Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään tietoa tosta Nokia 2650 simpukkapuhelimesta, aattelin vaihtaa vuonna 99 ostetun 6150:sen siihen(joka on toiminut moitteetta kohta kuus vuotta) Woooooooooot onks toi ees mahdollista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siemenssin SX1 törkeen hyvä kapula jahka oppii ensin reunanäppikset.

OFFTOPIC: Joku vois kertoa listaa OIKEINHYVISTÄ kännypeleistä (esim. auto/bilis/sähly/tissi/päkmänpelit) niin tietää imuroida oikeet gamesit kapulaan miljoonien joukosta :jahas:

Pari kuukautta olen odotellut Motorolan MPX220:ä mutta nyt pinna ei enää kestä. Taidan tilata Ericssonin S700:en, koska siinä on ainakin iso ja hyvä näyttö...

Anonymous sanoi:
Onko kellään tietoa tosta Nokia 2650 simpukkapuhelimesta, aattelin vaihtaa vuonna 99 ostetun 6150:sen siihen(joka on toiminut moitteetta kohta kuus vuotta) Woooooooooot onks toi ees mahdollista?

Aika muovinen on kädessä ja toiseksi sen näyttää ihan libresseltä jos on valkoinen kuori :lol2:

Kipi I sanoi:
Samsung sgh-x450 160euroo !!
Joulupukki muisti meikäläistä Samsungin SGH-X460:llä. Toistaiseksi oon tyytyväinen, puhelin on helkkarin pieni, ihan näpsäkän näköinen (no, lievästi neitimäinen ehkä) ja muutenkin asiallinen. Vaikuttaa toimivalta paketilta, saas nähdä miten kestää läjässä arjen kolhuissa...

Finnico more sanoi:
Joulupukki muisti meikäläistä Samsungin SGH-X460:llä. Toistaiseksi oon tyytyväinen, puhelin on helkkarin pieni, ihan näpsäkän näköinen (no, lievästi neitimäinen ehkä) ja muutenkin asiallinen. Vaikuttaa toimivalta paketilta, saas nähdä miten kestää läjässä arjen kolhuissa...

Vit*t se mikään neitimäinen ole :jahas: 450 on pieni ja ihan kätsä, tietty olis kiva se näyttö kannessa mikä on 460:s. Ei ainakaan tätä mallia 450 ole maanantaina suunniteltu. Tiedä sitten tuosta 460:stä.

Ps.Ja eRikksSonyyn en koske ikinä tikullakaan! Mielummin otan japsimallin :thumbs:

Kipi I sanoi:
Vit*t se mikään neitimäinen ole :jahas: 450 on pieni ja ihan kätsä, tietty olis kiva se näyttö kannessa mikä on 460:s. Ei ainakaan tätä mallia 450 ole maanantaina suunniteltu. Tiedä sitten tuosta 460:stä.
Sen takia kirjoitinkin että lievästi neitimäinen.. :D
Ei mutta kyllähän tää 460 todella fiksulta vaikuttaa, pesee aiemmin omistamani nokialaiset (halppismallit) ihan selvästi. Ja kansinäyttö on kätevä, pakko myöntää!

Finnico more sanoi:
Sen takia kirjoitinkin että lievästi neitimäinen.. :D
Ei mutta kyllähän tää 460 todella fiksulta vaikuttaa, pesee aiemmin omistamani nokialaiset (halppismallit) ihan selvästi. Ja kansinäyttö on kätevä, pakko myöntää!

Jep.. itse kokeilin ensin noksun 2650 ja se oli täysi susi :whip:
Sitten oli vuorossa siemens cf-62.. hieman noksua parempi
Ja lopulta vaihdoin sampan x460 ja on kyllä kuin eri mailmasta verrattuna kahteen aiempaan. Tässä tuntuu laatu joka suhteessa, eli kannattaa muutama kymppi pistää extraa että saa tämän samsungin :)

Mulla on ollut nyt melkein puoli vuotta Samsungin SGH-E700 ja ihan hyvä puhelin on ollut ja on kestänyt parit tippumisetkin. Kamera on parempi, kuin monissa nokialaisissa, mitä olen nähnyt, mutta silti resoluutio on liian pieni. Hieno ja kätevä luuri kuitenkin, jossa toimintojakin riittää, eikä hintaakaan ole enään kuin jotain 320€

Olen nyt leikkinyt jonkun aikaa ässeitsemänsataaiilläni ja vaikuttaa aika pätevältä kapineelta. Hyvä kalenteri, liikkuvat taustakuvat ja helvetin hyvä kamera.

Olen tiputtanut sen tänään jo kolme kertaa...

Hape sanoi:
itse olen hankkimassa sonierkin k700i tai ton halvemman mallin k500i:n..vaikee päättää vain maksaakko nyt 100jeuroa enemmän ku kuitenkaan ominaisuudet ei nyt niin älyttömästi eroa toisistaan.mielipiteitä?

Osta mieluummin k500i, ei noissa ole paljon muuta eroa kuin että siinä ei ole Bluetoothia. Itsellä ollut toi käytössä nyt jonkun aikaa ja mun mielestä erittäin toimiva ja halpa peruspuhelin.

Samsung sgh-x460 luurin ostin itselle privaattiluuriksi ja olen kyllä tyytyväinen. Muotoilu vähän toista luokkaa mitä nokiassa ja nopeasti tuota oppi käyttämään, logiikka jossain kohdissa peräti yksinkertaisempi.

Siemens CX65

Pääsee nettiin, laskut maksaa, kamerassa erinomainen zoom, pystyy säätää kameran valaistusta... tossa kait tärkeimmät... millä ei tee puhelimessa yhtään mitään :P

tässä vielä kuva siitä

nii viel samaa...

RE:
Relg sanoi:
Ei ole kyllä mitään vikaa löytyny puhelimesta. Tosi monipuolinen laite. Kuten sanoin niin jostaa syystä vaan sellanen samsungin simpukkapuhelin kiinnostaisi..

Täytyisi vaan tää entinen puhelin myydä pois ensin..

eikö ne häppäimet haitannu mitenkään varmaan ostaisin sen mutta ne näppäimet arveluttaa.

nii häittääko se näppäinten sijoitus?

kannataisiko ostaa sen sijaan 6670?

TheSami sanoi:
Samsung sgh-x460 luurin ostin itselle privaattiluuriksi ja olen kyllä tyytyväinen. Muotoilu vähän toista luokkaa mitä nokiassa ja nopeasti tuota oppi käyttämään, logiikka jossain kohdissa peräti yksinkertaisempi.

Kaikilla menee varmasti aikaa että pääsee uuteen käyttikseen tutuksi. Mutta nyt kun on tuohon samppaan tottunu niin en noksuun enää vaihtais.

IMO typerää ostaa siemens cf-62/nokia 2650 tai muukaan halpa läppis kun vähän extraa tarttee laittaa niin saa samsungin sgh-x460 puhelimen. Ylivoimainen kahteen aikaisempaan verrattuna. Simppa ja varsinkin noksu niin leluja jo ensi vaikutelmasta verrattuna samsungiin että..

Mutta jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa.. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom