Mikä äijiä vaivaa? Ihme juttuja aina...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
noh..siis armeija alias intti kuuluu kuitenkin niin syvästi suomalaisen miehen kulttuuriin ja kasvatukseen (näin ainakin yleisestetään) joten miksi siitä ei saisi jauhaa? se on se viimeinen linkki mikä yhdistää suurimman osan miehistä yli eri sukupolvien ikää,luonnetta tai vaikka munanmittaa katsomatta. jos ei muuta yhteistä löydy niin sään ohella inttikokemukset on hyvä perus jauhannan aihe. oon kyllä itsekin törmännyt tähän perinteiseen " oli se ihan eri aikaa kun tämä aika.." lätinään mut paskatko siitä tarvii välittää :D itse tietää minkä on käynyt läpi.
Itseäni henkilökohtaisesti syletttää taasen porukka joka avautuu armeijasta ja sen käymisestä kokematta itse pahimmassa tapauksessa päiväkään itse laitosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseäni henkilökohtaisesti syletttää taasen porukka joka avautuu armeijasta ja sen käymisestä kokematta itse pahimmassa tapauksessa päiväkään itse laitosta.
Sama, ei mua kiinnosta jos jonkun mielestä intti on perseestä, tai leikkikoulu yms. Jotkut siellä taasen jopa käyneet selittävät rehvakkaalla asenteella naureskellen että "muistan kun ne vitun koulukiusatut finninaama alikit huus pää punasena, vittu mä sanoin vaan että, vittu ei mua kiinnosta....":david: Ei mun elämä ainakaan mennyt pilalle intin takia, eikä tuottanut mitään haavoja sydämmeen kun joutui viikkaamaan lakanan. Sekin hyvä puoli intissä on että monet saattavat tajuta siellä että eivät asiat aina mene niinkuin itse haluaa ja joskus joutuu ottamaan vastuuta muistakin. Kyllä siellä usein vituttikin mutta vitutus kuuluu elämään.

Samaa mieltä olen kyllä keskusketun aloittajan kanssa, hyvää tekstiä.

[Provo] Jos olisit käynyt, niin tietäisit. [Provo]

[Provo] Satuinpa käymään (KSPionP) ja huomasin kahden viikon jälkeen leikkineeni lapsena ihan tarpeeksi [Provo]

Duunissa kun joutuu joka vitun päivä kuuntelemaan näitä "äijiä" jotka kännipäissään tulevat selittelemään elämänsä urotekoja. On tullimiestä, kenraalia, marsalkkaa ja vaikka mitä ydinfyysikkoa.

Itse olen päätellyt sen, että armeija on tietyillä ihmisillä se ainoa paikka joka on saatu niin sanotusti alusta loppuun. Aikoinaan koulu menny vituiks, duunista kenkää kerta toisensa jälkeen ja vaimo lähteny kävelemään. Intti on vedetty alusta loppuun ja se on se ainoa "saavutus" jolla voi kehuskella.
Itselleni aivan sama kuinka monta natsaa omisti syödessään pakista pyörävajan takana. Juoppo mikä juoppo.

Ja kyllä, olen se homo vässykkä joka ei tule käymään armeijaa.

Kyllä mua kanssa vituttaa töissä yms kuunnella kun jotkut kuvittelee olevansa muita parempia pelkästään sen takia kun on ikää.Ei siinä mitään jos on pätevä ja kova rauta mutta se että on ikää ei ole mikään tae siitä.Kyllä mä ainakin alan vittuileen ja kuittailemaan jos joku nobody guppe rupee päissään kertomaan jotain vitun indiana jones tyyppisiä seikkailujuttuja jotka on tod näk suuresti liioteltuja.

Mää oon maailman kovin jätkä, kusikin jääty intissä jo matkalla maahan vaikka oli 40 astetta plussaa.. nyyyyyyyyyyyyyhh! Joitain kiinnostaa, joitain ei.

...jos joku nobody guppe rupee päissään kertomaan jotain vitun indiana jones tyyppisiä seikkailujuttuja jotka on tod näk suuresti liioteltuja...

tästä tuli ihan näin ohimennen mieleen eräs huvittava tapaus erään etelä-suomalaisen pikku kunnan lähiökapakissa:
paikallinen 50v suunnattoman kaljamahan omaava heppu alkoi vuotamaan meille nuorille pojille inttijuttuja miten heidän aikaan sodittiin..kertoi miten "siihen vanhaan hyvään aikaan" palvellessaan spol-joukkueessa jätkät oli ite tehdyillä räkäpäillä ampuneet 9-millisellä käsiaseella 30 metristä joka laukauksella IHAN keskelle taulua:wtf: tässä vaiheessa mulla pokka petti melko totaalisesti ja totesin hepulle että oot melko fakiiri jos räkäpäällä (siis paukkupatruunalla) tauluun osut:D hiljeni:david:

kyllähän nää jutut saattaa laittaa vituttamaan jos ei itse ole kokenut sitä meininkiä saatikka tajua ylipäätään mistä puhutaan..inttislangia kun ei opi muuta ku armeijassa:kippis1:

Tosiasiahan on se että on asiat ja muut ihme ihmiset ihan miten vaan niin aina silti jokin näitä ns. äijiä ärsyttää ja vituttaa. Ei tosiaan kiinnosta...

Aaah.. ihanan klassinen inttikeskustelu alkaa taas.

Sen verran tarvitsee tähän sanoa, että jotkut käy intin, jotku ei. So What? Joillekkin intin käyminen avaa toisia ovia ja sulkee toisia. Ja ne ketä ei käy, niin nille avautuu toisia ovia ja sulkeutuu toisia ovia.

Kännispäissään inttikokemuksilla "kerskuminen" on kyllä aika säälittävää touhua. Mutta jos vaikka uuden tyttöystävän kanssa menet hänen kaveripariskunnanluokse ensinmäistä iltaa viettämään, niin saat sen toisen miehen kanssa ainakin keskustelun, kiusaavan hiljaisuuden sijasta, inttikeskustelulla. oli sitten kumpikin käynyt intin tai ei.

Miksi sitä pitää aina avautua kaikista asioista jotka ei kiinnosta tai nappaa. Ei muakaan kiinnosta huudella kaupungilla siitä että en diggaa kettutyttöjä tai muita hihhuleita. Jos joku kysyy, niin voin vastata. Mihin on kadonnut se tapa, että pidetään naama kiinni jos ei kiinnosta? Mitä sitä sitten kertomaan tai kirjoittamaan useilla hymiöillä jos ei pidä single factoria tai HST-treeniä hyvänä tai jotain muuta.

Olkaa kaikki hiljaa, niin mun on parempi olla ;)

Ei mun mielestä ellei se ole sitä perus silloin kun minä olin nuori paskaa.

Katsos hyvä osku, kun tarkoitin kerskumisella juuri tuota mitä sanoit. Eri asia on kertoa asiat niin kuin ne oli, esim. oltiin niinisalossa lampaan leirillä ja sotkussa saatiin käydä koko ajan. Oli niin mukavaa kun pääsi käymään posliini alttarilla päivittäin, ettei tarvinnut istua riulla :D

Aloitusposti oli täyttä asiaa ja samoin lähes kaikki muu samanhenkinen avautuminen tässä keskustelussa!

Itteäni vituttaa hieman aihetta sivuten tapaus kun jossain haasattelussa joku eukko (n. 25v) totesi, että kaikkien pitäisi (myös nykynuorten naisten eli itteänsä pari vuotta nuorempien) käydä armeija tai joku sen tyyppinen. Mikään ei vituta enempää kun ton tyyppinen viisastelu. Toivottavasti näkemys ei ole kovin suosittu. (niin ja kitinän varalta todettakoon, että olen käynyt intin)

Aaah.. ihanan klassinen inttikeskustelu alkaa taas.

Yleensä se klassinen inttikeskustelu on samaa tasoa meidän isä on parempi kuin teidän isä keskustelu.
Ei ole ollut tapana arvostella intin käyneitä eikä ole ollut tapana ruveta mihinkään tuntikaupalla kestävään selittelyyn syistä miksi valitsin siviilipalveluksen. Oma on syyni ja se ei kenellekään kuulu, yhtä lailla ne syyt miksi joku muu kävi armeijan voisi myös pitää omana tietonaan.
Eipä muuta täältä tv. Simo Hovari :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom