Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Tuli kyykättyä ensimmäistä kertaa sitten puoleen vuoteen, ja tuntui niin kiesuksen hyvältä! Sarjat meinasivat jäädä kesken, kun rupesi vetämään takareidestä suonta, mutta sekin meni parilla venytyksellä ohi. Loppuen lopuksi tuli saavutettua oma uusi ennätys.

Se, että tuo treenipesäke on tuossa 20 metrin päässä. Tänäänkin olisi mennyt setit kohtuullisen munilleen, mutta nyt pystyi vielä paikkaamaan.

Ensimmäiseksi suoritettavassa kyykyssä livahti hitusen liikaa painoa ja kantti loppui viimeisessä sarjassa kesken. Voimien ohella. Leuanvetojen jälkeen alkoi jo vähän päässä pyörimään ja kapean penkin jälkeen sitten olikin jo suu puolillaan oksennusta. Ei muuta kuin kotiin syömään ja hetkeksi huilumaan ja eikun takaisin tekemään treenit loppuun.

Piti olla kevyet treenit tällä viikolla. :face:

Gironda-dippejä tein ekaa kertaa elämässäni. 3x8 negatiivisia toistoja ja huhhuh että tuli hyvä fiilis ja pumppi rintaan, parempi kuin mitä ikinä ennen olen tuntenut. On kyllä raskas liike, kun eristää ojentajat aika tehokkaasti pois. Muutenkin aamulla kun heräsi, niin tuulettelin siinä leveä hymy kasvoilla, kun dieetti vihdoin loppui. Paluu plussalle oli kiva, ja sai kyllä aikamoista puhtia treeniin, kun pitkästä aikaa viitsii taas treenata satanen lasissa.

Pihtimittauksessa tuli käytyä. Reilun vuoden takainen tulos samassa paikassa 182cm/86kg/R 12%, nyt tänään saatiin paperille lukemat 182cm/86,5kg/R 7,6% !! :) Kehitystä on selvästi tapahtunut.

Yks salin isoimmista korstoista, jonka kans en oo aikasemmi jutskaillu, tuli iha puskista kesken mun vikan mavesarjan tsemppaamaan parit vikat toistot. Sainkin sit tehtyy kasin siinä tajunnan rajamaille. Kyselin siinä sitten vaivihkaa tekniikasta ja sano että mainiolta näyttää paitsi olkapäiden asennos vaa vähä hiottavaa. Sarjojen jälkeen uupuneena oliki sit kiva siirtyy seuraavaan liikkeeseen kun ko. jätkä alko tekee mavee niil samoil painoil eikä tarvinnu roudaa. Tosin mun 115kg sarjapaino oli sen alotuspaino.. :jahas: :thumbs:

Tänään ilahdutti oikein kunnon pumppi treenin päätteeksi! :dance:

(Toki se Pakkismittapuulla oli sellainen mallia pulkannyörit pörhöllään, mutta kuitenkin).

Kevyen viikon jälkeen eka kova selkäjumppa ja nyt on koko ruodon matkalta selän lihat finaalissa. Odotan jo mielenkiinnolla domsseja :haart:. Ei varmaankaan tarvi soffalta enää tälle iltaa nousta, sen verta on puhki olo.

Voimatasot ihan paskat, kun yövuoroa putkeen ja en ole edes kai palautunut kunnolla. Issiaskin taas ihan vähä vihottelee ja huomenna pitäs tehä jalat. :lol2:

Kun olin venyttelemässä, niin kaksi kaunista mimmiä oli tekemässä spagaattia :rolleyes:

Viime viikolla mulla oli sama juttu paitsi, että olin itse tekemässä spagaattia (no ei iihan loppuun asti mee vielä, mut ei kaukana oo!) ja yksi kaunis mimmi oli siinä venyttelemässä. Toi kyseinen on muuten kaikin puolin niin hyvännäkönen, että menee ihan oikeesti treenit pilalle, jos se on samaan aikaan salilla. :D Se taitaa kylläkin olla aina poikaystävänsä kanssa salilla...

no tää ilahtuminen ei tapahtunu salilla mut kummiski, heräsin tänä aamuna ja reidet nii kipeenä eilisestä reenistä et piti aamulla tyyliin käyttää 4konttia portaissa, onneks sentää asun omakotitalossa enkä hissittömässä kerrostalossa :D

Alankin tästä lähtien aina käymään aamupäivällä salilla, sai rauhassa kolistella mielin määrin ja valita omat musiikit kun ei ollut muita treenaajia. Hyvin menneen treenin jälkeen vielä autoa käynnistäessä Rockilta lähti Dropkick Murphys - Rose Tattoo soimaan niin oli mukava ajella kotia kohti:)

Back
Ylös Bottom