuinka voin lakata olemasta kuoleman jälkeen?
-Miksi naiset eivät hae samoja asioita baarista kuin miehet?
-Millon olen juonut tarpeeksi? Ilta loppuu kuitenkin aina kesken..

Aivovaurio sanoi:

Tätä kysyttiin Radio Cityn Herätysliikkeen Tyhmät kysymykset -osiossa. J. Halli taisi soittaa jonnekin Suomen Heinziin kysyäkseen asiasta. Vastaus: Tomaatissa on niin paljon vettä, että veden poistamisen jälkeen tomaatteja tosiaankin tarvitaan enemmän kuin kilo kiloa kohden.

Tämähän on tietenkin ilmiselvää, mutta kun kysyttiin että kuinka suuri osa tomaatista sitten on vettä, vastaukseksi tuli että n. 90 %. Näin ollenhan kiloon ketsuppia tarvitaankin apaut 10 kiloa tomaatteja. Eikä kaksi.

Andy_T sanoi:
Vastaus: Tomaatissa on niin paljon vettä, että veden poistamisen jälkeen tomaatteja tosiaankin tarvitaan enemmän kuin kilo kiloa kohden.

Ennemminkin niin, että ennen veden poistamista enemmän kuin kilo. :thumbs:

Andy_T sanoi:
Tämähän on tietenkin ilmiselvää, mutta kun kysyttiin että kuinka suuri osa tomaatista sitten on vettä, vastaukseksi tuli että n. 90 %. Näin ollenhan kiloon ketsuppia tarvitaankin apaut 10 kiloa tomaatteja. Eikä kaksi.

No onhan siinä ketsupissakin nestettä, eli vettä ja rasvaa. Muutoinhan tuo olisi kivikovaa. Eli se ei ole pelkkää hyperkuivattua tomaattia

gotto sanoi:
Ennemminkin niin, että ennen veden poistamista enemmän kuin kilo. :thumbs:

Niin tai näin, aina väärinpäin.

Joo, tosi ku vesi. :)

o_virta sanoi:
No onhan siinä ketsupissakin nestettä, eli vettä ja rasvaa. Muutoinhan tuo olisi kivikovaa. Eli se ei ole pelkkää hyperkuivattua tomaattia

No tottakai. Siksi "apaut 10 kiloa". Ja quottasin melko suoraan J. Hallin näsäviisauksia.

Aivovaurio sanoi:
No onpas syvällisiä asioita pohdittavana. Mua on askarruttanut jo pidemmän aikaa ketsuppi. Aina, kun jotain ruokaa lämmitetään mikrossa niin ketsuppi laitetaan jälkeenpäin, ei koskaan ennen. Mitä tapahtuu, jos ketsupin laittaa ennen ruuan mikroon laittoa? En uskalla ainakaan itse kokeilla.. :jahas:
Mä vähän epäilen, että ketsuppi kovettuu mikrossa.

Wendy sanoi:
"Ihminen on aidosti onnellinen ainoastaan silloin, kun sen ruumiinaukkoihin tungetaan jotain tai niistä tulee ulos jotain."
Siis...?

Olen keksinyt varmaan kymmenen eri juttua josta tulee onnelliseksi, mutta aina se liittyy noihin kahteen. :worship:

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom