Miitti 16.7.2016

Tässähän alkaa olla niin paljon kiinnostuneita osallistumaan, että voidaan jopa saada paikalle muitakin kuin minä ja @Peppermint :D
Sitähän voisi tähdätä tuohon toukokuun lopulle tai kesäkuun alkuun? Olisi hiukan aikaa miettiä mitä tehdään ja saataisiin edes mahdollisuus siihen, että kelit suosii (mahdollisia) ulkoaktiviteettejä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mielestäni ehdottomasti tulisi kelien olla semmoset että ilomielen voi pihalla hillua.

Äänestän mieluummin kesäkuuta. Toukokuussa on jo kaikenlaista buukattuna ja teoriassa vois olla ehkä vähän lämpimämpi kesäkuun puolella. :) Ihan positiivista, jos muutkin lähtee messiin, ku landeosasto. Muutoinhan meidän kannattaa säästää bensaa ja pitää landemiitti Vuohensaaren biitsillä. :D Bensasta tuli mieleen.. @MTM1977 ja @Diadem, mä voin olla kuski. :p

Äänestän mieluummin kesäkuuta. Toukokuussa on jo kaikenlaista buukattuna ja teoriassa vois olla ehkä vähän lämpimämpi kesäkuun puolella. :) Ihan positiivista, jos muutkin lähtee messiin, ku landeosasto. Muutoinhan meidän kannattaa säästää bensaa ja pitää landemiitti Vuohensaaren biitsillä. :D Bensasta tuli mieleen.. @MTM1977 ja @Diadem, mä voin olla kuski. :p

Kuskihan kelpaa ehdottomasti :D

Editoin otsikkoa. Onko mun osuus nyt tehty? :D

Kuun vika viikonloppu, jokiranta, mukaan tarvittavat virvokkeet ja korttipakka? Voitais läpsytellä kitumaijaa.
Mä oon hirvittävän huono sopimaan asioita kovin kauas tulevaisuuteen... mennään nyt heti ja lopetetaan tää turhanpäivänen jahkailu :hyper:

Kitumaija? Nevähööd.

Tänään on vapaapäivä (harvinaista) ja sen kunniaksi pakenen salin jälkeen ulkoilmaan keväiseen metsään kahvitermari kainalossa ja kiipeän korkealle kalliolle heittelemään käpyjä. Saa liittyä seuraan. :) Jälleen sarjassamme extempore repäisyjä.

@Peppermint & @Diadem
Jos nuo Turkkulaiset eivät saa mitn aikaiseksi niin sittenhän me järjestetään ihan oikeasti Salo miitti. Se on sitten ainakin helppo, joustava, kätevä ja mukava järjestää jopa lyhyehköllä varoitusajalla.

Siihen saa sitten osallistua myös muualta tulevat, mutta on sitten aivan turha itkeä, että "miksi ei järjestetty Turussa" tai "miksi täällä ei ole mitään" tai "miksi Trump saattaa olla US of A:n seuraava presidentti".

Ainakin @TML tietysti osallistuu vaikka olisi täällä?

No mä nyt sitten voin vielä kerran yrittää. Mutta lähes kaikki Turkuun järjestetyt miitit ovat olleet floppeja sen osalta, että jengi on ollut aluksi kiinnostunut, mutta paikalle saapunut joku pari ihmistä. Koittakaas sitten tulla! Tässä on äänestyslinkki teille sopivista päivämääristä. Ajatuksena siis miitti Ruissalossa todennäköisesti Saaronniemessä, jossa on uimaranta ja grillausmahdollisuudet. Voin selvittää vielä sen saunakäytännönkin, jos saisi sen vuokrattua. Todella kaunis ja ihana paikka, joten jos sää sallii, niin sen puolesta hyvä paikka järjestää miittiä. Bussilla pääsee helposti kauppatorilta ja rautatieasemalta perille asti ja parkkipaikkoja omallekin autolle/pyörälle löytyy. Käykää merkkaamassa tonne, mitkä päivät sopivat: http://doodle.com/poll/467wz8nwhxn5fbng

No mä nyt sitten voin vielä kerran yrittää. Mutta lähes kaikki Turkuun järjestetyt miitit ovat olleet floppeja sen osalta, että jengi on ollut aluksi kiinnostunut, mutta paikalle saapunut joku pari ihmistä. Koittakaas sitten tulla! Tässä on äänestyslinkki teille sopivista päivämääristä. Ajatuksena siis miitti Ruissalossa todennäköisesti Saaronniemessä, jossa on uimaranta ja grillausmahdollisuudet. Voin selvittää vielä sen saunakäytännönkin, jos saisi sen vuokrattua. Todella kaunis ja ihana paikka, joten jos sää sallii, niin sen puolesta hyvä paikka järjestää miittiä. Bussilla pääsee helposti kauppatorilta ja rautatieasemalta perille asti ja parkkipaikkoja omallekin autolle/pyörälle löytyy. Käykää merkkaamassa tonne, mitkä päivät sopivat: http://doodle.com/poll/467wz8nwhxn5fbng

Kiitokset!
Tuota voisi samalla pitää osallistujalistana, eli jos sinne nimesi laitat niin mukaan on tultava :D

edit:
Muokkasin avausviestiä niin, että löytyy tämä nykyinen suunnitelma.

edit2:
Päivitän tuon kyselyn pohjalta myös osallistujalistaa avausviestiin.

Viimeksi muokattu:
30.7. tuskin käy kun jengi haluaa varmaan mielummin osallistua Suokkimiittiin? Aika hiljaiselta vaikuttaa tämä kiinnostus miittiä kohtaan :D

Joo taitaa suokki mennä siihen 30.7. Kuulemma se on myös "default" pvm sille.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
No niin, nyt olisi "jo" seitsemän ihmistä ilmoittautunut. Ehkä tästä jotain saadaan aikaiseksi.
Mutta kai me nyt edes tasan 10 saadaan? Saadaanhan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom