Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Ihan yyber kaunis kissa oli tänään salillamme jossa harvoin edes naisia näkee.Se kyllä harmittaa etten edes vilkaissutkaan (hänen huomatessaan) häntä koska ajattelin hänen heti kelaavan että mitä vittua toikin mursu tuijottaa.

Eilen kunnon mässäilypäivä, nukuin vielä päikkärit.. Helloweenilla, iron maidenilla ja Klamydialla raivo päälle salille ja perskele että kulki.. Vetoremmit joutuu ostaan ei auta mikään, grippi loppuu kulmasoudussa ennen ku selkä.. Nyt on sellanen fiilis kun olis jääny jyrän alle, mut sali ja elämä on ihanaa.

Ronttiin yheksään kuukauteen oo maastavetoja jaksanu tehä, intissä about 160 kilol tuli muutaman kerra vedettyä ilma remmejä ja magnesiumii.
Tänään salilla mave kulki hyvin pitkästä aikaa! 3x5 200Kg :rock:

Tänään kulki kyllä treeni aivan laittoman hyvin! :rock: tuppaa hymyilyttään :D
Olipa siellä joku hyväreisinen PT vetämässä treeniäki jollekki :)

Kolmisen vuotta jumitti tulokset. Välillä oli pieniä ylä ja sitten alamäkiä ja aina kun nousujohteisuus alkoi niin se pysähtyi siihen tiettyyn pisteeseen. Tuli jo ajateltua, että tässä oli ne mun luontaiset kyvyt ja pidemmälle ei varmaan mun lahjat riitä. Ja viimeaikoina on sitten päässyt parempaan kuntoon kuin ikinä. Tuntuu niin hienolta käydä salilla kun se kovapäisyys on kannattanut ja vihodoinkin on päässyt ihan uuteen nousuun taas ja olo on taas pitkästä aikaa sellainen että vain taivas on rajana kuin oikein kovasti uskoo ja yrittää ja tästä tunteesta yritän nyt ottaa kaiken irti ja nauttia siitä niin paljon kuin vain suinkin mahdollista.

Aina naureskellu vetoremmi villitykselle, tänään testissä ja loppu nauraminen.. Ei jumalauta miten paljon autto olkapäiden treenaamisessa kun ei tarvinnu enää miettiä grippiä yhtään. Huvikseen testasin vetojakin ja ei voi ku hymyillä..

Pitkästä aikaa reenasin käsiä ja voi juku mikä pumppi ja polte tuli! Salilla vanhaliitto ihmetteli miksi ihmeessä reenaan käsiä maanantaina ku ne pitää reenata kuulemma vasta perjantaina ennen baariin menoa :D

Heikkous alkaa poistua penkkireeneissä!

Tein ekaa kertaa kyykkyä salilla jalkatreenin vikana liikkeenä, kaisse meni ihan mukavasti olosuhteisiin nähden, ainoo vaan että se sattu olkapäihin kun kädet joutuu olee mulle niin epäluonnollisessa asennossa kropan taakse vääntyneenä..

En nyt tiedä menikö tää ihan oikeeseen ketjuun :D Vähän semmonen bitter sweet olo.

Pystypunnerrus kehittyi taas vähän. Oisko se kehittyny nyt peräti kolmena kertana peräkkäin. Jostain syystä 50kg on sellanen ihme rajapaino mulle. Sillä tulee helposti vaikka kuinka paljon toistoja, mutta heti 52,5kg painaa niin maan perkeleesti. Se on aivan uskomatonta. Pystypunnerrus ei tunnu muutenkaan oikeen kehittyvän, vaikka mitä yrittäis. Vuosi sitten tein kolmosia 50 kilolla ja nyt edelliskerralla tein kevyehkön kasin. Onhan siinä vähän kehitystä, mut aika vähän mun mielestä. Tänään kuitenki tuli taas pari sarjaa viime kertaa paremmin.

Pystypunnerrus kehittyi taas vähän. Oisko se kehittyny nyt peräti kolmena kertana peräkkäin. Jostain syystä 50kg on sellanen ihme rajapaino mulle. Sillä tulee helposti vaikka kuinka paljon toistoja, mutta heti 52,5kg painaa niin maan perkeleesti. Se on aivan uskomatonta. Pystypunnerrus ei tunnu muutenkaan oikeen kehittyvän, vaikka mitä yrittäis. Vuosi sitten tein kolmosia 50 kilolla ja nyt edelliskerralla tein kevyehkön kasin. Onhan siinä vähän kehitystä, mut aika vähän mun mielestä. Tänään kuitenki tuli taas pari sarjaa viime kertaa paremmin.

Kokeileppa vaihtaa käsipainoihin hetkeksi (olettaen, että teet tangolla nyt)

Itseäni ilahduttaa kun penkin progressio toimii :)

Maailman kaunein naapurin tyttö ei ollutkaan syksyn myötä hävinnyt salilta. Which is nice. :)

Pariin viikkoon eka olkapääjumppa ilman kipuja.

Salille tullut uusi kyykkyhäkki johon saa kunnon varmisturaudat. Tämän myötä uskaltanut treenata kovempaa ja tulokset kyykyssä kasvaneet pitkähkön junnaamisen jälkeen. Tässä syksyn aikana 3x10x75kg->3x7x100kg. ATG tietysti.. :)

Back
Ylös Bottom