Miitti 16.7.2016

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Työvuorojen salliessa voisin osallistua :)

Huomasitko tuon @Katski n tekemän kyselyn? Linkki löytyy nyt esim. avausviestistä. Sinne voi merkkailla itselle sopivat päivät.
Tuo 30.7 tuskin on hyvä päivä, koska esim. @TML on ilmoittautunut myös Suomenlinnan miittiin tuolle päivälle. Ja itsekin vakavasti harkitsen tuota. Joten siihen tuskin tätä yritetään tunkea :D

Otin sen 30.7. pois sieltä hämäämästä, mutta toi 16.7. näyttäis saaneen tähän mennessä eniten kannatusta, että todennäköisimmin siihen päädytään. :)

Joo ei tuota 30.7. viitti turhaan pistää, kun kuulemma se Suomenlinna miitti on "vakiona" siinä.
Mulla oli tähän miittiin 30.7. ihan vain siksi, että ilmoittauduin tähän ennen kuin edes huomasin (oliko sitä edes) tuota Suomenlinna miittiä.

Nyt kävin tän miitin doodlesta vetää pois 30.7.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ei sitä miittiketjua ollut sillon vielä pystyssä. Jotenkin silti harmittaa miten nää Turun miitit vetää niin vähän porukkaa, toi Saaronniemen ranta kuitenkin on vähintäänkin yhtä kiva paikka kuin Suokki imo..

Mä olen muuten myös 16.7 lomalla. Eli se olisi kyllä hyvä. Ei tarttisi miettiä, että pitääkö maanantaina olla jonkinlaisessa kunnossa :D

Mä taidan olla vapaalla myös tollon 16.7, joten voisihan tuota harkita. Mitään en vielä lupaa, mutta laitetaan muistiin.

Sovitaan nyt että se on se 16.7. kun se tuntuu sopivan suurimmalle osalle. Sittenpähän saa virallista osallistujalistaa tähän. Päivittääkö joku tonne alkuun (ja otsikkoon?), että 16.7. Oisko 15.00 hyvä ja jengi voi siitä sitten tiputellen ilmaantua ku itelle passaa? Onko innokkaita saunomaan, niin voin kysellä miten se käytännössä menee? Näyttääpi olevan 30€/h tuolla campingin sivuilla, mutta en oo ihan varma onko kyseessä tuo sauna, joka on rannassa, mutta selvitän asian jos joku ylipäätään haluaa sinne saunaan? Ja uimaranta tosiaan on siinä vieressä ja grillausmahdollisuudet. Voin koittaa myös järjestää jotain vaihtoehtoista mestaa jos onkin paska sää.

Sulkeisiin allekirjoittanut. Rataviikonloppu, mutta vaan Alastarolla asti, mahdollisuuksien rajoissa, jotta sieltä kävis kotona illan/yön.

Osallistujat:

Katski
TML
MTM1977
m4ht1
Peppermint
iidanen
-kamomilla
kahlaajalintu

Mä päivittelin tämän tuonne avaukseen ja fiksailin muutenkin vähän.

uskaltaeskoha tulla tällaattinen aappena mukkaan kö en oo mikkeen botari vuaan voemannsostajapenkkaajavoimanainen ja miusta kyl
het huomaa etten oo bodari...

Päivitin osallistujalistan.
"Ehkä" kohdasssa voivat sitten huudella, jos haluavat vahvistaa osallistumisensa. Tai tietävät, että eivät pääse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom