Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Reilun viikon päästä alkaa hiihtoloma, joka minun kohdalla tarkoittaa viikon "pakkolepoa" salilta. Nyt on siis viikko aikaa vetää kroppa ja hermosto niin tukkoon kuin vain mahdollista. :D Eli paljon pudotussarjoja, rest-pauseja yms.
Kaiken lisäksi salilla oli tänään Anna Virmajoen tummahiuksinen kaksoisolento, jolla oli vähintään yhtä hyvä perse kuin oikealla Annalla!

Ilahdutti ettei ollu tyttöjä salilla, niin kuin aina. Kyl mä helposti ymmärrän et oon aika vastustamaton, mut menkää vittuun hönkimästä kun mä kyykkään pliis. Siis tsiigaa saa, mut ei läpsii.. pakaroille.

Sit kans oli aika bonari huomata miten roimasti motoriikan ja lihastuntemuksen parantaminen on nostanu painoja. Kelasin jo tänään et mulle on tullu supervoimat, mut sit tajusin et ne onkin vaan voimistunu.

Reilun viikon päästä alkaa hiihtoloma, joka minun kohdalla tarkoittaa viikon "pakkolepoa" salilta. Nyt on siis viikko aikaa vetää kroppa ja hermosto niin tukkoon kuin vain mahdollista. :D Eli paljon pudotussarjoja, rest-pauseja yms.
Kaiken lisäksi salilla oli tänään Anna Virmajoen tummahiuksinen kaksoisolento, jolla oli vähintään yhtä hyvä perse kuin oikealla Annalla!

Missä ihmeen saleilla te oikein käytte kun jokaisen listalta näyttää löytyvän kuumia pimuja? Jos en väärin muista niin kerran taisin nähdä naisen joka miltein miellytti silmää.

Tää biisi soi salin stereoista leuanvetosarjojen aikana:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kysyttiin hauismalliks johkuun mainoskuvaan facebookkii :D Pitäis hihaton päällä pullistella hauberia, luonnollisesti suostuin :D :D

Tuntemattomat kannusti ja tsemppas, kun tein uutta maastavetomaksimia. Ja lopuksi vielä purkivat painot pois, kun en ois ite millään jaksanut (=viittinyt ;))

Sain voimanoston yhteistulokseksi 300kg! Enää 300kg tavoitteeseen :hyper: (hauska ajatella, että oma yhteistulos on jonkun maastavetotulos :D )

Viimeisen penkkisarjan tuntematon varmistaja joka tsemppasi jo ennen settiä sanomalla "ja nyt loppuun hyvät pumpit!". Ennen sitä sanoin että teen maksimimäärän toistoja.

Mave kulki aivan saatanan hyvin. Sai kympin pistää enemmä ja silti sai suht kevyesti tehtyä normi sarjat. Ens kerral viel vähä lisää, alkaa 200kg lähenee pikku hiljaa. Vyötä ja vetoremmeiki ehkä kohta kehtaa jo käyttää :puntti:

Salille tuli ketjuja, oli tosi mukava tehdä maastavetoa niillä. Selkäkään ei kipuillut yhtään, mikä on ollu viime aikoina harvinaista. Tiedä vaikka kohta pääsis taas vetelemään isommilla painoilla taas.

Ilahdutti suuresti se, että oltuani lili 4 kk ilman minkäänlaista olkapäihin kohdistuvaa tiukkaa suoraa rasitustreeniä nappasin painot käsiin ja päätin kokeilla pystypunnerrusta - siinähän se sitten näkyi välittömästi, ettei muu treenaus ole ollut lainkaan aloittelijankaan näkökulmasta turhaa: mulle on muotoutuneet aiiiivan ihanat lihakset olkavarsiin ja olkapäihin ym. :hyvä: Ihmettelin tovin hoomoilasena, että KUKA tossa peilin edessä seisoo!??

Noloa tunnustaa, mutta melkoisen tovin teinkin sitten lisää toistoja, että näkisin vain kasvaneet lihakseni yhä uudelleen :nolo: . Toki kehitystä ja lihasmuodon ilmaantumista olen huomannut tähänkin mennessä, mutta tuossa liikkeessähän sain vasta sen kaiken näkyviin. NYT nousi muuten motivaatio tuhat pykälää entisten sadankymmenen päälle! Oi tätä onnea!!!!!!!

Reenit kulki taas pirun hyvin tyhjällä salilla ja kaveri jonka olen opastanut nyt alulle tähän touhuun on oppinut asiat yllättävän hyvin ja täysin aloittelijaksi tekniikat todella puhtaita. Lisäksi totesin, että pitää alkaa kohta dietille, mutta perään tajusin että kyllä tähän vielä hiukan massaa tarvitaan ennen diettiä eli vielä saan syödä paljon ainakin tämän kuukauden. Paino noussut yllättävän hyvin pienen välidietin jälkeen, reilussa kuukaudessa 82,5kg --> 85kg (aamupaino) parin kuukauden junnaamisen jälkeen.

Back
Ylös Bottom