Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Alkuperäiseen suunnitelmaan ei tälle päivälle kuulunut lainkaan treenejä. Kevyen teknikkatreenin voi kuitenkin aina vetää, sillä tekniikkahan ei voi koskaan olla liian hyvä. No, eipä mennyt sekään niinkuin Strömssössä. Kevyt tekniikkatreeni muuttuikin ihan huomaamatta tajunnan sammuttavaksi kovaksi mavetreeniksi. Tyhmästä päästä saa kärsiä koko seuraavan viikon, koska muihin treeneihin tällä on varmasti vaikutusta, jos ei muuta niin ainakin treenijärjestystä on muutettava. :wall:

Ilahduttavaa oli kuitenkin, että tuli treenattua ja kovaa. Mavessa tuli testattua uusi ykkösmaksimi ja lisäksi uusi PR 1*5. Ja sitten tuli tehtyä vielä askelkyykkyä, joka on mulle ehdoton ykkösinhokkiliike. Josko se sitten seuraavissa treeneissä inhottaisi pikkuisen vähemmän. Ettei treeni kuitenkaan ihan huonosti mennyt, vaikka olikin täysin suunnittelematon.

Äärettömän paskasti nukutun yön jälkeen jalkatreeni, aamu kuudelta tyhjään vatsaan... Ajoin huvikseen 5km ylimääräistä kun masensi jo valmiiksi tuleva paska treeni..
No lämmittelyt meni ihan ok ja sit työsarjoja päälle Hackissa kulki hyvin, sit prässiin ja kerpele kulki kuin juna, bonuksena salin siivooja tuli ihmettelemään mitä mulle on tapahtunu ja päivitteli ettei tohon kelkkaan mahdu enempää painoja kohta :rock: jonka johdosta koko lopputreeni oli yhtä juhlaa.. Prässin sarjaenkka- Smjv sarjaenkka- enkä oksentanut :)

Joku pyysi mua vihdoin varmistamaan isoja rautoja!
Yes_gif_by_kimminjung-d4avb4j.gif

Tein pohkeita salil ni joku nainen tuli neuvoo mul et voisin tehdä niitä taljassakin ja haluan ajatella, ettei hänellä ollut mielessä ainoastaan mun pohkeiden maksimaalinen hypertrofia...

Aa en itekkää saanut millää päähäni sitä. Et se jää kyl tekemättä pohkeet taljassa mun osalt. :D Ehkä voin kysyy tarkennusta ens kerral jos näen hänet salil..

Mitä se sitten meinas? En kuollaksenikaan saa mieleen mitään pohjeliikettä taljassa :offtopic:

Meet istumaan siihen ristikkäistaljan juureen ja laitat semmosen yhen käden kahvan siihen johka jalkateräs tunkaset ja nylkyttelet sitä taljaa sitten siinä lattialla istuen.

Törkeen kova hauistreeni, ollu viime aikoina joten keskilaiskaa kakkaa noi reenit, tänää meinas iho revetä ja hauis pudota lattialle ku tuli niin törkeen kovaa pumpattuu.

Ei tännää mutta eilen. Todella hyvä etureisireeni, on nimittäi sellanen kipu nyt kintuissa ja perseessä, ettei viitti täällä pakkiksen sivuilla varttia pidempää jammailla, hankala nousta muuten konneelta pois. Samanlaiset hapotukset ja jälkimainingit kun sais vielä pelaamaan takareisipäivänä!!!

Hieman hymyilytti tänään salilla. Oli vuorossa ojentajat ja olkapäät, salilla oli aavistuksen tungosta ja treenin tuoksinnassa huomasin muutaman vaihto-oppilaan seurailevan minun treeniä melko tarkkaavaisesti. Tein sitten lattiapenkkiä 18,5kg käsipainoilla ja sain niillä itse vedettyä kohtalaisen siistin 3x8 ja sarjan päätteksi heitin kässärit sitten takaisin telineeseen. Siirryin pois tieltä ja merkkailin treenivihkoon (eli kännykkään) ylös minkälainen sarja tuli. Huomasin sitten siinä kirjoitellessa, että toinen näistä vaihto-oppilaista (kohtalaisen hoikka kaveri) kävi nyppäisemässä nuo samaiset käsipainot ja asettui sitten tekemään käsipainopenkkiä. No, siinähän hän rimpuili sitten tiukan ykkösen, nousi hieman hankalasti ylös painojen kera, naurahti, tokaisi jotain kaverilleen ja heitti painot takaisin telineeseen.

Ihan hyvän näköistä treeniä kaverilla oli ja taisi itsekin vain vitsillä kokeilla vähän, että nousisiko.

(Vaihtoehtoinen tulkinta "Mikä potuttaa salillakäynnissä?"-ketjuun: Näytän niin pieneltä, että kaveri luuli pystyvänsä leikiten tekemään samoilla painoilla :(.)

Mua on ilahduttanut viime treeneissä seuraava: oon saanut selvästi kipukynnystä hilattua vähän pitemmälle, siinä kohtaa kun tulee se tunne että nyt ei jaksa niin jostain on löytynyt apinanraivo vielä toistoon tai kahteen. Hyvä! Siinä muuten on jeesannut se kun kyselinkin täällä vähän vinkkejä jalkatreenien vaikeuteen/tehottomuuteen, siinä se näkyy parhaiten mutta huomaa sen kyllä muissakin treeneissä.

mitä ihmettä? menen ruuhkaikaan salille ja kaikki asialliset paikat on vapaana. alakerran vemputinluolassa oli sitten tolkuton ruuhka. kerrankin näin.

samalla tajusin olevani salin isoin mörkö. no okei oli siellä se joku ketä oli kyykyssä 50kg edellä mutta onneksi sekin häipyi

Pistoolikyykky meni ekaa kertaa. Vielä kun saisi ton heikomman jalan edes lähelle samaa tasoa.

mitä ihmettä? menen ruuhkaikaan salille ja kaikki asialliset paikat on vapaana. alakerran vemputinluolassa oli sitten tolkuton ruuhka. kerrankin näin.

samalla tajusin olevani salin isoin mörkö. no okei oli siellä se joku ketä oli kyykyssä 50kg edellä mutta onneksi sekin häipyi

Viime viikolla oli sama. Menin pukkariin ja katoin sitä vaatteitten määrää ja mietiskelin, että tulisko illemmalla uudestaan. Noh, menin kuitenki kattoon jos johonki väliin mahtuis, niin kaikki 4 penkkiä oli vapaana. Ja päivä oli kuitenki maanantai :D

Back
Ylös Bottom