Mikä kalsarivillitys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja höyhen
  • Aloitettu Aloitettu
Wtf?...No onneks mul ei sentää oo mitää kalsareita avataris :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei oikeesti, kuka täällä pelleilee? :eek: Joku sano mulle että mulla on kalsarit avatarissa vaikka aivan varmasti ei ole! Olisko modet tehnyt sellasen jäynän että muut näkee mun avatarin kalsareina? Itselleni nimittäin mun avatarissa näkyy vieläkin Steven Seagalin naama.

Oli tämä ihan hauska juttu aluksi mutta olen nyt muutaman kerran jo vaihtanut oman avatarin takaisin ja sitten joku (Mike) on pistänyt tuon aina tilalle...ja noi on sitäpaitsi naisten?!? Kiitti vaan! :curs:

Jeps... ei muuta ku tuolta asetuksista "Show avatars=off".
Alkoi kieltämättä häiritsemään hiukan.. :jahas:

Noh.. jatkakaa. :piis:

Miksi mä en pysty laittamaan avataria vaikka optionseissa on "use avatars"? Edit avatar-kohdassa sitä ei pysty laittamaan sitten.

Isoarska83 sanoi:
Miksi mä en pysty laittamaan avataria vaikka optionseissa on "use avatars"? Edit avatar-kohdassa sitä ei pysty laittamaan sitten.

Kolme sanaa: Very Important People. tai Very Impotant People. Tai Very Incompetent People. Valitse itse, jokaisesta tulee VIP.

Odu sanoi:
Mä seuraan tätä keskustelua varsin jännittyneenä.
Mä en tiennytkään, että webkameran kuvaa saa laitettua näkymään avatarissa. Aika jännittyneeltä kyllä kieltämättä näytät ;)

HA HA HA!! totaalinen repeäminen siitä ku jotkut jo alkaa kiukuttelemaan siitä et on oman idolin tilalle vaihtunut alushousut :D pakko liittyä itsekkin vipiksi :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom