Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anonymous sanoi:Onko kellään tietoa tosta Nokia 2650 simpukkapuhelimesta, aattelin vaihtaa vuonna 99 ostetun 6150:sen siihen(joka on toiminut moitteetta kohta kuus vuotta) Woooooooooot onks toi ees mahdollista?
Joulupukki muisti meikäläistä Samsungin SGH-X460:llä. Toistaiseksi oon tyytyväinen, puhelin on helkkarin pieni, ihan näpsäkän näköinen (no, lievästi neitimäinen ehkä) ja muutenkin asiallinen. Vaikuttaa toimivalta paketilta, saas nähdä miten kestää läjässä arjen kolhuissa...Kipi I sanoi:Samsung sgh-x450 160euroo !!
Finnico more sanoi:Joulupukki muisti meikäläistä Samsungin SGH-X460:llä. Toistaiseksi oon tyytyväinen, puhelin on helkkarin pieni, ihan näpsäkän näköinen (no, lievästi neitimäinen ehkä) ja muutenkin asiallinen. Vaikuttaa toimivalta paketilta, saas nähdä miten kestää läjässä arjen kolhuissa...
Sen takia kirjoitinkin että lievästi neitimäinen.. :DKipi I sanoi:Vit*t se mikään neitimäinen ole :jahas: 450 on pieni ja ihan kätsä, tietty olis kiva se näyttö kannessa mikä on 460:s. Ei ainakaan tätä mallia 450 ole maanantaina suunniteltu. Tiedä sitten tuosta 460:stä.
Finnico more sanoi:Sen takia kirjoitinkin että lievästi neitimäinen.. :D
Ei mutta kyllähän tää 460 todella fiksulta vaikuttaa, pesee aiemmin omistamani nokialaiset (halppismallit) ihan selvästi. Ja kansinäyttö on kätevä, pakko myöntää!
Hape sanoi:itse olen hankkimassa sonierkin k700i tai ton halvemman mallin k500i:n..vaikee päättää vain maksaakko nyt 100jeuroa enemmän ku kuitenkaan ominaisuudet ei nyt niin älyttömästi eroa toisistaan.mielipiteitä?
Relg sanoi:Ei ole kyllä mitään vikaa löytyny puhelimesta. Tosi monipuolinen laite. Kuten sanoin niin jostaa syystä vaan sellanen samsungin simpukkapuhelin kiinnostaisi..
Täytyisi vaan tää entinen puhelin myydä pois ensin..
TheSami sanoi:Samsung sgh-x460 luurin ostin itselle privaattiluuriksi ja olen kyllä tyytyväinen. Muotoilu vähän toista luokkaa mitä nokiassa ja nopeasti tuota oppi käyttämään, logiikka jossain kohdissa peräti yksinkertaisempi.