Mikä eläin olisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu
4027608656_74635d992d_z.jpg

Olisin luonnollisesti tapiiri. Magee kärsä, irokeesi jo syntyessä ja päivät koostuu nukkumisesta ja syömisestä. Välillä voi käydä uimassa. Tapiiri ei myöskään jaksa kuunnella paskanjauhantaa keltään, vaan on erakko. Välillä käy pökkäämässä jonkun tapiirinaaraan paksuksi ja häipyy takaisin metsään. Tapiiri on ikibulkilla ja ajattelee varmaan itse olevansa erittäinkin hyvän näköinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
00498622.jpg

Tai ihan vitun tylsä vastaus olisi että voisin olla myös

SulolCat.jpg

Koska kissat ei yksinkertasesti ole kiinnostuneita muusta kuin että niillä on massu täynä ja hyvä olla. They just don't give a fuck. Solidaarisuuden riemuvoittoelukoita, vaikka aivan perseestä ovatkin koiriin verrattuna.

b2f73ce0-9c5b-4d44-8440-7cf580077d1b.jpg

Ja vaikka en venyttele paljoa ollenkaan, olen aika taipuisa.

Helvetti Tepe, eikö sulla ole koskaan muuta kuin tuo yksi asia mielessä?? :lol2: Mä muuten voisin olla leijona, kun tuossa urosleijonan tavassa ottaa naarasta niskasta hampailla kiinni paritellessa on jotain niin brutaalin eroottista.

Helvetti Tepe, eikö sulla ole koskaan muuta kuin tuo yksi asia mielessä?? :lol2: Mä muuten voisin olla leijona, kun tuossa urosleijonan tavassa ottaa naarasta niskasta hampailla kiinni paritellessa on jotain niin brutaalin eroottista.

I have tigerblood, you know, Adonis DNA.

Minä olisin orava ehdottomasti. Sellainen pieni ja sievä ja rutistettavan näköinen, mutta karussa todellisuudessa uhattuna kuitenkin brutaali petoeläin :)

Ne osaa muuten olla tosi häijyjä otuksia. Mulle tuli kerran jokin vuosi sitten yksi vierailulle kotiin parvekkeen kautta ja se tuntui viihtyvän niin hyvin ettei millään malttanut häipyä omia aikojaan, olisi kai halunnut jäädä lemmikiksi. Valitettavasti se ei kuitenkaan ollut sisäsiisti, joten mun oli sitten pakko olla ilkeä ja palauttaa otus väkisin pihalle kavereidensa luokse. Muistan vieläkin, että se oli aika mielenkiintoinen operaatio kun mokomaa ei millään meinannut saada kiinni, kunnes lopulta se jäi johonkin nurkkaan paikalleen pitäen kiukkuisen oloista ääntä ja voi hitto, mihin malliin ne käpälät heiluivat kun käden vei lähellekään:wtf:. Sain pikkupedon sentään lopulta kiinni naarmuilta säästyen, mutta aika mukavasti se sätki ja kiukkusi sitä parvekkeelle kantaessakin...

Beware, mä saatan muuten ottaa risteilylle nahkarukkaset mukaan ja katsoa, vieläkö mun oravanmetsästäjän taidot on tallella:evil:.

Tiikeri.

Se syö leijonia aamupalaks. Kyllä, myös niitä leokomaroveja ja ossiväänäsiä jarkkoimmosista puhumattakaan.

Kyllä varmaan pitäis olla delfiini. Älykkäitä otuksia, joilla tuntuu olevan aina hauskaa ja harrastavat seksiäkin huvikseen. Vedenalainen maailma on myös aika kiehtova.
Toinen vois olla joku lintu, koska ne on hauskoja ja osaa lentää. Mieluiten olisin joku kivan näkönen lintu jolla on mahdollisimman vähän luontaisia vihollisia ja joka pystyy lentää nopeasti, ketterästi ja kauan.
Olishan se tietysti komiaa olla joku iso urostiikeri, mutta en sitten tiedä onko niillä kovin hohdokas elämä.

Kyllä varmaan pitäis olla delfiini. Älykkäitä otuksia, joilla tuntuu olevan aina hauskaa ja harrastavat seksiäkin huvikseen. Vedenalainen maailma on myös aika kiehtova.
Toinen vois olla joku lintu, koska ne on hauskoja ja osaa lentää. Mieluiten olisin joku kivan näkönen lintu jolla on mahdollisimman vähän luontaisia vihollisia ja joka pystyy lentää nopeasti, ketterästi ja kauan.
Olishan se tietysti komiaa olla joku iso urostiikeri, mutta en sitten tiedä onko niillä kovin hohdokas elämä.

Aivan samat mitä itse ajattelin ja melkein samoilla perusteluilla ja samassa järjestyksessäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom