Mikä kalsarivillitys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja höyhen
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis eikö tää ollukkaan se kalsarifetissifoorumi?

erkjetter sanoi:
tää vaippa on joka sentin arvonen.
Näin o. Ostin pakkiksen kaupasta erästä protskua yhden pussin taannoin, ja nyt kun ostan toisen, niin VIP-maksu on maksanut itsensä jo takaisin.

Ja koskapa tää kyseinen prode on hyvin vähälaktoosista, edullista, hyvänmakuista, ja ze German engineering, niin aion ostaa sitä vastakin, ja säästöö vaan tulee.

Siihen päälle tietty tulee nää foorumin vippikikkailut joita voi harrastaa.

pahis_ sanoi:
Siis eikö tää ollukkaan se kalsarifetissifoorumi?
Ei vaan kalsari/homostelu/porkkana/laatua pojille sekä tytöille/hörhöily/ufoilu/fetissi -painotteinen bodifoorumi ;)

Siis mistä kalsarivillityksestä te pojat puhutte?? :eek: ;)

On tää yhtä perkelettä. Mulla on ollut tapana keventää työpäivää pakkista
selailemalla. Nyt tää näyttää joltain Gay-foorumilta ja tätä täytyy lukea
salaa. Kalsarit piiloon !

Miten niin näyttää Gay-foorumilta? Kyllä tää BODY foorumilta näyttää mun mielestä. Mullakin on avatarina kuva habajätkän bodista. :)

niklas86 sanoi:
Miten niin näyttää Gay-foorumilta? Kyllä tää BODY foorumilta näyttää mun mielestä. Mullakin on avatarina kuva habajätkän bodista. :)
Niin, tää meikäläisenkin avatari näyttää olevan tosi rautaisessa kondiksessa! Ei täällä mitään homoja suvaita, senkin höpsö!:eek:

niklas86 sanoi:

Ota ne ruskeat lasit pois päästä, niin näet paremmin :evil:

niklas86 sanoi:

sun habajätkällä on selvä pumppi päällä :evil:

Näette ihan omianne.

Huumorintajuttomat off....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom