Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

En tainnu tänne eilen kirjotella mittään eilisestä treenistä joka oli aika random settiä varattuna olleiden laitteiden takia mutta tänään on selkä ja rinta aika hellänä ilmeisesti tästä treenin randomista luonteesta johtuen. Kiva! :)

Tän päivän käsitreeni sitten meni ihan mukavasti ottaen huomioon että pieni nuha päällä, energiat ei ihan tapissa ja tosiaan eilisen jäljiltä rinta ja selkä kiristää.

Paino pysynyt samana, ehkä jopa hieman tippunut mutta olen saanut nostettua sarjapainoja. Kai tässä jotain kiristymistä sitten on tapahtunut.

Tänään on lepopäivä, mutta ilahdutti että käteen tullut viikossa puol senttiä paksuutta kun pääs käymään sairastauon jälkeen salilla tämän viikon ajan :D

En ollut ainoa nolife salilla halloween-iltana, vaan porukkaa oli jopa yllättävän paljon. Todella hyvä jalkatreeni tuli tehtyä. Ja oli meillä siellä naisiakin.

Tänään, tai siis Lauantaina, pystyi vetää hyvät tuplatreenit ilman ruuhkaa, ensiksi aamulla jolloin ei ollut paljoakaan porukkaa salilla ja sitten myöhemmin illalla, jolloin ei ollut ketään...
Sai kerrankin kuunnella Radio Rockkia, sen iänikuisen NRJ:n sijaista...:rock:
Plus että treeni meni todella hyvin perille.

Tänään salilla ilahdutti se, että tajusin penkatessani yhden tekniikkajutun, jota yritettiin opettaa mulle aikaisemmin tällä viikolla. Silloin se vaan nauratti enkä ollut kovinkaan vastaanottavainen asialle. Nyt, kun sain itsekseni kokeilla niin pakko myöntää, että kyllä se kaveri tiesi mistä puhui.

Itse myöskin ihmetellyt kun penkkitulos jäi kohtuu hyvän alun jälkeen vähän junnaaman. Nyt sitten sain vinkkiä sysipaskaan tekniikkaani, ja huomattavasti pienemmillä painoilla tissilihat ihan jumiin.

Tosin nyt onkin sitten kyykky sarjattasan 2x painoilla penkkiin verrattuna, mutta eiköhän tuokin tuosta nytten taas nousuun lähde. :)

Tänään ilahdutti taas se, että oli ilmeisen hyvä idea pitää viikon täystauko välissä, koska treeni kulkee nyt superrrrhyvin, ja joka kerta paremmin. :)

Joku vanha äijä teki reidenlähentäjiä parin metrin päässä siitä missä itse venyttelin. Voitte vaan arvata mitä sieltä näkyi, kun salihousut oli luokkaa:

shortshorts.jpg

Neitsyys menetetty, kun tanko jäi tänään ekan kerran rinnalle penkissä. Mitäs siinä, rullailin sen coolina veke. Semisti huvitti, paitsi painojen veke ottaminen ja takaisin laitto. Vieläku prässissä kehtais pierasta..

Aivan järkyttävän kova jalkatreeni!!! pakko oli pistää maate kyykkyhäkkiin :D Innolla odotan parin viikon päästä ohjelmassa olevaa 1000 toiston jalkatreeniä huh huh.

Back
Ylös Bottom